Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
- een paracetamol genomen en ook die doet z'n werk. Ik neem nooit pilletjes (ook vanwege m'n medicijnen), maar nu moest het even hoor!
Shenavallie schreef:Hoi!
Ben vanmiddag naar de DA gelopen (lopen gaat wel, zitten en liggen wat minder) en heb daar een of ander goedje gehaald (Tantum, warmte) en dat lijkt te werken. Ook heb ik - foei- een paracetamol genomen en ook die doet z'n werk. Ik neem nooit pilletjes (ook vanwege m'n medicijnen), maar nu moest het even hoor!
![]()
De kijkers zijn geweest en je raadt het nooit: het meisje wilde er wel op, maar wilde het eerst zien als ik erop zou zitten.... Dus krukje zoeken, kiezen heeeeeeeel hard op elkaar en erop. Stappen, drafje (auw), galopje (hnnnnnng) en toen stoppen. Met een prodent smile eraf (auw, auw), meisje erop. Maisie wilde continue achter mij aan lopen, dus toen ben ik maar een tijdje bij de lessen gaan kijken en toen liep Maisie super braaf! Kort gezegd zijn ze erg enthousiast, hebben er ook kijk op dat Maisie licht bereden is (basis) en dat ze nog veel moet leren (maar dat ze wel een heel eerlijk en braaf paardje is), maar dat ze daar ook alle tijd voor willen maken. Het was een super lief meisje voor Maisie (ze praatte veel met haar) en durfde - toen ik weg was - ook een tikje met de zweep te geven en zelfs te galloperen. Als het goed is, dan komt ze morgen nog een keer rijden en anders zondag. Ben ik heel blij om, want zoiets is natuurlijk een momentopname. In ieder geval waren ze alledrie (ze had "versterking" mee) enthousiast en dat was al heel prettig om te horen!![]()
Vanavond weer insmeren en zo'n wit dingetje nemen en dan moet de nacht wel een paar uurtjes slaap voor me in petto hebben, hoop ik!

. Daar ben ik dan ook het meest boos over. Ik snap er werkelijk helemaal niks van, maar dat zal ook vast weer aan mij liggen. Helaas wordt er geen telefoon opgenomen door Diana en Sandra. 

! Als het goed is wordt er vandaag weer stroom op de molen gezet.