Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:Nicole1995 schreef:@Meelen;
Ik gebruik Aleve Classic.Ik wilde wat sterkers van Aleve maar kreeg een hele preek van de drogist hier bij de appie hien,Ik moest nar de dokter gaan.Ik heb al hoofdpijn zolang ik leef.Is niet goed ik weet het en ook nooit naar een doketr geweest .is fout ik weet het.
Volgens mij is aleve feminax (of zo) alleen tegen hoofdpijn, en de andere aleve's tegen spierpijnen.
mntj schreef:leuke foto's liquita.
wat kijkt no erg verschrikt. zeg.
je kan wel duidelijk mn strip act zien eerst 2 knoopjes daarna nog maar 1.
helaas er waren niet meer proefen.

xan schreef:Hoi hoi allemaal
Ik mopper inderdaad niet![]()
Ik ben super blij met mijn knollie.
Het was gister echt heel erg leuk (althans dat vond ik)
Erg leuk ook omdat er zoveel bekenden reden en dat er zoveel bekenden kwamen kijken.
Echt gezellig.
No vond het in het begin allemaal erg spannend, maar zoals Grardus dan zegt "rijden moet je" en dat
heb ik gedaan. Meteen een lekker drafje over dat terrein. Bij het eerste galopje lag ik er bijna af, omdat
hij dat wel heel vrolijk ging doen. Maar daarna ging het allemaal behoorlijk relaxed hoor.
De eerste proef heb ik nogal behouden gereden. Had geen idee hoe dat zou gaan op gras tussen alleen die letters.
Maar dat ging best netjes. 180 punten dus 1 wp !!!!!
De tweede proef ging ik al wat gedurfder rijden, met als gevolg dat No een beetje opgehitst werd en in de galop
2x uitbrak, maar ik heb hem in de baan gehouden, en de jury zag er niet veel fouts aan.
Ik had toen wel mooie middendraf en wijken. Wat dus 7-ens en 8-en geeft.
192 punten voor deze proef.
Totaal dus 2 wp gister. Ik ben helemaal blij.
Dadelijk naar de manege en ff kijken of ik No lekker buiten kan zetten.
Heeft ie wel verdiend.