GHHIHIH !!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Ik zag het al helemaal voor me dat ie me mee nam in de auto..:| )
Liisette_ schreef:Omg!![]()
Dit is echt al de zoveelste keer tijdens me werk...!!
Ik werd net aangesproken door een man in de auto..
Hij wilde wat vragen, dus ik dacht okee, hij wil de weg vragen..
Zegt; Hoe heet je eigenlijk? Ik zeg: Lisette
Hij zegt; Lisette, ik heb je wel vaker zien lopen hier... ( IK DACHT; WTF! WAT MOET IE VAN ME?! )
Daarna zei die; Heb je niet een keertje zin om iets leuks te gaan doen, drinken ofzo met zijn twee'en?! ( IK DACHT; IELLLL VIES GOORLAP!Ik zag het al helemaal voor me dat ie me mee nam in de auto..:| )
Dus ik zeg zo; NEE! Waarop hij zegt; Oh, vind je dat niet leuk dan? Ik zeg; NEE!
Oh, oh.. zegt ie..
Dus ik vroeg aan hem; Is dat alles? Zegt ie ; Ja ..
Toen ben ik weggelopen! IELL!
Krijg er nog steeds de kriebels van! Ik zie mans gezicht ook nog steeds voor me..
Toen ie weg was, dacht ik; oliebol! KENTEKEN!!
Maaare ik ga zo lekker naar de manege!![]()
Nu even uitrusten!
Liisette_ schreef:Omg!![]()
Dit is echt al de zoveelste keer tijdens me werk...!!
Ik werd net aangesproken door een man in de auto..
Hij wilde wat vragen, dus ik dacht okee, hij wil de weg vragen..
Zegt; Hoe heet je eigenlijk? Ik zeg: Lisette
Hij zegt; Lisette, ik heb je wel vaker zien lopen hier... ( IK DACHT; WTF! WAT MOET IE VAN ME?! )
Daarna zei die; Heb je niet een keertje zin om iets leuks te gaan doen, drinken ofzo met zijn twee'en?! ( IK DACHT; IELLLL VIES GOORLAP!Ik zag het al helemaal voor me dat ie me mee nam in de auto..:| )
Dus ik zeg zo; NEE! Waarop hij zegt; Oh, vind je dat niet leuk dan? Ik zeg; NEE!
Oh, oh.. zegt ie..
Dus ik vroeg aan hem; Is dat alles? Zegt ie ; Ja ..
Toen ben ik weggelopen! IELL!
Krijg er nog steeds de kriebels van! Ik zie mans gezicht ook nog steeds voor me..
Toen ie weg was, dacht ik; oliebol! KENTEKEN!!
Maaare ik ga zo lekker naar de manege!![]()
Nu even uitrusten!