Manege Wilten of HC de Haerst

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

priscilla

Re: Manege Wilten of HC de Haerst

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 20:57

Heey was alweer thuis van een bezoekje aan de manege.. even vriendin gekeken die uiteindelijk 3e in de B werd Lachen e even Linda bewonderd met versace.. en die deed het goed hoor zag er goed uit!!! Nu ben ik nog benieuwd hoe Guess het doet dalijk!

morgen al om 9 uur weer op manege zijn. Bakdienst pfff... en dan naar dalfsen ponytje ophalen van Noëla.. Is echt het kleinste ding dat mee doet volgens mij want hij oogt kleiner dan Flambeau. Ze moet om 3 uur ongeveer dus we zijn benieuwd!!

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-08 21:53

ja lekker samen duf zijn he pris? Tong uitsteken
Ik moet nu oppassen tot 11uur, en morgen om 7uur gaat de wekker weer Tong uitsteken Hoezo weekend Tong uitsteken

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 11:23

Goeiemorgen!
Waar kan ik de startlijsten van de onderlinge wedstrijd bekijken?Staan niet op de site.

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 12:20

versace was inderdaad super baaf. was wel fijn Lachen en tch nog 175 puntjes Lachen

Guessje was helemaal super in vorm.. Die won met 191. Stook er ook ruim bovenuit, de 2e had 182..
Guessje is back Haha! Haha!

kips

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 15:42

zaya schreef:
ik ga donderdag 17 april mee doen met het school concour!!!! Haha! met het paard van een vriendin! ( zie link in mijn onderschrift, voor foto van het paard ) Gewoon voor de fun! want het gaat er iig niet uit zien haha!! heb er zon zin in!!!!!!!!!! Knipoog

en die vriendin ben ik haha.. komt helemaal goed en tis voor de fun Tong uitsteken gaan het gewoon gezellie maken!!! Haha! Haha!

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:16

@linda super meis.. Guess is idd back!! En wat Versace betreft die komt er ook wel hoor!!

@Zaya.. het is idd voor de fun en je zegt het ziet er niet uit maar vind dat best mee vallen hoor gezien je topic..

@anne.. was gezellie he vanmorgen!1 Wij hebben weer de trobbels hihi... Hoeveel punten had je meis? Noel had er 168.
Hebben by the way je netje nog maar die berg ik wel goed op.. en nemen hem volgende keer gewoon mee voor je.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 18:44

Lin; Goed van Guess Haha! En van Sace; jammer, volgende keer beter?

Pris; hou maar, gebruik m toch nooit Tong uitsteken
Mn proef ging voor mn gevoel geweldig... Heb me nog nooit zo lekker gevoeld tijdens de proef! Voelde mezelf groeien Lachen Wijken ging voor mn gevoel ook beter dan ever Lachen Herman zat weer te helpen... En toen hadden we de laatste paar minuten voor ik de ring in moest nog geoefend met het wijken.. Dus voor mn gevoel zweefde ik toen Tong uitsteken
Kreeg ik mn punten terug... Laatste... Met 165 punten Scheve mond Echt wég fijn gevoel Tong uitsteken Nouja ik probeer het nu los van mn punten te kijken... Ik heb voor mn gevoel héérlijk gereden Lachen Dr werden over de hele dag gezien erg weinig winstpunten uitgedeeld.. Dus nouja, jammer... Maar baal wel Tong uitsteken Heb je zo'n fijn gevoel, en wat krijg je dr voor terug; nada..

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 19:29

Weet iemand hoe duur de privélessen zijn(van Herman/Karin/anderen) per hoeveel (half uur/uur) en op welke dagen dat kan? Lachen Mag van mn moeder paar keer privélesje gaan doen zodat ik kan werken aan de punten waar ik toch vaak slechtere punten op krijg... En dan is dr plan om het dan op te nemen, zodat ik het terug kan kijken en er ook weer van kan leren... Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:31

Pris; ik ga binnenkort een keer met sha mee op concours Tong uitsteken Ik kwam een advertentie tegen hier op bokt.. Voor een bijrijdpaardje.. Dus ik dacht; ach kan altijd vragen ja... En dat bleek sha te zijn! Tong uitsteken

shatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:37

haii alleemaal
was weer een geslaagde dag vandaag:P
ik was 2 met 194 en moet volgende keer L1 (wat een ramp gaat worden met antgillya die dat nog niet kent) maar ja iedereen gefeliciteerd

en anne ik vind heel leuk als je mee gaat.

cil ik zie jou dinsdag weer xx ben trots op noelll

xx

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-08 22:46

Haha ik ook echt tegen sha toen ze de bak uit ging; loopt ie niet goed ofzo! Dat je de bak uit gaat... terwijl ze al gereden had Tong uitsteken!

