'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:56

Ik zou het gewoon proberen Kirs Ja.
Jullie zijn echt aan het groeien als een (spring)combinatie en ik denk dat dit alleen maar een mijlpaal is voor jullie!.

En als het niet goed gaat?, dan gaat het lekker niet goed, dat is dan jammer, maar dan weet je in ieder geval waar je op moet letten de volgende keer.
Al doende leert men hé!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 18:57

Kirsten_S schreef:
ik ben echt benieuwd of victor dat wel aankwam, zo raakt die helemaal in paniek ofzo..
ik weet echt niet of ik dat nou wel moet doen..

Tot nu toe heb ik kerst springen 2 keer op een tuiger gedaan, en allebei de tuigers waren super braaf Schijnheilig
Tuigers hebben dat volgens mij toch wel een beetje in hun bloed dat ze wat koeler in hun hoofd zijn.
Voor de kar zouden ze ook allemaal toeters en bellen om zich heen krijgen. Tong uitsteken
Dan is Viccie misschien wel een uitzondering qua tuiger, maar ik denk dat ie wel braaf is hoor Ja
Ik zou het gewoon proberen, en misschien niet al té uitbuindig maken? Tong uitsteken

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:01

Emmaa_ schreef:
Ik zou het gewoon proberen Kirs Ja.
Jullie zijn echt aan het groeien als een (spring)combinatie en ik denk dat dit alleen maar een mijlpaal is voor jullie!.

En als het niet goed gaat?, dan gaat het lekker niet goed, dat is dan jammer, maar dan weet je in ieder geval waar je op moet letten de volgende keer.
Al doende leert men hé!

Jaa dat vind ik ook, en eigenlijk zou ik het wel moeten doen.,
maar stel he stel dat hij echt in paniek raakt, dan is er een risico dat hij ze vertrouwen kwijt raakt en je weer vanaf het begin kan beginnen.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:02

Iriis_ schreef:
Kirsten_S schreef:
ik ben echt benieuwd of victor dat wel aankwam, zo raakt die helemaal in paniek ofzo..
ik weet echt niet of ik dat nou wel moet doen..

Tot nu toe heb ik kerst springen 2 keer op een tuiger gedaan, en allebei de tuigers waren super braaf Schijnheilig
Tuigers hebben dat volgens mij toch wel een beetje in hun bloed dat ze wat koeler in hun hoofd zijn.
Voor de kar zouden ze ook allemaal toeters en bellen om zich heen krijgen. Tong uitsteken
Dan is Viccie misschien wel een uitzondering qua tuiger, maar ik denk dat ie wel braaf is hoor Ja
Ik zou het gewoon proberen, en misschien niet al té uitbuindig maken? Tong uitsteken

Mmm jaah, dat is wel zoo natuurlijk. Ik zal ook niet allemaal slierten en slingers er aan hangen, hij ziet me al aankomen, dan kom ik er nog geen eens op Clown

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:03

ben stiekem wel benieuwd wie hem gaan kiezen, of meer mensen hem nu ineens kiezen Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:14

Ik gooide de voordeur achter me dicht en het dagelijkse ritueel begon. Ik stak mijn middelvinger op naar de fluitende bouwvakkers in het café tegenover mijn huis, glimlachte naar de knappe buurjongen, fietste het hoekje om, paste op dat ik niet tegen de buurman met zijn hondje aan fietste, gaf een boze blik naar de arrogantste meid van de school. Ja, zo begon mijn dag zo’n beetje elk weekend. De bouwvakkers waren misschien het vervelendst. Ze zaten daar, hun net verdiende geld op te zuipen, en voerden de hele dag niks uit. Als ik terug kwam, zaten ze daar nog steeds. Dan had je de buurjongen, de fanatieke, lieve jongen die elke morgen vroeg zijn bed uit kwam om naar mij te zwaaien (tenminste, ik fantaseer dat hij dat doet, de echte rede weet ik niet). Het hoekje om fietsen spreekt voor zich lijkt mij. De buurman was een fanatiek hondenliefhebber, hij wandelde schijnbaar elk weekend om 6 uur ’s morgens met zijn hond.
Nu zal je, je vast wel afvragen wat ik zo vroeg uit mijn bed doe?. Nou, ik zal het je eens zeggen. Ik ben op weg naar de stal van mijn ouders. Elke morgen in het weekend moet ik daar oppassen en bovendien moet ik voeren. Het is een vermoeiende taak, maar je raakt eraan gewend. Het was trouwens wel een ongelofelijk eind fietsen naar daar, echt niet te geloven. Ruim een kwartier moest ik door de polder fietsen, dat is best lang op je vrije zaterdagmorgen.

Eenmaal op stal aangekomen stond de grote Jeep van Tyler al voor de deur. Hij was er zoals gewoonlijk weer veel te vroeg, waarschijnlijk om mijn taken over te nemen. Ik zuchtte en klopte op de deur van de personeelskamer. Daar zat hij al, achter het bureau. ‘Heb je al gevoerd?’, vroeg ik. Hij knikte en richtte zich weer op zijn administratief werk. Ik ging bij hem op schoot zitten en gaf hem een zoen. ‘Ben je niet blij om me te zien?’, vroeg ik met een glimlach. Hij knikte nog een keer en keek me aan. Wat was hij toch knap. Jaren heb ik ervan gedroomd dat hij de mijne was. Hij leek nogal onbereikbaar, ik ben 17, hij is 21, en dat leeftijdsverschil valt misschien nog wel mee, maar mentaal zit er een heel gat tussen. Maar hij was wel lief, en daar ging het om. Mijn ouders vonden het niet helemaal oké dat ik met iemand had die op stal werkte. Als het uit ging zou dat de sfeer hier beïnvloeden, en dat zouden de paarden merken.

