Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Nicole1995

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:18

Hee Shen,en hoe is het gegaan?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:30

Hoi!

Ben vanmiddag naar de DA gelopen (lopen gaat wel, zitten en liggen wat minder) en heb daar een of ander goedje gehaald (Tantum, warmte) en dat lijkt te werken. Ook heb ik - foei :o - een paracetamol genomen en ook die doet z'n werk. Ik neem nooit pilletjes (ook vanwege m'n medicijnen), maar nu moest het even hoor! ;)
De kijkers zijn geweest en je raadt het nooit: het meisje wilde er wel op, maar wilde het eerst zien als ik erop zou zitten.... Dus krukje zoeken, kiezen heeeeeeeel hard op elkaar en erop. Stappen, drafje (auw), galopje (hnnnnnng) en toen stoppen. Met een prodent smile eraf (auw, auw), meisje erop. Maisie wilde continue achter mij aan lopen, dus toen ben ik maar een tijdje bij de lessen gaan kijken en toen liep Maisie super braaf! Kort gezegd zijn ze erg enthousiast, hebben er ook kijk op dat Maisie licht bereden is (basis) en dat ze nog veel moet leren (maar dat ze wel een heel eerlijk en braaf paardje is), maar dat ze daar ook alle tijd voor willen maken. Het was een super lief meisje voor Maisie (ze praatte veel met haar) en durfde - toen ik weg was - ook een tikje met de zweep te geven en zelfs te galloperen. Als het goed is, dan komt ze morgen nog een keer rijden en anders zondag. Ben ik heel blij om, want zoiets is natuurlijk een momentopname. In ieder geval waren ze alledrie (ze had "versterking" mee) enthousiast en dat was al heel prettig om te horen! ;)

Vanavond weer insmeren en zo'n wit dingetje nemen en dan moet de nacht wel een paar uurtjes slaap voor me in petto hebben, hoop ik!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:31

HA HA HA, was ik het nou net aan het typen! :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:33

Ga weer even naar beneden, koppie thee doen! :9k

Dennis heeft trouwens z'n surprise voor m'n moeder ook bijna klaar: ze heeft een grondige hekel aan Franse Lelie's en een keer raden wat Dennis levensgroot heeft gemaakt (met van dat dikke piepschuim).... juist, een Franse Lelie. Wes en ik hebben geholpen met schilderen, want dat ding is echt zó groot dat het een weektaak zou worden als hij het alleen moest doen. Zal morgen wel een foto maken! ;)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:34

@ Liquita: En? Hoe is je slaapkamer geworden? ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:35

Shenavallie schreef:
Hoi!

Ben vanmiddag naar de DA gelopen (lopen gaat wel, zitten en liggen wat minder) en heb daar een of ander goedje gehaald (Tantum, warmte) en dat lijkt te werken. Ook heb ik - foei :o - een paracetamol genomen en ook die doet z'n werk. Ik neem nooit pilletjes (ook vanwege m'n medicijnen), maar nu moest het even hoor! ;)
De kijkers zijn geweest en je raadt het nooit: het meisje wilde er wel op, maar wilde het eerst zien als ik erop zou zitten.... Dus krukje zoeken, kiezen heeeeeeeel hard op elkaar en erop. Stappen, drafje (auw), galopje (hnnnnnng) en toen stoppen. Met een prodent smile eraf (auw, auw), meisje erop. Maisie wilde continue achter mij aan lopen, dus toen ben ik maar een tijdje bij de lessen gaan kijken en toen liep Maisie super braaf! Kort gezegd zijn ze erg enthousiast, hebben er ook kijk op dat Maisie licht bereden is (basis) en dat ze nog veel moet leren (maar dat ze wel een heel eerlijk en braaf paardje is), maar dat ze daar ook alle tijd voor willen maken. Het was een super lief meisje voor Maisie (ze praatte veel met haar) en durfde - toen ik weg was - ook een tikje met de zweep te geven en zelfs te galloperen. Als het goed is, dan komt ze morgen nog een keer rijden en anders zondag. Ben ik heel blij om, want zoiets is natuurlijk een momentopname. In ieder geval waren ze alledrie (ze had "versterking" mee) enthousiast en dat was al heel prettig om te horen! ;)

Vanavond weer insmeren en zo'n wit dingetje nemen en dan moet de nacht wel een paar uurtjes slaap voor me in petto hebben, hoop ik!

Klinkt wel goed Shen,over dat meisje.
Hoop dat je goed slaapt.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 00:03

mntj schreef:
nicol ben je er ook morgen ochtend??

Ik ben er morgen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 01:02

LIQUITA schreef:
xan schreef:
@Liquita: heb ik nu goed gehoord dat First in de molen onderuit is gegaan ?
Heeft hij zich bezeerd of valt het achteraf mee ??

WAT!!! Ik weet van niks!!! M'n hart slaat even 1000x over!!!

ik weet dat Xandra vorige week gevallen is

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 01:43

ik duik mijn bed in en ga nog even silent Witnes kijken, tot ik in slaap val
doei

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 08:40

Goedemorgen allemaal :D

Nog 1 dagje werken en dan heb ik lekker 1 week vakantie !!!!! {:) {:) {:) {:)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 08:42

winnitou schreef:
ik weet dat Xandra vorige week gevallen is

Zullen ze haar dan bedoelen ?? En het daarom tegen mij gezegd hebben ????

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 08:43

Voor iedereen die vandaag naar stal gaan, veel plezier.

Ik zie op de thermometer dat het buiten niet zo koud meer is 0,00 graden.

