Manege Bruin!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:33

Ach en ik denk dat als een paard mag kiezen, of buiten in de regen staan of 24 uur op stal.... dan denk ik dat hij voor het eerste kiest. Ik vind ook altijd dat mn paard geen watje hoeft te zijn. Maar iedereen is natuurlijk wel vrij om te bepalen wat hij of zij met zn paard doet. Ben het wel met Flair's bovenstaande eens, ook met de eerdere opmerking dat als je bang bent dat anderen het niet goed doen met je paard, je het gewoon zelf moet doen. En dat is niet direct persoonlijk gericht, maar dat is algemeen!
Laten we persoonlijke meningsverschillen niet in het openbaar uitvechten, dan blijft het hier ook een beetje leuk..

En mijn paard wordt crosspaard! 26 februari, waarland geloof ik. Ha! Hoe veelzijdig kun je zijn?

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:53

Wel ja ik denk ook wel dat ze voor het eerste kiezen hoor. Maar goed ik ga me er niet mee bemoeien zo heeft ieder zn ding met zn paard.
Vanochtend weer een rondje gedaan en die vrachtwagens zijn nog steeds eng. Maar het gaat al een stuk beter. En in plastic zak die om die eerste trailer zit daar zit echt een monster in hoor. Hij blijft hem eng vinden vooral als het zo hard waaid. Morgen weer !!! Ik vind het echt zo leuk weer na zo'n lange tijd weer op Laaf.
Ook al kunnen we alleen maar stappen is voor mij genoeg!!!. whehe sorry hoor maar ben gewoon weer helemaal blij!!!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 21:58

flair schreef:
Doe je goed Kimberley.

Het gaat mij niet om het feit dat Beatrijs Kimberley aanspreekt met de mededeling dat ze het niet leuk vind dat Luc in de regen heeft gestaan... Het gaat mij om het feit dat Kimberley zo op een openbaar forum door je "in de zeik gezet" wordt. Imo nergens voor nodig, ze doet haar best en krijgt er gezeik voor terug dat jij ook nog eens openbaar maakt. Kinderachtig.

Met Flair doet ze het iig hartstikke goed en al maakt ze een foutje... fouten zijn om van te leren....

Ja mag jij mag jij kinderachtig vinden , maar ik weet hoe het gegaan is en zoals kimberley het uitlegt is het niet gegaan, sterker nog: ze loopt gewoon te liegen: dat apard heeft maar 2 tellen buiten gestaan: nou believe me dan ziet een paard er niet zo uit hoor!! en ik belde dr notabene twee keer op: eerste keer: ik wil liever niet dat je hem in de regen zet, tweede keer ( weer van mijn werk: het hagelt en het stormt en het regent keihard kimberley: hij staat toch niet buiten he vraag ik? oh eehh jawel heel oenig, zit ze in de kantine en doet ze alsof ze van niks weet.

Oja en kimberley: beter lezen: dat opvoeden gaat over mijn zus, die had melissa wat dat soort dingen goed opgevoed en dat heeft totaal NIETS met je moeder te maken!!!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:00

flair schreef:
Doe je goed Kimberley.

Het gaat mij niet om het feit dat Beatrijs Kimberley aanspreekt met de mededeling dat ze het niet leuk vind dat Luc in de regen heeft gestaan... Het gaat mij om het feit dat Kimberley zo op een openbaar forum door je "in de zeik gezet" wordt. Imo nergens voor nodig, ze doet haar best en krijgt er gezeik voor terug dat jij ook nog eens openbaar maakt. Kinderachtig.

Met Flair doet ze het iig hartstikke goed en al maakt ze een foutje... fouten zijn om van te leren....

Ja mag jij mag jij kinderachtig vinden , maar ik weet hoe het gegaan is en zoals kimberley het uitlegt is het niet gegaan, sterker nog: ze loopt gewoon te liegen: dat apard heeft maar 2 tellen buiten gestaan: nou believe me dan ziet een paard er niet zo uit hoor!! en ik belde dr notabene twee keer op: eerste keer: ik wil liever niet dat je hem in de regen zet, tweede keer ( weer van mijn werk: het hagelt en het stormt en het regent keihard kimberley: hij staat toch niet buiten he vraag ik? oh eehh jawel heel oenig, zit ze in de kantine en doet ze alsof ze van niks weet.

Oja en kimberley: beter lezen: dat opvoeden gaat over mijn zus, die had melissa wat dat soort dingen goed opgevoed en dat heeft totaal NIETS met je moeder te maken!!!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:09

wie zegt dat ik hem anders 24 uur op stal zou laten staan?? dat is weer het andere uiterste, en waar staat dat en wie bepaalt dat ik daar tussen meot kiezen? nu zet melissa hem toch buiten en de meiden van de manege en die heb ik het uitgelegd en begrijpen het wel. Apart dan wel eigenlijk dus. En nee niemand hoeft die mening te delen verder ( gelukkig deelt mijn zus die wel) maar dan nog mag ik dat vinden en ja dat ik dat dan zo op bokt zet is hartstikke kinderachtig, maarja het houdt het weer levendig he zo, zoals superlenie zget: bitchfight!! Die ik zal winnen btw hihi

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:13

Goed voor jou zal ik het anders verwoorden. Als je paard moet kiezen tussen op stal staan (vanaf de tijd dat je hem na het rijden erin hebt gezet, tot de tijd dat je weer gaat rijden, van dinsdag 7 uur tot woensdag 4 uur, is dan 19 uur) of in de regen buiten.

Zo wel goed? Je begrijpt heus wel wat ik bedoel. En wat bedoel je met waar staat dat? Je bepaalt zelf dat je daar voor moet kiezen, en die keuze heb je gemaakt door hem op een manege te zetten waar in de winter geen weidegang is.

