Hmm dat is niet fijn voor je. Ik wist al dat Ellen de DA al gebeld had, maar niet veel later stond en liep die bij de paardenstallen. Ik zal het wel horen morgen.
Hoop dat Mark zich beter voelt dan ik. Ik kan niets meer zonder hulp. Huisarts houdt het op acute spit en vriendjelief is nu naar de apotheek voor een batterij aan pijnstilling en spierontspanners. Telkens als ik vannacht bewoog werd ik met een gil van pijn weer wakker. Wat een ellende..
Kayleigh__
Geplaatst: 09-12-11 09:57
Heel veel beterschap! Lijkt me enorm pijnlijk als ik het zo hoor...
Ik heb al jaren gedoe met mijn rug en dan vooral uitstralingspijn in mijn benen en dat is heftig. Maar dit is echt heeeel anders en qua pijn wel het toppunt ja. Nouja, heb alle pillen nu ingenomen (bij apotheek hadden ze al door dat ik wel echt heel veel pijn moest hebben, gezien de recepten), dus als het meezit ben ik zo meteen gewoon stoned en verlost van pijn.
Spit is een spierenkwestie, dus er moet nu ontspanning in die spieren zien te komen en dan komt het goed. Volgens Marian ben je met goeie spit zo 2 a 3 weken bezig en dan had zij het over iemand met een gezonde rug. Wil niet weten hoe lang ik er dan weer over ga doen. Wil maandag wel naar Zeeland voor mijn tweedaagse uitje met mijn moeder.. Eerst het weekend maar doorkomen, daar heb ik nu ook medicijnen voor. En het zou fijn zijn als de fysio terug zou bellen, want daar moest ik eigenlijk vanmiddag naartoe, maar autorijden met deze pillen is geen goed idee en daarnaast heb ik geen idee hoe ik de trap af en de auto in kom.
Ja, lag net nog maar een keer het filmpje van de pas de deux te bekijken en bedacht me dat ik blij mocht zijn dat dit nu gebeurde en niet vorige week!!
Ik net 2 uur geslapen (soort van coma door alle pillen), spreek ik net mijn zus. Die heeft een zware plank op haar voet gehad en ging nu haar buurvrouw vragen haar naar het ziekenhuis te brengen. Wat een familie..