manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:48

Aha!
Zeg, is er ook een foto van tof type Mark? Ben nu toch wel erg benieuwd aan het worden!
Enneh Anne, een paar foto's van Nero staan zojuist boven jouw post... nog een beetje high van je kroket van gisteren? Maar als dit een hint is en je je aanbiedt als fotograaf ben je natuurlijk meeeer dan welkom Tong uitsteken Iig wel blij dat ik niet meer ben gekomen dan, baalde een beetje omdat ik bang was een hoop gezelligheid in Natio ook nog eens te missen, maar dat viel dan nog mee.
Fijn dat je zo leuk op Beau hebt gereden; volgens mij rijdt Nathalie daar ook wel eens op?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 18:49

tjee Wow! hele hoop alweer gemist! Doen jullie vlot!

Ziet er goed uit hoor Bianz! (fotograaf dus al gevonden Tong uitsteken) Nero doet me ook totaal niet aan Luna denken verder. Loopt heel ander, totaal anders gebouwd (ja, wist ik al wel een tijdje, maar t blijft me opvallen) Hij gaat wel hard voorruit zeg! heel verschil met de vorige fotosessie Ja
Doe je Rianne ook van mij de groeten Bar? Ben ook benieuwd hoe t zal gaan. Zal wel los lopen tog? helemaal als Shaar lekkr relaxed is in de binnenbak. Ben ook wel benieuwd wat Rianne er van zal vinden!
Auwie! (tja, een cavia is kleiner dan een kat, en dus stikke gevaarlijk Clown ) Wij hebben ook 1 cavia gehad die niet egt dol was op nageltjes knippen. Zo nu en dan bijten, maar vooral ook lekkr keren en wriemelen Scheve mond Erg lastig om dan alleen iets van zn nageltje af te knippen ipv zn hele teen (voet)!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:53

Echt niet normaal met die caafjes. Nouja, de 1 zit gewoon rustig stil. Maar die anders piept, springt de lucht in, draait heel de tijd om. Probeert dus in je vingers te bijten...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:55

Knipoog Anne is wakker geworden Tong uitsteken Heb geen oude foto's meer van Nero, zijn verdwenen bij computercrash, dus heb geen vergelijk. Voel alleen zelf wel dat 'ie lekkerder nageeft zonder zoveel protest als eerst (nog steeds wel tegen de hand soms, maar gaat de goede kant op). En ik vind hem in de lengte van hoofd tot staart echt gegroeid!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:56

Ik ben gewoon nu al een beetje zenuwachtig voor zondag... heb mn proef ook nog helemaal niet geoefend!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 18:57

Jups, dat is idd dezelfde Beau Lachen Maar Nathalie rijdt wel vaker op die pony's. Meestal zit ik op één van de paardjes, dus was ff een schok; Ikke op Beau? Verward Maar is wel een leuk beestje. Als hij eenmaal loopt, kan je er ook zeker wel wat mee Ja
En tja met zo'n heel boekwerk.. gaat wat tijd in zitten hè Tong uitsteken
*is niet high van de kroket. Is wel helemaal crazy van al die toffe types daar Hyper!

En egt een hint was t nie, maar wil best een keer fotograafje spelen hoor Haha! Zorg jij dan voor een leuk zonnetje? (en als je ook nog voor wat tijd zou kunnen zorgen, helemaal ideaal Clown) haha, nee ik kom zéker nog een keertje kijken hoor Bianz *LOL* én foto's maken!

Wakker gworden? Tong uitsteken heb eerder t gevoel dat ik nu weer in slaap begin te sukkelen Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:59

Ik ben ook echt een pony mens... paarden zijn zo... euhm zo serieus...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 19:06

Haha nou als je een keertje mee wilt Anne, zou dat supertof zijn! Haal ik je op in de Toetoet Knipoog
Ben eigenlijk meer een paardenmens (qua lengte en rijden), maar Nero is ook weer hardstikke leuk gezien zijn enthousiaste karakter!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 19:26

Ow nou mij maakt het niet uit (al zit ik liever niet op een flat van een paard... Tja hoogtevrees hè Knipoog )
Maar er zijn egt super toffe paardjes, maar er zijn ook egt leuke pony's, dus t maakt mij niet zo heel veel uit Haha!

Ik ga zeker een keer mee Bianz. Voorlopig eerst maar even zorgen dat mn portfolio op tijd afkomt *grrr.. Egt wie dat principe bedacht heeft Stoom uit je oren * maar daarna ga ik egt een keertje mee om Nero te meeten hoor Ja

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 19:31

*annemijn wat doe je me aaan gadverdammee!!!!! :@
*cis je mag hem hebben veel plezier
*annemijn neem een voorbeeld aan laurens van lieren die is teminste leuk!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 19:58

haha, t gaat ook om t innerlijk hè Denice (én hij heeft best erg leuke paardjes én vrachtwagen. Ook niet geheel onbelangrijk Knipoog )
*t was trouwens t idee van je zus. Ik als mammie bemoei me niet met jouw liefdesleven Clown

maargoed Cis; vrij baan voor jou dus. Scheelt weer een hele veldslag Clown

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:03

whahah grappenmaker heb ej die vrachtwagen van laurensje gezien :p

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 20:17

Hmm heerlijk die portfolio's Anne! Moet die al snel af zijn? Hopen dat je snel mee kunt naar Nero, kun je het verschil tussen hem en Luna IRL zien Knipoog

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 20:26

Portfolio moet af in week 9 geloof ik (komende week is week 7) Dusja al best rapjes ja Scheve mond
Maargoed, komt vast goed...

