Manege de Vughtse Hoeve

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Joyceee86

Re: Manege de Vughtse Hoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 20:28

mleentje schreef:
mja als je je mond wel open doet kun je wel vertellen hoe het zit en sommige mensen zijn mssn alleen geintresseerd maar je moet het helemaal zelf weten..

Idd dan voorkom je dat er nog meer 'geluld' word

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 20:40

Mensen verdraaien het verhaal heel erg en hebben allemaal hun mening wat ik zou moeten doen.. en kraken dan volledig het paard af en mij.. in plaats dat ze denken, dat ik pas 17 ben en met men eigen centen men paardje moet onderhouden(dus ook de veearts kosten)en dat ik dus niet het geld heb voor een knol van 10.000 die volledig op de foto's is gezet en noem maar op.

Dat mensen meedenken en tegen mij zeggen wat het ZOU kunnen zijn.. maar je hoort overal: het paard heeft dit,dat,zus en zo...

en het lijkt mij als een veearts het niet weet dat niemand conclusies moet trekken..

En niemand heeft ooit wat gezien aan het paard en zeker niet uit de plaats waar het vandaan komt.. maar als het eenmaal bekend is dan wist in een keer iedereen dat dat zo was... hmm ja logisch..

Ik zeg ook beslist geen namen.. diegene die erover banketstaaf die weten wie ik bedoel.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-08 23:03

Ik mis dit soort dingen blijkbaar. Ik heb namelijk niets negatiefs gehoord. Iedereen lijkt het heel vervelend voor je te vinden. Maar inderdaad met niets zeggen werk je vaak verhalen in de hand. Je kunt beter open en eerlijk zijn, dit geeft namelijk geen ruimte voor rare verhalen.
Ik hoop in elk geval dat er snel duidelijkheid voor je komt over wat nu het probleem is, misschien is er niets aan de hand en is dit haar manier van lopen. Succes in elk geval.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 00:21

Ik heb tegen jou gezegd dat ik er zaterdags ook nog helemaal niks aan zag (toen M er ook op zat) en dat ze toen zondag met dat verhaal kwamen.. Wel dachten we dat ie last van zijn rug had, maar daar was je natuurlijk ook niet voor niks laag en rond aan t rijden..
Maar een paard van 10.000 euro hoeft ook niet eens goed te zijn.. Maar t kost een hoop geld en als de d.a. moet komen maar je hebt geen geld is t natuurlijk heel vervelend..

grietje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 09:23

Mij ontgaat ook echt van alles, ik moet toch vaker op de manege komen.
Maar als je niets te rijden hebt kom je toch minder.
Zondag hebben we heerlijk met Dream en kar door het bos heen gescheurd, dat was echt heel leuk.
We zijn ook op paden geweest die eerst geen pad waren.
J. hoe ga jij het nu vrijdag doen, Ga je met M.

germus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 11:06

Ik heb er wel iets van mee gekregen, alleen niet zo veel, alleen dat haar paard niet goed is. Ze moet maar effe afwachten misschien komt het wel allemaal goed, wie weet heeft hij gewoon last van zijn spieren maar dat kan een dierenarts het beste bekijken denk ik.
Vandaag weer effe oefenen met mijn vosje, samen met henny natuurlijk.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-08 20:02

Ja eef.. M en M gaan samen mee..
Dadelijk Oletta rijden..B belde of ik ze kon doen..
Volgende week woensdag mag ik Germus doen Lachen toch nog iets om te rijden Lachen

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 15:08

Het is rustig hier.
Komt vast door het weer.
Gisteren nog op de manege geweest, was nog even spannend in de bak tijdens de ponyclub les, er viel er eentje lelijk vanaf. Gelukkig geen breuken maar wel een hersenschudding ben ik bang.

grietje9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 17:13

Ja, D viel erg lelijk.
Hij heeft vannacht ook een nachtje in het zkh doorgebracht.
en heeft naar allerwaarschijnlijkheid een hersenkneuzing.
het is te hopen dat het snel beter met hem gaat.
Het is hier inderdaad rustig, maar hoezo weer????
Schijnt bij jullie de zon!

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 19:18

Ja idd t was erg spannend gister.. En t is maar de vraag of ie vannacht naar huis kwam ja..

Tis wel eens vaker rustig op t forum..Hier heb ik de zon 5 minuten gezien

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 19:41

Oww.>D is al weer thuis (hij zat net even op msn) dus t is niet zo heeeel ernstig gelukkig maar

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 20:36

Gelukkig maar.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-08 22:33

Het is inderdaad rustig hier, moet ook zeggen dat ik ook niks te vertellen heb. Ben alleen maar druk met stage lopen, schoolopdrachten maken en werken.

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 12:38

Ach een periode rust is ook niet verkeerd.. is iedereen weer bezig met actief zijn in plaats van achter de pc te hangen Tong uitsteken
Vandaag weer tot laat naar school en dan men paard doen.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 16:59

En Joyce is er al nieuws/duidelijkheid?

djoontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 17:54

Inderdaad maar een saaie boel nu het zo stil is op het forum. Maar morgen is het weer zaterdag, dus dan is dit topic gelijk 3 pagina´s rijker door al die dagverslagen van de zaterdagruiters (het zijn er de laatste tijd ook zoveel Schijnheilig ) dus dan heeft de rest weer zat te lezen Haha!

