Moet die trein elke dag moet om 8 uur op mijn stage zijn..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Erg leuke vrouw is het ook!! Er staat dus een afspraak voor een proefkapsel + make-up en voor die tijd ga ik nog eens langs voor een uitgebreide gezichtsbehandeling 
De laatste keer dat we dit gedaan hebben, was het niet zo'n succes. Ze wilde niet lopen en als ze wel liep ging ze alle kanten op behalve de goede. Vandaag toch maar weer een proberen eerst gewoon tuig op en er achter lopen, dit ging zo goed dat Tonny toch de kar er achter heeft gedaan en we ruim een half uur gereden hebben in de bak. In het begin was het onwennig voor haar, maar uiteindelijk zag ze de lol er weer van in. Zo leuk!!! De laatste keer dat Lotta dit gedaan had is toch zeker 7 jaar geleden, op het avontuurtje na wat niet zo'n succes was. Als ze het zo leuk blijft vinden, ga ik het denk ik wel vaker met haar doen.

Met een boel vertrouwen doen ze veel.
Hopelijk gaat het de volgende keer ook weer zo goed!

, het duurde namelijk wel even voordat hij het aandurfde om toch ook zijn andere been erop te zetten. Maar de aanhouder wint zeggen ze hea. En trots dat hij was op zichzelf.

Echt al zin in over 2 maanden als we daar heen gaan!
Nu wel brak, was een erg drukke week en dan ook nog voor een extra persoon zorgen