Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

spettertjuh schreef:Kom ook graag eens bij jullie kijken, Amanda en Kayleigh waren gisteren even bij Marion en mij op stal.
Blando is stout aan het worden, wil haast niet meer bij zjin merries weg maar hij moet gewoon. Maakt zich groot en loopt vreselijk te hinneken als hij terug mag naar het land maar blijft toch goed bij me. Stiekum vind ik hem wel heel mooi zo.

Princesspres schreef:ik ben zo ontzettend klaar met upc.
Even een versterkertje er tussen zetten mevrouw komt allemaal goed ( al 3 vrije dagen en een ochtend voor niets wachten verder )
kabels gestript dure versterkers met nieuwe koppelingetjes ertussen....
NIETS. HELEMAAl NIETS!!
Ik word gek...
Rot dalijk het hele zooitje het raam uit.
Ben je verdomme 100 euro abbonnements kosten 50 eurie versterkzooi 3 vrijedagen en heel wat ergenissen en tijd bellen verder en nog niets....
Ben er echt helemaal klaar mee....
Zijn de vierde en de vijfde kast van ze.... Kreeg ik ook nog eens een brief dat 1 kast nog niet terug was ( die ik wel verstuurd had)
echt hoor....
lirote schreef:sybje schreef:Bij ons ben je welkom hoor Kaar! Maken we gewoon een afspraak met alle smd'ers en dan gaan we overal buurten!
gaan we inplaats van een kroege een stallen tocht maken haha die kroegen komen dan later wel

, pas me oude niet meer moet maatje kleiner ivm afvallen dus hoop dat het een beetje snel gaat stond bij 2 weken