Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en niet zo'n klein beetje ook!
elke keer dat bo er tegenaan kwam hoorde ik keihard PANG! bzzzt
micky schreef:een vraagje, kun al tegen betaling je paard in de molen laten zetten ????????? en zoja wat zijn de kosten ???????? en wie regelt het ??? info wanted
vossebier schreef:ff serieus, als dat echt gebeurd dat iemand zo maar je paard uit stal pakt, ik zou HELEMAAL DOORDAAIEN en die persoon echt PAKKEN gewoon.... ik zou echt helemaal gek worden. Begin dit jaar toen ik jamey nog had dacht sandra kat een meisje met haar te hebben zien lopen, toen werd ik helemaal gek, ik dat kind opsporen en uit me naad gaan, bleek dat sandra kat zich vergist had met die pony fleur, die lijkt qua hoofd best wel op jamey, maar mooi hé ik zou echt zo boos worden... ik ben niet agressief aangelegt maar als ze aan me paard komen nou.................feitelijk gezien ook best wel belachelijk dat het uberhaupt kan gebeuren op manege veldt, het zou in feite toch wel op moeten vallen? stel je voor dat dat meisje is gaan buitenrijden en nooit meer is terug gekomen?
vossebier schreef:als orambo tegen een schokje kan zou ik het zeker doen, in andere gevallen: vooral laten!![]()
er staat namelijk stroom op het hek in de molen!en niet zo'n klein beetje ook!
micky schreef:vossebier schreef:als orambo tegen een schokje kan zou ik het zeker doen, in andere gevallen: vooral laten!![]()
er staat namelijk stroom op het hek in de molen!en niet zo'n klein beetje ook!
Orambo heeft eral in gestaan gAAT SUPER !!!!!!!!!!
vossebier schreef:ja toch? echt ongelovelijk! als eigenaar van het paard zijnde nou.......
*houd zich in, telt tot 10.... pffffffff woezaaaaaaaaaaah*
zo ik kan denk ik wel weer doortikken, nee maar ongelovelijk dit moet gewoon ook NIET KUNNEN, niet MOGELIJK ZIJN, dit moet niet ONOPGEMERKT zijn. vind ik, en zowel is dat een erg slechte zaak, dan is het dus in feite heel makkelijk paarden te jatten enz enz.
beetje rare vergelijking maar sociale controle is ook erg belangrijk, houd mekaars paarden in de gaten! dan kunnen er nooit vreemden mee vandoor gaan... maar het is ook de verantwoording van de staleigenaar vind ik persoonlijk...
vossebier schreef:ja toch? echt ongelovelijk! als eigenaar van het paard zijnde nou.......
*houd zich in, telt tot 10.... pffffffff woezaaaaaaaaaaah*
zo ik kan denk ik wel weer doortikken, nee maar ongelovelijk dit moet gewoon ook NIET KUNNEN, niet MOGELIJK ZIJN, dit moet niet ONOPGEMERKT zijn. vind ik, en zowel is dat een erg slechte zaak, dan is het dus in feite heel makkelijk paarden te jatten enz enz.
micky schreef:Eigenlijk is het ook veel te druk op stal je weet tegenwoordig ook niet meer wie bij welk paard hoord meer sociale controle zou geen overbodige luxe zijn

.
natuur5D schreef:ik denk dat je er met afspraken e.d. niet komt, omdat de mensen die dit soort dingen doen zich aan geen enkele afspraak houden. een betere sociale controle is wel oke, maar er lopen zoveel mensen rond op de manege dat dat bijna niet mogelijk is. als ik onbekende mensen bij de stallen van de prive paarden zie, vraag ik wel altijd of ik ze ergens mee kan helpen. als ze dan minder goede bedoelingen hebben schrikt dat wel af ;)
. l0rdJ schreef:Nog 1 pagina,
en dan hebben we er al 150!!
We gaan snel jeahhhhhh