. Ik hoop voor je dat het mooi weer wordt. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ik hoop voor je dat het mooi weer wordt. 

)
Sophie (eigenaar van Rica) zei ook tegen mij dat ik niet moet overhaasten omdat je echt niet alleen maar naar 1 of 2 paardjes moet kijken en nagaan (eventueel met dierenarts) of die wel gezond is enz enz. Ik vind dat je een paard niet zomaar binnen een maand al kan kopen. Stiekem ben ik zelf al aan het kijken op marktplaats, sporthorses, hier op bokt enz
T komt heus nog wel
Mijn ouders vinden het ook prima zolang mijn school er maar niet onder gaat lijden. Dus ze willen sowieso zien of ik het redt met 4vwo + een eigen paard. Dus misschien nog wel voor/na de herfstvakantie als ik t redt met school
??
)
!?
.
foto's van setje maak ik deze week belooofd !
En nog met die 0 ook he, dat was in mn pennytijd.
) op de hoogte? Ik wil graag alles weten.
Jullie wonen volgensmij niet zo gek ver van mij af. Wij hebben het destijds met zo'n uitgeprint routeplanner ding gedaan, alleen op het laatste stukje werken die dingen nooit zo. Maar volgensmij stonden daar bordjes? Of niet? Ik weet het echt allemaal niet meer. Ik hbe trouwens even gekeken hoever het is volgens de routeplanner, 2 uur en 25 minuten.
Maar dat diertje is een BOM. Echt vreselijk, maar dat beest snápt je ook niet en de makkelijkste oplossing is om te gaan rennen. Maargoed, vertel, want dit was een vraag voorafgaand aan een verhaal.
.
). Alleen zij is ong. 65 en het is natuurlijk niet te doen dat zij al die tijd Bandit doet en ze hebben nog een paard.
. Ik dacht eerst dat de eigenares er weer een keertje op had gezeten. Maar kijk dat is op zich niet zo erg want ze is best dun.

(Ik zie je al tippelen hoor Taan met die kleine
) En ik denk ook niet dat Bandit al klaar is voor een buitenrit van 2,5 uur
met die korte poten van hem.
.
.
. Aah arme pony is dan half dood
. En hij is best wel dominant tegen andere paarden dus dat gaat niet goed denk met les in de bak. En hij kan nog niet goed galopperen whaha.
ghehehe. nee hoor grapjeeuh. Je kan trouwens je naam veranderen toch??? volgens mij moet je dan even kijken bij 'help?' ofzo
. Er is zelfs een shet op LC die mee gaat met die andere pony's met bosrit.
. En hij heeft veel ruimere gangen dan een shet.
Ze kreeg 3 trappen van Cadanz (paard) en hebben ze Rica snel proberen eruit te halen, want ze liep wankel weg. Ze kreeg namelijk 1 schop tegen haar kont, een tegen haar flank en een tegen haar been.
. Ze zou me later weer bellen hoe het is gegaan. Morgen ga ik naar Rica toe, arme pony..
. Lekker welkom ontvangst zeg. Is het niet mogelijk om haar ergens anders te zetten ? Of gaat ze de volgende keer weer in de wei en kijken jullie het ff aan ?
. Alleen nadat we een tijdje hadden gereden in de bak ging ik met de eigenares en de verzorgster van hun andere paard weer een stukje naar buiten en hij wilde wéér langs dat andere paard en er vandoor toen er 2 mensen achter ons liepen.
. De eigenares heeft een martingaal gekocht voor de volgende keer.
die heeft net als ik toch ook vakantie
? Ze doet al 3 maanden lang Rica in haar eentje
en dan kan die ene weekje er ook nog wel bij toch? Haha nee hoor grapje, maar ze vond t geen probleem en ze gaat Rica gewoon die week doen.
Met tranen in mijn ogen...moet ik t verhaal kwijt
....
.
.