*waar is die vakantie Verdrietig

Ja, ik heb alleen nog maar verhalen en foto's gezien. Bij mijn weten heb ik Nero nog nooit irl gemeet.. *denkt*
(oke nu lieg ik; ik heb hem een keer gezien samen met Chuwaz vliegend in de wei Clown Maar verder niet geloof ik... )

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:59

whahahha ik lig hier helemaal in een deuk om al jullie maffe opmerkingen. Misschien komt dat wel doordat ik in de trein heb gezeten vandaag hihi. Ik had dus ook eens ff een toffe type gespot he! Oehlala haha, ik ging er bijna van watertanden. Dus..na lang wikken en wegen heb ik besloten Abdel maar te laten doen. Ga donderdag nog wel een of andere knappe boer uit de discotheek plukken (ahum).
Foto's van Nero zien er goed uit Bianz! En bar, met je proef komt het vast allemaal goed.
Nou ik ga verder met mn melige bui haha.
Doeiiiii

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 23:12

ejjj annee lees:
Zaterdag 3 februari vanaf 14:00 uur organiseren wij weer een oefen springparcours in onze binnenbak. In onze (gedraineerde) buitenbak (25m bij 55m) kan er worden losgereden. Iedereen kan deze dag meespringen, je hoeft geen wedstrijd ervaring te hebben. We beginnen om 14:00 uur heel laag voor de beginners (30 cm) en gaan dan steeds omhoog t/m ZZ niveau. (rond 16:30). Er staan ongeveer 10 hindernissen in de bak. Ook voor jonge paarden die het allemaal heel spannend vinden is het natuurlijk een goede oefening, je mag het parcours ook in draf springen, of een paar keer dezelfde hindernis.
Kosten : € 7,- voor 2 x het parcours springen
Opgeven: via email: info@ponyhof.nl
Het rijden met veiligheidscap is verplicht (ook bij losrijden en in- uit stappen)

Alleen komen kijken mag natuurlijk ook! De kantine is de hele dag (én avond!) geopend!!

Tot dan!

doe je mee ik ga ook mee doen :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 10:56

Citaat:
Ik had dus ook eens ff een toffe type gespot he! Oehlala haha, ik ging er bijna van watertanden.

Tof Type? In de trein? Wat voor tof type? Details!! Haha!

Arme Cis, was t een moeilijke keus? Snap t wel hoor; Abdel was ook egt een tof type én toffe paardjes en niet verkeerde vrachtwagen Ja Maarja, hij was ook wel wat klein hoor Cis, dus nie te lang treuren Ach gut

*ik lees*
Neehoor Denice, niets voor mij Clown Op wie ga jij mee doen dan?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:26

Thirz op dr werk 5.37u: "Thirza, ik ben wakker, nu mag ik met mn speelgoed spelen he" Scheve mond
Grrr!!! Jahoor, ga jij maar fijn spelen. Natuurlijk ging dit niet geluidsloos, dus nu ben ik nog moe!

Maar wat een kletsmajoren zijn jullie zeg, hihi! En nu is Abdel nog alleen, vink wel zielig hoor!
Ik kan geen foto van Mark vinden, maar misschien zien we m ooit nog eens op een andere wedstrijd?! Moet ie vanaf nu wel goed gaan trainen Knipoog En mn bloemen van Wout doen t nog goed hoor!!

Bianz, leuke foto's! Rijden ziet er erg goed uit! En als ik meega doen we een fotoshoot op buiten rit he Lachen
En Denice, op wie ga je dan je oefenparcours doen? Ik wil wel meedoen met Nous, kom jij ons ff met de vrachtwagen van Laurens ophalen?! En Cis, maak jij ff een foto van je boer uit de disco?
Anne, ik stuur je positieve energie op voor je portfolio, je kan t!!

Had gister Katie aan de lijn en die wilde een keer een strandrit maken, dus ik dacht gelijk: Lisiduna Haha! Gaan jullie dan ook mee? Ik heb wel zin om weer eens te crossen!!
Zo, nu ga ik nog ff een dutje doen en dan vanmiddag naar Nous, en jippie, het zonnetje schijnt Go jij! Go jij!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:37

Heej denice, moet je daar geen eigen paard/ pony voor hebben?

Ziet er goed uit bianz met nero!
Hoevaak rij je hem nu per week?

He anne, is die trendy een pony van ponyhof?
E-pony vos?
Dat is namelijk zo een leuk beest!

