Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

hahaha..
johnvt schreef:amber2202 schreef:Thanks natas..kheb de laatste tijd zoveel pech met de wedstrijden
Zal ik een wedstrijd voor je rijden op amber, wel in jogging broek hoor, doe echt geen WITTE rijbroekje aan

stond nergens dat t wit moest.. hihihihi toen heb ik geen strafpunten gekregen (A)
johnvt schreef:Toch raar al die onzin in speciale kleding. Het gaat erom wat je neerzet met je paard en niet om hoe je eruit moet zien qua kleding vind ik.
Dan maar strafpunten maar kan ze wel laten zien dat ik het zou doen .

hihihi
amber2202 schreef:johnvt schreef:Toch raar al die onzin in speciale kleding. Het gaat erom wat je neerzet met je paard en niet om hoe je eruit moet zien qua kleding vind ik.
Dan maar strafpunten maar kan ze wel laten zien dat ik het zou doen .
hahaha ik vind t goed hoor John
maarhee... is dat hetzelfde verhaal als met het buitenritje?
dan gaat t namelijk nog LAAAAANNNGGGG duren voordat jij een wedstrijdje rijdt?hihihi
![]()
AnitaJoeri schreef:sterkte er maar weer mee natas.
Vandaag met beide jongens in de bak gereden en waren allebei erg braaf en hadden er zin in,lekker voorwaarts.
Het is hier alweer -3 dus gaat weer lekker.Joepie heeft dus weer 2 dekens op,watje.
Vergadering met burgemeester was interessant.
Wil kijk je wel uit met je rug,ben je nog bij fysio geweest?
Lekker ff aan et werk zetten maar met siebie zit et er ff niet in
sybje schreef:@ pres: Wannadootje zal wel gigantische spierpijn hebben morgen! En ff zijn ruggetje in de gaten houden.. Gelukkig zijn die jonge paarden nog best flexibel en kunnen ze wel tegen een val partijtje
hihi..

als k maar niet ziek ga worden!