_sandra schreef:ATE schreef:ik ga nog ff nitendo spelen latersssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
je bent toch niet verslaafd he!!!?
nee hoor
heb tot 2 uur zitten spelen is dat verslavend? Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Enne nu een beetje een kater

LIQUITA schreef:_sandra schreef:als ik dit allemaal zo zie wil ik weer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wil met je mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mntj schreef:ik ook ik ook haha
LIQUITA schreef:mntj schreef:liquita het ziet eruit alsof je er al jaren op rijd.
crossmonster
Ja...dat gevoel had ik zelf ook. Toevallig zat ik er ook een tijdens het rijden in het bos aan te denken dat ik hem pas 2 en halve week had.
LIQUITA schreef:_sandra schreef:als ik dit allemaal zo zie wil ik weer terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En wil met je mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mntj schreef:ik ook ik ook haha
xan schreef:Het ziet er echt weer super leuk uit.
Dus als er voor volgend jaar nog een plekkie over is, dan ikke ook !!!!!
, misschien kan iemand iets organiseren (sorry, maar ik "regel" die 2 kampen al, dus laat het dan graag aan een ander over
).
. Ik denk dat er een wereld voor First open is gegaan, de wereld van de buitenritjes!!!
. Nee hoor...First was erg kijkerig in de buitenbak, dus het rijden ging in het begin niet zo fijn. Maar later ging het wel wat beter hoor
. LIQUITA schreef:Ik ga nu lekker douchen, mag straks weer fijn aan het werk tot 23 uur. Ik heb vanmorgen in de buitenbak gereden en daarna na uitgestapt in de onderdijk. Moet zeggen dat het uitstappen in de onderdijk beter ging dan het rijden. Ik denk dat er een wereld voor First open is gegaan, de wereld van de buitenritjes!!!
. Nee hoor...First was erg kijkerig in de buitenbak, dus het rijden ging in het begin niet zo fijn. Maar later ging het wel wat beter hoor
.
Misschien tot vanavond!!!