Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
kooslover schreef:Adele, die is nieuw hè? Dan gaan ze er nog wel af. Fox heeft ook best lang lange manen gehad, maar opeens waren ze er toch echt af...
Bram heeft de laatste paar jaren op de manege wel lange manen gehad. Stond hem wel leuker
Horsefreak schreef:IK was aan het sturen dat we langs Smit reden. Naast me zat eigenaresse van Mazzel. En iedereen die wil mag mee, als het er maar max 2 a 3 per keer zijn. Anders wordt het achterin erg krapjes en vol en voor Mazzel redelijk zwaar.
Met Mazzel moet ik ook opletten hoor, als er niemand anders is, kan ik het doen, maar zodra eigenaresse erbij is luistert hij al minder.
En die adje, echt een haflinger actie! lekker ontsnappen en door de gang wandelen. Hafjes blijven leuk, het is nooit saai met ze!
Horsefreak schreef:Milou: zeker weten! Ik ben strenger voor hem en dat weet hij goed staan = staan, anders zet ik hem weer terug. Alleen van zijn eigenaresse mag ie meer en neemt hij ook gerust een loopje mee tot ze een keer boos wordt op hem.
Sas: alles qua bijrijders laat ik aan eigenaresse over, ik vind het wel goed, we zijn nu al met heel wat verschillende mensen, zou fijner zijn als daarvan mensen hem een dagje extra doen, ik ben echt het overzicht kwijt wie de bijrijders van hem zijn en hoeveel het er inmiddels zijn.