Oja Carmen, nu weet ik het weer Leuk Ik wist nieteens dat je begeleiding ergens kon zien! Nouja het maakt me eigelijk ook niet zoveel uit, met namen weet ik toch niks want ik ken ze niet!
Via-via.. Als je op "reelaer begeleiding" googlet kom je hem tegen. Altijd na het begeleidingsweekend dus rond die tijd wordt dat in de gaten gehouden. Maar ja in de auto onderweg is het nog altijd spannend of je nou in JT1 of JT2 zit.. Vooral Caitlin heeft altijd een sterke voorkeur qua begeleiding, haha. Ik ken er wel wat maar lang niet allemaal dus ik zie het wel.
Vorig jaar zat ik dezelfde week maar toen hadden we maar groepen van 11/12.. Zou nu wel meer zijn dan gok ik.
sandersander
Geplaatst: 16-03-12 20:39
Hitime schreef:
En wij hebben de beroemde Sander als extra.
Hahahahaha vertel...?
Anoniem
Geplaatst: 16-03-12 20:45
sandersander schreef:
Hitime schreef:
En wij hebben de beroemde Sander als extra.
Hahahahaha vertel...?
Nou ik heb al eens van Marije dat jij heel gezellig bent.. vooral met de bonte avond? En Loes.. en Carmen.. En Lois.. en wie niet eigenlijk? Iedereen kent Sander.
Nou ik heb al eens van Marije dat jij heel gezellig bent.. vooral met de bonte avond? En Loes.. en Carmen.. En Lois.. en wie niet eigenlijk? Iedereen kent Sander.
hallo moppies, Oooh ik heb zo heeeeerlijk gereden, echt phiew Satino was superrustig, af en toe werd het een beetje "braaf" maar kon dat ook wel weer oplossen. Ook in galop, waar die nog wel eens loopt te poedersuiker. En toen springen, ook allemaal goeeed, ik kon eens een keertje goed zien waar ik moest aangalopperen en toen gingen we zonder zadel springennnn, had ik echt nooit gedaan in die 9 jaar, wordt op de manege ook eigenlijk nooit gedaan. dus erg tof. Alleen pony waar ik op reed is nogal gevoelig met zonder zadel rijden, dus ik zat.. ging die eerst raar doen en bokken maar toen was die lief, heel ontspannen draven ook. Was helemaal verbaast haha. En met springen was die ook heel lief. Ja was echt leuk leuk leuk
sandersander
Geplaatst: 17-03-12 00:54
Hahahahaha vertel...?[/quote] Nou ik heb al eens van Marije dat jij heel gezellig bent.. vooral met de bonte avond? En Loes.. en Carmen.. En Lois.. en wie niet eigenlijk? Iedereen kent Sander. [/quote]
hahaha, ja de bonte avond van vorig jaar met de TREC ja loes en lois zitten bij mij in de les.
Maar stiekem hoop ik dat die lijst niet definitief is. Christien en ik staan er niet op namelijk. Maar hopelijk valt er nog wat te regelen volgend weekend!