Astor schreef:Vind deze merrie echt mooi: [ITP] Glimworm Zya weer eens ITP + nieuw halster
Ja die merrie is zo wauwie
Had er ook al gereageerd haha.
Pfff heb zo schandalig geshopt net met m'n moeder.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Astor schreef:Vind deze merrie echt mooi: [ITP] Glimworm Zya weer eens ITP + nieuw halster
Had er ook al gereageerd haha.

Elja schreef:Bedankt ! Ik ga het maandag nog even bekijken, misschien was het alleen zaterdag zo want Wilma heeft verder niets gezien en dit was ook de eerste keer dat ik het zag. Als hij maandag nog hetzelfde gedrag vertoond bel ik Wilma en dan overleg ik met haar hoe en wat. Gringo is niet van mij en ik denk niet dat ze het prettig vindt als ik zomaar de DA ga bellen.
Oja, en Kirsten. Met grazen trekt hij normaal echt gras met de pollen uit te grond, maar gisteren heeft hij echt maar een paar stukjes gras gegeten.
Paarden kunnen doodgaan aan koliek toch?
, heb het
daarna gezellig met een paar meiden uiteten bij kimono !

Succes El, en hopelijk knapt die gauw op!
Elja schreef:O, en Lisette, hij heeft niet gemest toen ik er was. De paddock was net uitgemest door iemand anders.
Meisje wat kwam kijken om de paarden te verzorgen is Celia, en daar reed ik bij in de les.
Was heel gezellig
wat kan Ram lopen zeg. Hij heeft volgens mij niet vaak zulke beweging gehad onder het zadel
Longeren deed hem er goed, hij begon goed lang laag te lopen en met wat een beweging
heb niks geramd
) antwoord die "aan de halsband"
(pris heeft een blauw halster en spriet een roze)
toen kon je me opvegen
IK RIJ NU OFICIEEL NIET MEER OP DE MANEGE
Leon of die ander?