Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(lees; ze zijn gewassen
) 

Heb ze maar vast voor je bijbesteld deedee19 schreef:Ik had de camera niet bij. We zijn vandaag alleen met longewerk bezig geweest. Ik moest eerst zelf toen en Manuela had al snel door dat Ulvy een beetje dominant is naar mij toe. En ik dus te lief. Ze heeft haar even goed aan het werk gezet. Tuurlijk was Ulvy het daar niet helemaal mee eens, maar ze gaf de strijd al snel op. Volgende week gaan we weer een poging doen.
Emytje schreef:@ Juut: Whaha, ik ben benieuwd dan hoe ze eruit zien!
Maar het ging wel goed eigelijk. Ik had mezelf veel stunteliger verwacht, maar het sturen had ik eigelijk wel vrij snel door en het schakelen kwam de laatste paar minuten ook wel en ook het gas geven enzo. Viel dus tot nu toe wel mee, aangezien die man voor mij rondkeek, bijstuurde wanneer nodig en ga zo maar door. Ik heb in ieder geval Callantsoog gezien en Percival kwam langs (van manege noot), die ging naar het strand. Dinsdag om half 12 is mijn volgende les.
) ennuh, bochtje keren en en en achteruit rijden, handrembochtjes maken en je auto zo op en neer laten stuiteren terwijl jij heel stoer kijkt en de radio hard hebt