Lin4Life

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:17

@ lottah, Versace was k ook zeer tevreden over hoor Lachen deed t allemaal wel goed.

Privelessen hangt een lijstje van op de manege..
Weet alleen dat herman iets van 55 euro per 45 min is gloof ik en alleen op ochtenden en voorin de middag kan..

jammer van je punten, maar als je zelf maar een fijn gevoel had. dat is veel beter dan winnen met een minder fijn gevoel Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:19

Ja das waar Lachen
Mooi dat je ook over sace tevreden was!

Ja denk dat mn moeder Herman btje duur vind Tong uitsteken Dus ik kijk wel wanneer Karin beschikbaar is, die vind k ook altijd wel fijn lesgeven Lachen

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:20

Ik ga ook maar eens richting school nu Tong uitsteken Had er half11 al moeten zijn, maar had geen zin Schijnheilig

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 12:54

Arnold geeft op zich ook heel erg fijn les en priveles en die kost 25 per half uur! Legt het echt heel rustig uit en als je het niet snapt nog eens en nog eens... Noeltje gaat ook het liefst bij hem lessen!!

En wat leuk dat je met Shatje meegaat is echt heel leuk hoor!! Daar rijden ook! Rij nu een paardje voor dr.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 14:28

Ja arnold geeft volgens mij idd heel fijn les Lachen Ach ik kijk woensdag wel even wat de opties zijn Knipoog Weet iig dus dat ik 2 keer een privelesje mag doen Lachen Mn moeder zei zo; ja je mag ook wel een uur, dan kan je teminste wat doen! Tong uitsteken Ik dacht; ehh mam jij betaald? Tong uitsteken

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 14:47

Haha Ik weet uit ervaring dat Arnold alleen op dinsdagavond lesgeeft. Helaas...
Maar wel errug leuk dat je dat mag doen! Ben benieuwd bij wie je gaat doen ben zelf nl niet zo fan van Karin.

Janne92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 15:00

ik heb met me draver ook les van arnold gehad, vond hem heel goed les geven

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 15:05

Dinsdagavond zou kunnen, maar dan is het maar net of hij plek heeft... Maar stel dat ik het bij Arnold zou doen, bespreek ik wel meteen 2 lessen, want ik weet dat hij super fijn les geeft... Heel rustig Lachen Zoals ik zei; ik kijk woensdag wel Lachen Ik weet wel dat ik volgende wedstrijd zeker met Target mee gaat doen.. En dat ik de privelessen ga bespreken met Target Tong uitsteken Want juist met hem wil ik het graag leren.. Omdat ik bij hem vaak voor vooral het wijken slechte punten krijg..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 19:20

Wat leuk Lotte dat je mams met dat idee kwam, volgens mij ga je daardoor een heel stuk vooruit. Is altijd wel jammer zo'n teleurstelling als je voor je eigen gevoel fijn hebt gereden.

Igor was gisteren weer lekker kijkerig dus heb dr ff met Herman over gehad en die zei dat ik hem dan met inrijden gewoon moet laten lopen en niet teveel aan moet sleutelen, dan komt dat koppie vanzelf wel. Dit keer had Igor het gemund op de vogeltjes, die liep die telkens op te jagen in de bak, kon er achteraf nog wel om lachen ook, maar tijdens het rijden ist toch ook wel fijn als die gewoon bij de les blijft he;)
Uiteindelijk toch nog eerste geworden met 188 punten, zit nu op 4 wp's in de B, maar had al met Arlette afgesproken dat ik de volgende keer gewoon in de L1 mag starten:)

@ Lin: zijn er al foto's van jullie nieuwe knullebol?

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 20:47

Lin; mis ik iets? Tong uitsteken Knullebol? Tong uitsteken

Oeh heb misschien nieuwe lens in de pocket Haha! Voor maar 75 euro Haha! Terwijl die bij foto konijnenberg 139 kost Cool Gaan er binnenkort kijken! Lachen Echt blij Haha!

Flor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 02:42

@Lotte - Arnold doet inderdaad dinsdagavond en die is vrij snel vol.. is misschien wel wat in te plannen maar dus altijd erg druk. Karin doet de woensdagavond en de donderdag, daar is wel wat te regelen. En Herman dus overdag maarja die is qua kosten wat eh... enthousiast Haha!.

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 09:08

haha dankjewel! Lachen Ik overleg hier thuis even en dan hoor je het wel Tong uitsteken

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 11:23

Vroontje dr veulen is zondag geboren:D

Gisteren op Limerick gereden, ging wel lekker, niet super zoals die normaal kan lopen maar hij was er wel goed bij met zn koppie:)

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-08 12:51

Nou Linda gefeliciteerd dan he..Lachen bij ons staan ze ook op knappen!! Zal zodra ze er zijn fotoos maken..