Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Want ik doe Kariq dan even voor de priveles van Jorine d'r moeder
... want moet daarna weer weg
Op Gupje. Hij was af en toe wat tegen de hand, maar ook stukken dat ie er heeerlijk doorheen liep. Het is zo'n heerlijk paard 
Doet t allemaal nog pijn? Was echt even bang dat je heel hard tegen het schot aan knalde 
!
. Maar misschien gaat Melanie uit onze les stoppen en die zat op Nico, en die vindt ze niet zo leuk. Ze wou graag het laatste kwartiertje op Yorickje, en datmocht natuurlijk!
.
Jorine_Falco schreef:oeeeh, mijn moeder heeft om half 10 een priveles van Collin! Waarschijnlijk alleen stap, maar dat vindt ze al moeilijk genoeg. Joyce je moet niet gaan lachrn van dr, want ze schaamt zich dood (en stiekem ik ook wel een klein beetje!) haha.
Dus NIET lachen,
Ik ben benieuwd op wie ze zit, Koetsier denk ik. Erop wordt denk ik nog aardig moeilijk, maar we zien wel toch ?!

hier volgt mijn verslag :
en Merel ng ff gesmst 

maar er zat iemand op Koetsier die de HELE tijd klikte en dat vond ie nogal opwindend, naja nar een kwartier ging ie nog een keer, heel hard van de ene kant van de bak naar de andere kant. En ja je mag neit aan z'n mond komen maar rustig met je benen, dat deed ik
.
want ik vond hem al een lieve uitstraling hebben
.
en het ging ook egt al aardig goed, hij is goed aan het been en aan je hand, hij schommelt wel een beetje in stap
.
hij kijkt een keer op het schot naar die deur en hij geeft tocht een bok, nou romy ligt ernaast
idd bijna tegen het schot, maar gelukkig er net nog voor, ik rolde goed door, dus pijn heb ik niet, al voel ik toch wel een beetje mijn rechterbil
Het valt allemaal niet mee he, het gaat lekker 

steef ga jy deze week nog naar de manege?