Paardenmensen......?! pony's zijn toch geweldig!
Ik zoek nog iemand (vanaf 18 jaar) die voor de helft met mij voice wil doen, maar ja als hier alleen maar paardenmensen zijn, dan valt hier niet verder te zoeken...
Aan de andere kant fjorden vallen wel onder paarden.... het fjordenpaard.... haha
Nee thirz ik heb dus nog niemand gevonden, maar was eigenlijk ook niet meer op zoek gegaan.
Voice moet toch ook nog even uitzwangeren, dus heb nog wel de tijd.
En als ik niemand vindt, dan blijft ze gewoon op nieuw en st. joosland staan!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 11:41

Heej goeiemorgen thirz...
Ik ben dus ook al wakker, naja al... het is al bijna half 11.
Ik heb vorige week bijna heel de week in de ziektewet gezeten omdat ik veel buikpijntjes had, ik hoop dat ik mijn laatste 2 weekjes nog vol kan houden om te werken.
Dus morgen sta ik ook als het goed gaat, weer om 7 uur op!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 11:55

haha, kids zijn ideaal hè Thirz Clown
Maarre bekijk t positief; nu heb je een éxtra lange dag! Cool (wel lief dat hij eerst even aan je bed komt vragen of hij tog wel mocht gaan spelen, tog? Tong uitsteken)

Jah, arme Abdel... Iemand anders nog interesse? Clown (Haha, stel dat je interesse hebt, moet je wel kunnen wennen aan t idee van mannen in witte rijbroek, hè Mariekje Vork )
Ik had gister ook nog even gekeken, kon ook geen foto vinden van t Markje En wie weet zien we hem nog een keer; moet hij idd wel blijven trainen (en vooral niet op zn paard gaan zitten mét cap op zn hoofd, want daar wordt hij niet egt knapper van)
OK dan! Top bloemen, van een top ruiter; lucky you Thirz
*hihi, iedere keer als we het over die bloemen hebben, zie ik t weer voor me: Whieeee, bloemen komen aanvliegen *buk Kimberley* *plok bloemen tegen Thirz der hoofd* Pling Hee, bloemen! Van wie waren.... BOLLETJE! Koe

Ja Nel, dat is Trendy van de Ponyhof. Hij is ook egt leuk! Alleen wat snel beledigd Clown Al geef je hem een klein tikje op zn schouder: bokje! En aan zn kont moet je al helemaal niet zitten met t zweepje; bok!
Maar je kan egt heerlijk met hem rijden, doet bijna alles voor je, alleen heeft hij de laatste tijd ook steeds meer de neiging om lekkr met zn hoofd te gaan klapperen en gooien... Tja, manege paard hè...

Ach gut Ow balen hoor nel, al die buikpijntjes. Hopen dat je t nog 2 weekjes vol kan houden! Phoe 7 uur.. Suc6 met opstaan alvast!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:52

Ff pauze, dus ff tussendoor bokken! Hahaha Thirz, ik zie die kids al staan springen in je kamer! En... dat doen we zeker; 31 januari fotoshoot op buitenrit!! Heb er nu al zin in! Lekker gereden op Nous? Jammer dat je geen foto van Mark hebt! Buitenrit bij Lisiduna lijkt me hardstikke leuk!
Wat betreft Voice Nel, ik zou graag Voice voor de helft doen met je, maar ze alleen een beetje te klein voor mij! Dat zal dus niet gaan. Wie weet moet je eens een oproepje plaatsen? Nog ff volhouden met je buik he! Die 2 weken kom je nog door en daarna mag je lekker beetje rustig aan gaan doen. Hoe is het trouwens met Hanneke?
Zeg Anne, ga jij eigenlijk nog wel eens naar school? Lekker op maandagochtend bokken... Haha ik plaag je, veel succes met portfolio verder maken!
Heb jij je laarzen trouwens al ingelopen Marieke?
Nou, het is weer tijd, ik ga aan het werk. Tot laters!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 13:54

Ow en het belangrijkste vergeet ik nog Cis: neem die leuke boeren eens mee vanuit Leeuwarden naar hier???

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 15:03

hahahah het gaat weer lekkker!
Ik zit nu in de mediatheek op school en denk dat de mensen om me heen denken dat ik de moppentrommel zit te lezen want ik heb af en toe een lachstuip haha.
Arme Abdel, ik heb toch wel medelijden met m hoor als ie zo alleen is. En ook met jou Thirz, fijn van die kinders zeg, ik wacht nog maar even als ik het zo hoor.
Ik heb nu al zin in Lisiduna, wanneer gaan we Tong uitsteken? Dat heb ik wel weer eens nodig een flinke uitraastocht over het strand.
Balen Nel, dat je zo'n last van je buik hebt gehad vorige week. Hopelijk voel je je nu al wat beter.
Nou ik ga nu even bedenken of ik zometeen nog iets zinnigs te melden heb. Dus dan horen jullie het wel.
Oja bianz....die boeren he ik weet niet of we daar nou echt op vooruitgaan. Het enige wat ik kan bedenken is dat jullie hier gewoon een keertje komen logeren dan kunnen jullie ze zelf zien.

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 16:29

Ja trendy is echt een leuk beest, vondt het ook een mooie pony om te zien!
Tja die buikpijn is erg vervelend, maar moet nog 8 weekjes dus dat is wel vol te houden denk ik....