ATE schreef:meelen schreef:Hoi Benookduiker, weer aan de nachtdienst begonnen?!
die man heeft toch een top baan he kan de hele nacht
en hij hoeft overdag niet te werken en 's nachts niet te slapen.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
ATE schreef:meelen schreef:Hoi Benookduiker, weer aan de nachtdienst begonnen?!
die man heeft toch een top baan he kan de hele nacht

en tot babbels
!!!! LIQUITA schreef:Ja, zo'n lange zweep lijkt me best zwaar! Waarom doe je eigenlijk een mencursus....wat wil je daar verder mee gaan doen?

rockoo schreef:Goeie morgen allemaal ik ga zo op vakantie dus ik wens jullie allemaal een prettige vakantie en veel rijplezier.
Letten jullie ook op Marcel hij moet veel rijden.
Ik zie jullie weer in Augustes.
LIQUITA schreef:Dat lijkt mij ook heel leuk om te doen. Heeft Tamara van Elke dat laatst ook gedaan? Of was dat weer wat anders?
rockoo schreef:Goeie morgen allemaal ik ga zo op vakantie dus ik wens jullie allemaal een prettige vakantie en veel rijplezier.
Hele fijne vakantie, ook voor Steef en de kids
!!! benookduiker schreef:Let ik even niet op was aan de arbeid is schoonmaken moet ook gebeuren zijn er nog 2 nachtbrakers bezig geweest zonder mij even te waarschuwen nou zegt ik het je.
Kijk ik nog even of ze online zijn weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
" Wil Benookduiker zich melden op Bokt....Benookduiker melden op Bokt".

Sanniiy16 schreef:natural horsemanship is idd erg boeiend en leuk
dat moesten wij op school doen in de eerste en ik doe sommige dingetjes nog steeds
zoals dat ik gister met nado na het longeren even ging testen of hij me wel vertrouwde door rondjes te gaan lopen en stil te gaan staan en hij deed met alles mee dus dat is alweer een goed teken
pff nog 1 dag :|
ik wordt nu toch wel een beetje zenuwachtig hoor
als t allemaal maar goed komt morgen dan ben ik super blij