Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Re: Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:34

Jorine_Falco schreef:
Mijn moeder is 1.78 en weegt ongeveer 75 kilo. Knipoog
Dus ik denk dat Pedro niet helemaal juist is.

Ik had in gedachten Sneb, maar weet niet of dat een goede optie is?

Sneb met maar 2 mensen in de bak is niet helemaal juiste keuze denk ik. Ik denk dat je beter kan gaan voor uhmmmmmmmm Robin? Die loopt vaak beginnerslessen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:36

Robin zou eventueel ook natuurlijk kunnen, maar ik wil echt niet dat hij wegschiet oid. Want dan is het dag paardrijlessen. Clown
Ze is gewoon best bang etc.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:39

Jorine_Falco schreef:
Robin zou eventueel ook natuurlijk kunnen, maar ik wil echt niet dat hij wegschiet oid. Want dan is het dag paardrijlessen. Clown
Ze is gewoon best bang etc.

Koss is super betrouwbaar!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:44

Hmm dan overleg ik het nog even. Koss heb ik idd nog nooit iets zien doen.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:45

Jorine_Falco schreef:

Iedereen leert op Koss rijden Tong uitsteken hij zal nooit stap verkeerd doen (ja het blijft een paard), maar hij is wel hoog bejaard:P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 20:53

Haha tuurlijk blijft het (gelukkig) een paard. Haha!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:12

Hoow ik ben zo gelukkig met mallow Haha!, dat we lekker samen allemaal leuke dingen kunnen gaan doen, met onze eige spulletjes Lovers. Sorry moest het even kwijt Haha!

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:13

Eevj schreef:
Hoow ik ben zo gelukkig met mallow Haha!, dat we lekker samen allemaal leuke dingen kunnen gaan doen, met onze eige spulletjes Lovers. Sorry moest het even kwijt Haha!

Jaaa ik snap dat je blij met hem bent!! Haha!

Lisa_Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:15

Ik heb dat ook heel erg met de friesjes, ga er morgen weer lekker heen Haha! Alleen balen dat ik even geen bak heb maarja maakt niet uit Clown Ik ben echt super gelukkig met die lieve troetelbeertjes Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:16

Ik vindt het echt leuk van die spulletjes voor je Eef. Haha! Haha!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:22

Lisa_Caro schreef:
Ik heb dat ook heel erg met de friesjes, ga er morgen weer lekker heen Haha! Alleen balen dat ik even geen bak heb maarja maakt niet uit Clown Ik ben echt super gelukkig met die lieve troetelbeertjes Lovers

Ja heerlijk gevoel is dat he Lovers. Ik vergelijk het altijd met het gevoel van een cadeau dat je zooooo graag wilde hebben, of schoenen die je zooo graag wilde, en die je dan eindelijk hebt kunnen kopen, en ze elke keer aan wil, of even wil aanraken, of naar wil kijken. En dan dat je dat gevoel nooit meer kwijt raakt Lovers

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:24

DJoysDesignz schreef:
Jorine_Falco schreef:

Iedereen leert op Koss rijden Tong uitsteken hij zal nooit stap verkeerd doen (ja het blijft een paard), maar hij is wel hoog bejaard:P

Nou Koss is pas 17 hoor, voor een manegepaard misschien wel bejaard, maar in principe moet die nog wel een tijdje meekunnen. Hij is heel flegmatisch, maar als je hem hieruit heb is het een heel ander paard, jammer dat hij bijna alleen nog maar met beginners rijd, het komt hem helaas niet ten goede.

Ik vind trouwens dat het onderhand wel tijd wordt voor wat nieuwe paarden. Als Joyce niet meer op Trix mag? Vroeger liepen er bij ons nooit pony's in de les, nu zijn het er gemiddeld 3 tot 4. Dus er moeten wel volwassenen op pony's. Er zijn er zoveel paarden weg gegaan Mistral, Thibeau, Ibas, Laron, Karona, Candy en we hebben alleen maar die haflingers erbij gekregen

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:27

sambagirl schreef:
Nou Koss is pas 17 hoor, voor een manegepaard misschien wel bejaard, maar in principe moet die nog wel een tijdje meekunnen. Hij is heel flegmatisch, maar als je hem hieruit heb is het een heel ander paard, jammer dat hij bijna alleen nog maar met beginners rijd, het komt hem helaas niet ten goede.