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 18:57

We zullen het topic dan maar weer eens aan de gang houden Tong uitsteken
Was gister schrikken met rijden omdat Merlin, Milou er voor mijn neus afgooide.. Gelukkig is ze met de schrik vrij gekomen.

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-08 20:43

Dat is inderdaad schrikken, die van Milou is inderdaad een boef. Had hij wel een reden of was hij gewoon wat fris.
Vandaag nl de tank voor het rijden ook even aan de lijn gehad, zo gek als een deur, snap niet waar hij de energie vandaan haalt. Vootje was nog een graadje erger.
Het zal wel aan het weer liggen.

stephanie_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 00:53

Ja ik denk idd dat het aan het weer ligt. want hij deed het om helemaal niks. Ze krijgen misschien ook de lentekriebels hihi

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 01:30

Amarie schreef:
En Joyce is er al nieuws/duidelijkheid?

Ja waarschijnlijk toch een spier die hem wat zeer doet..Buigproef kogel was goed, buigproef knie niet.. (nouja eerste 3 passen goed daarna werd ie pas kreupel) Hij had ook een wat scheef bekken, dus heel misschien dat t zelfs daaraan ligt.. Ik moet hem nu gewoon oppakken (eerst op zijn goede hand draven, paar dagen erna ook op zijn minder goede hand draven..) Ze heeft een termijn van 4 weken gezegd, maar als t na 2 weken niet goed is moest ik toch iets laten weten.. Anders word t Kesteren en dan onder narcose en dan plat liggen en dan foto's maken..
Dus we wachten af

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 10:08

O dat lijkt een beetje op het probleem van de tank (maar dan minder erg). Die is buiten uitgegleden en heeft een spier op zijn bil beschadigd, daardoor is hij zich vast gaan zetten, vandaar nu de fysio.
Jammer Joyce dat het misschien bij jou niet zo makkelijk op te lossen is.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 13:25

Nouja jammer dat Olympus niet mijn paard is, anders had ik natuurlijk de fysio kunnen laten kijken.. in Oisterwijk kunnen ze hoger als de knie geen foto's maken, dat kan alleen maar in Kesteren als ze dan helemaal plat liggen, en eventueel zon radiologisch stofje

Amarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 14:19

Je zou haar altijd kunnen vragen om eens te kijken (kijken kost niets en dat doet ze best wel) vertel het verhaal erbij en dan hoor je wat de mogelijkheden zijn. Hiermee kun je dan altijd naar M. en P. ... Je weet het nooit. Ze komt vanmiddag om 15.00 uur bij de tank. Moet ik iets voor je regelen? Bel me dan even.

sjaslique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 22:52

Zo en er is weer volop gepost. Dat is inderdaad wel schrikken geweest dan voor Milou en jou Steef. Ach gut
Hoe lang staat Olly nu alweer stil J.? Dat is volgens mij ook alweer een poosje. Hopelijk gaat het goed met het oppakken. Lachen

Vandaag zelf ook weer gereden, zoals standaard op NL, niet dat dat erg is hoor. De eerste 30 minuten gingen erg stug, beetje bitchfight idee, maar na enig aandringen ging ze toch wat harder werken. Toen we samen tot een compromis waren gekomen ging het echt super. Kon ook weer eens de wat moeilijkere oefeningen meenemen, kon ook subtiel schakelen en kon haar heerlijk onder me rijden. Op den duur was ze hierdoor alleen wat heet geworden en dit uitte zich in een stuiterkip. Had op een gegeven moment ineens de noodrem te pakken. Wilde ik hieruit weer weg rijden ging ze heel gek met haar bit staan klepperen in haar mond. Maar uiteindelijk ook dit opgelost en zo toch nog lekker gereden. Naderhand wel spierpijn, maar dat ook te danken aan het begeleid sporten van de dag ervoor. *LOL* Scheve mond

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 12:18

Is wel naar hoor joyce.. hopelijk komt er snel duidelijkheid.. Ik zit ff 5 minuten op de computer maar kan zo weer gaan liggen.. Was op men stage gisteren na eeerst dat paard gelongeerd te hebben op een 4 jarige Rousseau gestapt van 1.85 maar aangezien ik beetje stijf ben in me rug gaat dat opstappen niet al te makkelijk.. Ik verloor men evenwicht en leunde op zijn schoft waar hij van verschoot en naar voren sprong en ik met een klap op het zadel terrecht kwam waarop hij een bokpartij begon en ik binnen no time achterover ervan afviel op men rug natuurlijk en men nek door knakte en ik zo met de achterkant van men hoofd op de grond viel.. Ik heb nu veel last van men spieren en een pijnlijk hoofd(ben ook een aantal dingen kwijt). en heb last van men rechter oor(die lijkt de hele tijd te trillen).
Ik ga vandaag wel even met men vader naar men paard kijken. die doet M. nu gelukkig voor me.