Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
flair schreef:Doe je goed Kimberley.
Het gaat mij niet om het feit dat Beatrijs Kimberley aanspreekt met de mededeling dat ze het niet leuk vind dat Luc in de regen heeft gestaan... Het gaat mij om het feit dat Kimberley zo op een openbaar forum door je "in de zeik gezet" wordt. Imo nergens voor nodig, ze doet haar best en krijgt er gezeik voor terug dat jij ook nog eens openbaar maakt. Kinderachtig.
Met Flair doet ze het iig hartstikke goed en al maakt ze een foutje... fouten zijn om van te leren....
flair schreef:Doe je goed Kimberley.
Het gaat mij niet om het feit dat Beatrijs Kimberley aanspreekt met de mededeling dat ze het niet leuk vind dat Luc in de regen heeft gestaan... Het gaat mij om het feit dat Kimberley zo op een openbaar forum door je "in de zeik gezet" wordt. Imo nergens voor nodig, ze doet haar best en krijgt er gezeik voor terug dat jij ook nog eens openbaar maakt. Kinderachtig.
Met Flair doet ze het iig hartstikke goed en al maakt ze een foutje... fouten zijn om van te leren....
Denise1984 schreef:STallen worden niet goed gedaan voor dat geld zou ik willen dat ie elke dag word uitgemest inplaats van elke dag.
DeedeJee schreef:En mijn paard wordt crosspaard! 26 februari, waarland geloof ik. Ha! Hoe veelzijdig kun je zijn?
hasten schreef:Ach ja, iemand van 25 tegen iemand van 14, ieder z'n eigen stijl..
Vanmiddag kreeg nikki beschimmeld kuil.. Dus michelle en ik zo naar melissa toe, moesten ze dat gewoon voeren. Mvr Bruin zei dat het gewoon condens was, maar het was toch echt schimmel.. Kweet verder niet of ze dr tegen kunnen ofzo, ik denk het niet iig
Niekie schreef:heb je al tijden gomir?