Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lovis schreef:nou ik ben vandaag toch maar naar m'n werk gegaan. moet zeggen dat het niet meevalt. nou heb ik gisteravond ook weer ontzettend lopen hoesten waardoor ik nu keelpijn heb, slecht geslapen en als ik nu moet hoesten voel ik al m'n spieren protesteren. gelukkig is het hoesten een stuk minder. maar voel me toch nog niet echt fit. ben benieuwd hoe lang ik het vol hou vandaag.
aatjuh12 schreef:Wat doen we nu eigenlijk met de paardenlijst?
Doen we alleen de gewone lessen? of doen we ook de privélessen? Omdat Jeany natuurlijk ook mee wilde doen met de lijst.. maar we het er eigenlijk niet meer over gehad hebben..
Ik heb gisterochtend privéles gehad van Len (die ik toch ook maar op de lijst heb gezetmag er uiteraard gewoon vanaf als we toch alleen de manegelessen doen) ging wel lekker.. en heb nog een paar puntjes waar ik wat aandacht aan moet besteden voor mijn werdstrijd.. dus heb ik nog wat te oefenen aankomende week
aatjuh12 schreef:Wat doen we nu eigenlijk met de paardenlijst?
Doen we alleen de gewone lessen? of doen we ook de privélessen? Omdat Jeany natuurlijk ook mee wilde doen met de lijst.. maar we het er eigenlijk niet meer over gehad hebben..
Ik heb gisterochtend privéles gehad van Len (die ik toch ook maar op de lijst heb gezetmag er uiteraard gewoon vanaf als we toch alleen de manegelessen doen) ging wel lekker.. en heb nog een paar puntjes waar ik wat aandacht aan moet besteden voor mijn werdstrijd.. dus heb ik nog wat te oefenen aankomende week