Ik vind trouwens dat het onderhand wel tijd wordt voor wat nieuwe paarden. Als Joyce niet meer op Trix mag? Vroeger liepen er bij ons nooit pony's in de les, nu zijn het er gemiddeld 3 tot 4. Dus er moeten wel volwassenen op pony's. Er zijn er zoveel paarden weg gegaan Mistral, Thibeau, Ibas, Laron, Karona, Candy en we hebben alleen maar die haflingers erbij gekregen

Klopt en Shatia... En Musk loopt niet meer mee... oke hij was niet geliefd... maar vulde wel een plaats op!
En ik mag niet meer op Trix omdat Len hem wil hebben Knipoog O ik dacht dat die veel ouder was joh Tong uitsteken sorry Knipoog
Koetsier is de oudste!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:28

Wat voor dingen doen jullie eigenlijk allemaal in die lessen? ( het is voor mij alweer een tijdje geleden Tong uitsteken ) Ben er wel benieuwd naar Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:30

Ik doe in mijn les:
- Wijken
- En in variaties wijken, opeens een volte van 5 meter indraaien en verder wijken, wijken met een andere stelling
- Verruimen in alle gangen
- Veel figuren
- Euhm.. soms balkjes
- Carrousel soms.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:31

Doe je trouwens Chelsey niet meer? Ze is uit je profiel ??

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:37

Eevj schreef:
Wat voor dingen doen jullie eigenlijk allemaal in die lessen? ( het is voor mij alweer een tijdje geleden Tong uitsteken ) Ben er wel benieuwd naar Lachen

ik zit in de bep les Knipoog beetje stappen beetje kletsen, gezellig hoor! In een fanatieke bui wil ik nog wel eens veel variatie aanbrengen, veel verschillende figuren, tempowisselingen. Uitdaging in iedere les blijft wel de ontspanning van het paard, maar of ik dat nu in stap, draf of galop bereik maakt me niet zoveel uit.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:37

Oke jorine! Thanks voor je antwoord!!
Maar joyce inderdaad nu je t zegt Lachen! Ben je gestopt jorien? Ze stond toch ook op md?

sambagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:40

[/quote]="DJoysDesignz
Klopt en Shatia... En Musk loopt niet meer mee... oke hij was niet geliefd... maar vulde wel een plaats op!
En ik mag niet meer op Trix omdat Len hem wil hebben Knipoog O ik dacht dat die veel ouder was joh Tong uitsteken sorry Knipoog
Koetsier is de oudste![/quote]

Ben nie zo gauw boos hoor. Hoe oud is Koetsier dan?
Ik mis een beetje de paarden die vroeger bij IJs uit het span kwamen en dan manege paard werden, dat waren paarden met alle knopjes en gebruiksaanwijzingen: Jumbo, Variant, Guus, Apollo.

Koss komt trouwens ook uit het span, hij is er uitgegooid omdat die niet zo mooi toonde met de dressuur, wisten jullie dat Koss eigen fok van Paulien is en dus al zijn hele leven op de manege is! en dat hij een halfbroer van Ibas is?
Laatst bijgewerkt door sambagirl op 29-11-08 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:41

sambagirl schreef:
Ben nie zo gauw boos hoor. Hoe oud is Koetsier dan?
Ik mis een beetje de paarden die vroeger bij IJs uit het span kwamen en dan manege paard werden, dat waren paarden met alle knopjes en gebruiksaanwijzingen: Jumbo, Variant, Guus, Apollo.

Koss komt trouwens ook uit het span, hij is er uitgegooid omdat die niet zo mooi toonde met de dressuur, wisten jullie dat Koss eigen fok van Paulien is en dus al zijn hele leven op de manege is! en dat hij een halfbroer van Ibas is?

Cool Haha! Nee weet niet hoe oud, maar zei annemiek keer Knipoog

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:42

Dat zijn altijd leuk he die weetjes Haha!, Ik zou ook zo graag willen weten wie mallows ouders zijn. Helaas zal ik dat nooit te weten komen!

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 21:43

sambagirl schreef:
Eevj schreef:

ik zit in de bep les Knipoog beetje stappen beetje kletsen, gezellig hoor! In een fanatieke bui wil ik nog wel eens veel variatie aanbrengen, veel verschillende figuren, tempowisselingen. Uitdaging in iedere les blijft wel de ontspanning van het paard, maar of ik dat nu in stap, draf of galop bereik maakt me niet zoveel uit.

Sorry had je post nog niet gezien Haha!. Oh nou dat is erg gezellig toch Lachen, plezier gaat natuurlijk voorop!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 22:35

DJoysDesignz schreef:
http://i34.tinypic.com/wje8g4.jpg

**Commentaar: "Sporen heb ik echt niet veel gebruikt, maar misschien heb ik onbewust minder op me hakken gelet, dus te ver opgetrokken"

Iemand tips? Zodat ik daar goed op kan letten ?

mooie lijst toch?
Vind wel leuk om protocollen van andere juryleden te lezen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 22:37

sambagirl schreef:
Ja dat wist ik

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 22:37

Flurk schreef:
DJoysDesignz schreef:
http://i34.tinypic.com/wje8g4.jpg

**Commentaar: "Sporen heb ik echt niet veel gebruikt, maar misschien heb ik onbewust minder op me hakken gelet, dus te ver opgetrokken"

Iemand tips? Zodat ik daar goed op kan letten ?

mooie lijst toch?
Vind wel leuk om protocollen van andere juryleden te lezen.

Ja ik doe ze vaker posten Haha! om wat te leren ervan Knipoog misschien dat iemand tips heeft:P