Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
elady schreef:Gaaf dat het zo goed gaat met Vienna.
Ik heb heel goed nieuws:
IK BEN OVER!!!!!!!!!!!!
Twinklebel schreef:![]()
Ik zeg maar zo: "ik zeg maar niks". Je weet nooit wie er meeleest. Maar wil je haar niet terug hebben, je mag haar gratis, wil zelfs wel bijbetalen.
Als ik er aan denk dan streep ik mezelf morgen door en vergeet ik het.......
dan weet jij het in ieder geval!
Tot morgen!
jarno schreef:Hoi.
Zo ik ben geslaagd voor mijn E achter B.
wat een gedoe krijg ik nog een examinator die ik niet graag voor mijn leerlingen heb ook.
nee heb ik hem zelf (had eigenlijk ene meneer hop maar ze dachten laten we maar wisselen)
maar ja ik heb het.
doei doei gr en ehm iemand vervoer nodig voor en paard mail of bel me maar hihi.
moossie schreef:Anous, ik sta trouwens nog op de lijst voor de springmiddag, maar dan ben ik er niet meer....Ik zit dan hopelijk van de zon te genieten op de campingAls ik er aan denk dan streep ik mezelf morgen door en vergeet ik het.......
Twinklebel schreef:moossie schreef:Anous, ik sta trouwens nog op de lijst voor de springmiddag, maar dan ben ik er niet meer....Ik zit dan hopelijk van de zon te genieten op de campingAls ik er aan denk dan streep ik mezelf morgen door en vergeet ik het.......
Is die springmiddag aanstaande zondag? Dan wil ik wel met Yus springen als je het goed vind.
Weet alleen niet of Mirjam het ook goed vindt
moossie schreef:hahaha peet! dank je![]()
Fieke, wat mij betreft is het prima, amar wel even met Linda overleggen, want ik ben er dan niet!
groetjes mir
ik kan het me haast niet voorstellen, een kleine Evita.. 

Misschien dat bepaalde tegenpolen van Evita en de hengst elkaar enigszins opheffen waardoor je een mooie combinatie krijgt. Melvyn zijn moeder was ook grof en de zware bouw haflinger en zijn vader ook was ook redelijk fors. Dus dan weet je eigenlijk al wat er uit gaat komen }>
Ik ben benieuwd hoor!!!