Wat vinden jullie ervan? Lachen.
Het is slechts een begin Knipoog

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:20

Leuk Em! Klinkt al super leuk!
Alleen is het een beetje verwarrend dat je twee jongens hebt waar je verliefd op bent, en die laatste kus je maar daar heb je niks mee Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:21

Haha, ik zal het even uitleggen Lachen.

Die eerste jongen (buurjongen) is gewoon knap, een beetje misleidend omdat je dus denkt dat ze single is.

De tweede jongen is haar vriend Knipoog

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:23

Emmaa_ schreef:
Haha, ik zal het even uitleggen Lachen.

Die eerste jongen (buurjongen) is gewoon knap, een beetje misleidend omdat je dus denkt dat ze single is.

De tweede jongen is haar vriend Knipoog

Oohhhh oke!! Ik raakte een beetje in de war.

Maar het lijkt een beetje of die tweede helemaal niet met haar heeft, miss moet je die zinnen íetsie aanpassen zodat het op de lezer meer aankomt dat het haar vriendje is.

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 19:25

Iriis_ schreef:
Jane kijk! Lachen :

Afbeelding

WAUW thanks Irriee Lovers

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:42

Emmaa_ schreef:
Ben ik nou de enige hier die het niet kijkt? Nagelbijten / Gniffelen

Nee, ik hou het lekker op Grey's, S1NGLE en Samantha Who? op dit moment Nagelbijten / Gniffelen

Neh ik kijk het ook niet!

Kijk ook Greys Haha! Haha! en Samantha Who heb ik het hele eerste seizoen al van gezien.. die is echt top Haha!

Singles ben ik vorige keer bij in slaap gevallen (om 1 voor halfnegen ) dus heb ik nog niet gezien Tong uitsteken en dinsdag kan ik hem ook niet zien want dan hebben we crewfeest!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 20:48

@Kirsten, gewoon doen dat kerstspringen! Ik denk dat hij je best nog eens kan verassen met zijn braafheid Knipoog. En als het tijdens het inrijden niet goed voelt kun je al van hem af stappen voordat je een sprongetje gewaagd heb Knipoog

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:14

hiii

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:16

Speciaal voor noortje foto's in mijn profiel! Haha! Nagelbijten / Gniffelen

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:21

leuk leuk irissss

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:22

Ahtnamas schreef:
Singles ben ik vorige keer bij in slaap gevallen (om 1 voor halfnegen ) dus heb ik nog niet gezien Tong uitsteken en dinsdag kan ik hem ook niet zien want dan hebben we crewfeest!

Sam! Zo leuk dat je ook gaat Haha!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:23

Iriis_ schreef:
Ik heb trouwens zoooooooooooooo'n zin in kerstspringen!
Ga deze week aan mijn outfit beginnen! Haha! (hij is zóó leuk!! Bloos) Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik ga waarschijnlijk niet meedoen met kerstspringen, dus jullie kunnen niet genieten van het hoe-ga-ik-met-bandit-over-een-kerstboom-springen spectakel Tong uitsteken

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:27

Elja schreef:
Iriis_ schreef:
Ik heb trouwens zoooooooooooooo'n zin in kerstspringen!
Ga deze week aan mijn outfit beginnen! Haha! (hij is zóó leuk!! Bloos) Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Ik ga waarschijnlijk niet meedoen met kerstspringen, dus jullie kunnen niet genieten van het hoe-ga-ik-met-bandit-over-een-kerstboom-springen spectakel Tong uitsteken

Waarom niet! ?

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:29

Als het meezit, dan ga ik twee weken op wintersport Hyper!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-08 23:34

Elja schreef:
Als het meezit, dan ga ik twee weken op wintersport Hyper!

Aaaah *jaloerss!*

Doe debsel dan niet mee als kerstvrouw?!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 00:23

Je mag alleen meedoen met springwedstrijden als je lid bent van de manege toch Kusje

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 09:16

kaanonnneee eindelijk bijgelezeenn !! Tong uitsteken
was het weekend ff pleitooss Tong uitsteken
was zaterdag uitgeweest, bij vriendin blijven slapen, 12 uur zondag weer opgehaald, naar de golfbaan geweest Nagelbijten / Gniffelen en toen naar me beste vriendin wezen eten in amstelveen ! Haha!
en nou was ik vroeg op vanmorgen omdat ik dacht dat ik half 10 moest autorijden.. was het half 11 !!! Boos!
had ik gewoon bij kunnen slapen !! s.hitzooii Verdrietig
maarja... Tong uitsteken

Pebbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 09:16

yeaah iriss ! leuk je foto's !!! Haha!

incalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 09:50

Kirsten_S schreef:
Ik heb Nickey en de man van jolanda trouwens vandaag ook de marathon zien lopen in amsterdam Haha!!

ja klopt haha, en barry liep naast Nickey en me vader en me broer ook !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-08 09:53

Hee Lau! Haha!