Zeg, is er ook een foto van tof type Mark? Ben nu toch wel erg benieuwd aan het worden!
Enneh Anne, een paar foto's van Nero staan zojuist boven jouw post... nog een beetje high van je kroket van gisteren? Maar als dit een hint is en je je aanbiedt als fotograaf ben je natuurlijk meeeer dan welkom
Iig wel blij dat ik niet meer ben gekomen dan, baalde een beetje omdat ik bang was een hoop gezelligheid in Natio ook nog eens te missen, maar dat viel dan nog mee. Fijn dat je zo leuk op Beau hebt gereden; volgens mij rijdt Nathalie daar ook wel eens op?
hele hoop alweer gemist! Doen jullie vlot!
) Wij hebben ook 1 cavia gehad die niet egt dol was op nageltjes knippen. Zo nu en dan bijten, maar vooral ook lekkr keren en wriemelen
Erg lastig om dan alleen iets van zn nageltje af te knippen ipv zn hele teen (voet)!
Anne is wakker geworden
Maar Nathalie rijdt wel vaker op die pony's. Meestal zit ik op één van de paardjes, dus was ff een schok; Ikke op Beau?
Maar is wel een leuk beestje. Als hij eenmaal loopt, kan je er ook zeker wel wat mee
Zorg jij dan voor een leuk zonnetje? (en als je ook nog voor wat tijd zou kunnen zorgen, helemaal ideaal
én foto's maken!
* maar daarna ga ik egt een keertje mee om Nero te meeten hoor 
(wel lief dat hij eerst even aan je bed komt vragen of hij tog wel mocht gaan spelen, tog?
)
En wie weet zien we hem nog een keer; moet hij idd wel blijven trainen (en vooral niet op zn paard gaan zitten mét cap op zn hoofd, want daar wordt hij niet egt knapper van)
Hee, bloemen! Van wie waren.... BOLLETJE!