Daan: als wij eerlijk onze mening geven en je proberen raad te geven is het dus niet goed en kunnen we gelijk de schijt krijgen???? Je snapt gewoon niet dat iedereen t met de beste bedoelingen zegt. En een paard houden van een uitkering vind ik geen basis.. En als je verkering ooit uit gaat (wat ik echt heel vervelend zou vinden voor je als ik zo lees hoe gek je op m bent) zullen ze dus weg moeten.. 2 paarden in regio schiedam houden is een heel stuk duurder dan daar en daarbij komt dat de bijdrage van Sven dan weg valt en het waarschijnlijk niet meer haalbaar is.
En ik kijk naar mezelf... ik werk +- 36 uur per week tegenwoordig maar als ik alles zelf zou moeten bekostigen zou er echt maar 1 op stal staan hoor.. Ik weet dondersgoed dat ik mazzel heb, mar mocht mn vader z'n bijdrage geheel (of gedeeltelijk) wegvallen zal ik toch ook echt keuzes moeten gaan maken..
Wat voor opleiding ga je met hulp van de Wajong doen? Of waar ben je mee bezig?
Nee krijg daar hulp mee met de opleiding omdat het zonder begeleiding vaak stuk loopt met mn opleidingen dit is nu al de 4e poging tot een mbo niv 2 diploma dus vandaar ook de begeleiding enzo .
Ik begrijp wel wat je bedoelt hoor anous maar ik heb niets aan kritiek terwijl de koop al rond is Voor de rest als je tips wil geven waardeer ik dat wel jij hebt het zelf natuurlijk ook allemaal meegemaakt Maar ik heb gewoon een hele geschikte plek voor de veulentjes . Ook een plekje waar geen merrie staat En daarnaast heb ik ook gewoon wat gespaart en ouders die gerant staan mocht het nodig zijn .
Nou ik ga nu richting schiedam en ik laat wel weten hoe het zondag gegaan in
Zozo net tereug van mijn stage! Ben weer kapot maar wat was het leuk met die kinderen! Heerlijk wezen sporten de hele ochtend en 's middags wezen survivalen bij de polderpoort.. Moest van die kinderen door het riool heen, denk ik zal vast niet zo erg zijn, waren mijn benen uiteindelijk tot aan mij middel helemaal nat! Maar ben nu klaar en heb mij diploma met 24 uur stage, dus ben al blij!
Des: Wil hem ook wel overnemen hoor , dat weet je. En jij leent mijn dekjes ook wel eens O en die 6 euro komt eraan, moet ff kijken wat ik overhoud na een dag winkelen en die rijbroek daar gaat je moeder over bellen, komt goed!
Sorry Leen, maar dan ben je m'n 2e optie. Vanes was eerder.
leentje13
Geplaatst: 21-10-10 18:30
Je weet dat ik hem al heel lang wil We zien wel
En oja, voordat ik het vergeet te zeggen: Er komt een slotje op het kastje, omdat ik nu ook me laarzen heb, dus wil ik veilig opgeborgen hebben Sleuteltje houd ik bij me, maar denk dat ik er een plekje voor zoek en dan ff sms van waar...
Laatst bijgewerkt door leentje13 op 21-10-10 18:32, in het totaal 1 keer bewerkt