Lol Sizzy De modjes zijn ook overal... krijg jij een highlight als je naam ergens genoemd wordt ofzo? Maargoed, ik was toch een beetje frustie, maar even goeie vrienden he enne het nieuwe topic staat er hoor
Nee hoor, zat in je berichten te kijken of je al een topic had geopend en toen zag ik staan dat mods maar eens andere dingen moesten gaan doen (boeven vangen? )
Hihi, meer blauw op bokt Of toch niet, 't is hier al blauw genoeg. Ach nee joh ik ben ook maar iemand die af en toe nieuwe regels over het hoofd ziet. Bestraffen die hap
oh, op die manier, van die groene dwergjes die overal opduiken en zichzelf mod noemen Ja, meer groen op bokt is een mooie, Sizzy weet er al van, hahaha. Wie weet, maar goed het volgende BBB in de gaten houden ..
Nee, hier regende/hagelde het heel hard, waar ik net doorheen fietste. Het begon toen ik op de fiets stapte, en toen ik honderd meter van huis was hield het weer op
Verdorie, ik probeerde via de site info over ponykampen/trektoch? (met daarbij neem ik aan een aanmeldingsformulier?) aanvragen, heb ik alles ingevuld, doet 'ie het niet Tzit niet echt mee vandaag. *gaat eten