Ik ben benieuwd of wij nog sneeuw krijgen hier, ik hoop eigenlijk van niet, er ligt al genoeg.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 08:47

@Shen: fijn te lezen dat je serieuze koper hebt gevonden.
En inderdaad vind ik het ook heel normaal dat je nog een keer terug komt, om het nog eens te proberen.
(hihi ik ben zelf denk ik wel 4 tot 5 keer heengeweest, ook om eens gewoon te poetsen en te lopen aan de hand)
Sterkte met de spierpijnen, wel stoer dat je er weer opgegaan bent ondanks alle pijnen.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 10:56

Jo, ja kan onze auto de 2e kerstdag zien hoor. Erik gaat hem vanmiddag ophalen! YEAH!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 11:00

Is Xandra in de stapmolen gevallen? Wel een verschil, Xan of First. Zat wel te denken dat het waarschijnlijk wel de reden is dat de molensevice gestopt is nu de bodem bevroren is. En dat er dus waarschijnlijk wel iets gebeurd moet zijn.

Ik ga vanavond pas naar stal omdat we de auto kunnen halen. Ben benieuwd of ik er nog achter kan komen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 11:32

xan schreef:
Goedemorgen allemaal :D

Nog 1 dagje werken en dan heb ik lekker 1 week vakantie !!!!! {:) {:) {:) {:)

Heerlijk!!!!!!!!!!!!! +:)+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 11:41

Iedereen nog bedankt trouwens voor de lieve reacties!
Vannacht heb ik redelijk kunnen slapen, wel veel wakker geworden als ik moest proberen anders te liggen. Af en toe stond m'n onderrug vanuit het niets in brand, maar aan de buitenkant was niets te voelen. Net nog even gekeken na het douchen: een flinke blauwe, bijna zwarte plek maar verder lijkt het mee te vallen. Het zitten doet ook minder pijn, ik kan zelfs al redelijk bukken, dus ik denk dat ik enorme mazzel heb gehad! :D

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 12:04

Misterie opgelost!!! M'n gevoel was juist. Het was inderdaad First die gevallen is in de molen.Hij mankeerde niks, dus geen reden om mij even te bellen. Kreeg vandaag een sms dat First niet meer in de molen mag omdat hij de molen tegen houdt. Maar dat was dus niet helemaal de reden. Kreeg later te lezen dat hij vervelend is in de molen.
Jullie begrijpen vast dat ik woest ben omdat ze mij dus niet bellen. Heb Erik Daina laten bellen omdat ik op dit moment niet aardig kan blijven. Maar helaas wordt er niet opgenomen. Dus dat wordt later. En eigenlijk heeft het toch geen zin om te bellen. Krijg toch te horen dat ik gelijk heb, en dat ik gebeld had moeten worden. Grrrrrrrrrrr

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 12:37

Nou, ik ben sprakeloos.
Hoe ben je hier nu achter gekomen ???

En ik kan me hééééél goed voorstellen dat je hier boos om bent.
Eigenlijk te gek voor woorden dat je dit nu pas hoort.

En was dat met de molenservice ? Of door een ander erin gezet ?

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 13:05

Hij is er door de molenservice ingezet.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 13:21

Dat First onder uit gaat, kan gebeuren. Verwacht niet van het personeel dat ze misschien een beetje nadenken dat de bodem van de molen misschien wel eens glad zou kunnen zijn (of mag ik dat juist wel verwachten). Daarvoor moet er eerst wat gebeuren, vandaar dus waarschijnlijk het snelle bericht op de website. Personeel is wel kundig genoeg om te bepalen dat er niks aan de hand is met m'n paard. Maar een telefoontje plegen naar mij is weer te moeilijk :? . Daar ben ik dan ook het meest boos over. Ik snap er werkelijk helemaal niks van, maar dat zal ook vast weer aan mij liggen. Helaas wordt er geen telefoon opgenomen door Diana en Sandra.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 13:23

Hi San...tijd niet gesproken ;)

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:36

Nou zeg, wat een gedoe met First. Kan me goed voorstellen hoor dat je boos bent.
Ik moest wel lachen dat je zei, dat hij vervelend is in de molen........zijn het je kinderen niet, dan zijn het je beesten wel hahaha. Gelukkig heeft hij voor zover je weet, er niks aan over gehouden.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 13:55

Ik kan me je boosheid helemaal voorstellen.
Het gaat hier tenslotte om het vertrouwen wat je de molenservice geeft om jouw paard
in de molen te zetten. Hierbij wil je ook dat als er iets gebeurt, jij dat als eigenaar te horen
krijgt, ook al is er niets aan de buitenkant te zien ! Jij vertrouwt hen je paard toe en je weet
zelf ook wel dat er altijd iets kan gebeuren. MAAR ZEG DAT DAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daar kan ik me zo boos over maken.
Het is wel je paard hoor, geen pakkie lucifers ofzo

En wat ik dus eigenlijk nog erger vind, is dat ik dit dus "in de wandelgangen" al
vernomen heb, en dat Petra dan nog van niets weet }>

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-10 14:17

Nou, ik heb Sandra gesproken en ze durfde mij niet te bellen. Bang dat ik boos zou worden, hahaha...alleen nu ben ik nog bozer geworden. Het is dus gisteren gebeurd (terwijl er op nog op de site stond dat er geen molenservice zou zijn. Dat werkt dus ook niet). First is niet helemaal onderuit gegaan, maar gleed met z'n achterbenen uit. Sandra heeft de andere paarden uit de molen gehaald en verder geen molenservice meer uitgevoerd. Slim ;) ! Als het goed is wordt er vandaag weer stroom op de molen gezet.