Melissa, succes ermee. Hoop dat jij het wel goed doet!

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:17

tuurlijk doet melissa het wel goed, dat zei ik: die is door ILZAS opgevoed, en die is nog erger dan ik dus
Ja nu begrij ik je deedejee, nee dan nog niet nee, dan zou ik hem nog niet in de hagel laten staan, maar inderdaad heb ik voor de manege gekozen, daar heb je weer helemaal gelijk in!

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:17

En de prijzen van de stallingen gaan waarschijnlijk weer omhoog. Omdat er mensen zijn die schoonstro op de mest hoop gooien. Dat kost weer extra geld voor de mest boer dus tsja. Als dat zo doorgaat denk ik dat er weer mensen op zoek gaan naar een andere stal.

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:21

ja dat hoorde ik ook al van mariska, van die stalling, nou ben benieuwd, we wachten het maar weer af he!

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:24

ja maar vind het belachelijk als er nou 1 iemand is die schoonstro op de mesthoop gooid moet dan maar iedereen de banketstaaf zijn?

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:31

wat een gedoe weer kinders Maar ik sta er helemaal buiten

(Zie je be, ik heb het niet altijd op jou gemunt) *kusje*

Ik ben erg benieuwd naar de cross van nikki Ik mag lekker groomen!

Dat van de stalling zou wel niet zo lief zijn.. Ze moeten de mensen die zelf mesten er dan op aan spreken. Ik leg namelijk nooit schoon stro op de mesthoop, haal hoogstens wat drollen weg!

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:33

als ik laaf zn stal doe gooi ik de bovenste laag op een hoop haal drollen wel en een paar natten plekken. En die zijn dus echt niet schoon. Dus ik ben het ook niet

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:38

Kusje terug niekie!! leuk dat je mag groomen, en nog wel op dr verjaardag!! zullen we een surprise party organiseren, ohnee dan is t nu geen surprise meer, geintje deedejee

_Kimberley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:41

Ach ja, iemand van 25 tegen iemand van 14, ieder z'n eigen stijl..

Vanmiddag kreeg nikki beschimmeld kuil.. Dus michelle en ik zo naar melissa toe, moesten ze dat gewoon voeren. Mvr Bruin zei dat het gewoon condens was, maar het was toch echt schimmel.. Kweet verder niet of ze dr tegen kunnen ofzo, ik denk het niet iig

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:43

gaan we nou opeens zielig doen?? je had anders eerst zo'n grote mond dus en met je smsjes ben je ook altijd vrij bijdehand dus. Niet nu opeens de slachtofferrol op je nemen zeg.

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:46

zoals ik zeg de manege begind een beetje me strot uit te komen. Ze gaan steeds verder met dingen zoals nu. Wordt er zoveel geld betaald en gaat het nog hoger voor wat. Je paard krijgt dus beschimmeld hooi. STallen worden niet goed gedaan voor dat geld zou ik willen dat ie elke dag word uitgemest inplaats van elke dag. De buitenbak is niet te rijden. Binnen is bijna ook nooit te rijden aangezien er lessen zijn. De manege heeft geluk dat hun de enigste zijn anders hadden ze niemand gehad dnek ik zomaar.

4EverHobbes

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:46

En nou kappen! Vecht het lekker uit via pm ofzo!

@ Hasten: ik had het al van michelle gehoord, belachelijk dat ze het moeten voeren! Maar in elk geval bedankt.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:50

Denise1984 schreef:
STallen worden niet goed gedaan voor dat geld zou ik willen dat ie elke dag word uitgemest inplaats van elke dag.

hihi

Maar ik snap wat je bedoelt.
Maar dan moet er wat van gezegd worden ipv via een forum. Hier mag het ook wel, maar als iedereen die er mee zit ook een melding van maakt dan kan er misschien iets veranderen, bijvoorbeeld beter op het personeel letten met mesten enzo.
Laatst bijgewerkt door Niekie op 10-02-06 22:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Llover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:50

ja mama hihi .....dacht dat je ook wel van een bitchfight hield popje
Nee oke ik zal ophouden, ik heb alles gezegt wat ik wou zeggen dus.
Ja ik heb dat kuil gezien, tsjah...sommige stukken hadden dat, lang niet alles.

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:51

Ik ga morgen shoppen met doortje

Denise1984

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 22:55

ach er word daar toch alleen maar aan geld gedacht.

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:04

DeedeJee schreef:
En mijn paard wordt crosspaard! 26 februari, waarland geloof ik. Ha! Hoe veelzijdig kun je zijn?

Ik weet niet hoe het daar officieel heet(waarland zit zijn broer), maar we moeten iig vanaf de N246 de afslag Geestmerambacht hebben
Als ik via Schoorldam rijd dan moet ik de derde links nemen.

Ga nog even bedenken hoe ik wil rijden (maar heb gister marco alvast even aan zijn jas getrokken waar het precies is )

Niekie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:06

heb je al tijden gomir?

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:08

hasten schreef:
Ach ja, iemand van 25 tegen iemand van 14, ieder z'n eigen stijl..

Vanmiddag kreeg nikki beschimmeld kuil.. Dus michelle en ik zo naar melissa toe, moesten ze dat gewoon voeren. Mvr Bruin zei dat het gewoon condens was, maar het was toch echt schimmel.. Kweet verder niet of ze dr tegen kunnen ofzo, ik denk het niet iig

Wat niet goed voor ze is gooien ze wel aan de kant Is alleen irritant als je met de hand moet mesten, wordt een enorme zware bende in een week tijd...
(en Carina kan het weten, die heeft er ervaring mee )

gomir

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-06 23:10

Niekie schreef:
heb je al tijden gomir?

Nee nog niet Zullen volgende week wel komen ofzo