Storm was echt een leuk, aansprekend paard! Lekker compact, stevig gebouwd! Zag er altijd superleuk uit met jou erop, in de les altijd eerst even galopperen om de energie er even uit te krijgen! Jammer dat ze gingen verhuizen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar het deed vanmiddag echt ff zeer, gewoon echt brandblaar!
Zal een knuffel aan Henco voor je geven lied! En blossom en mango zijn weer thuis op stal!

Daar willen ze geen rolstoelen, streng verboden!! Anders wordt Henco bang..
maar ze mag vast in duizenden hectare land lopen/grazen!
boehoeeeeeee

Hoe vaak ik daar wel niet op heb gereden.. Is niet te tellen
Was een beetje een Kai type vond ik. Maar ze was angstig in de mond en had moeite met galop. Ik heb een keer een hele bokles op haar gehad
Zooo jammer dat ze weg ging...
Buuuh.. Maar ik geloof dat Gijs fokmerrie is geworden
Dus luxer leventje dan een manegepaard zijn

Daar kon ik wel redelijk mee overweg, zelfs nog een keer mee gesprongen
).. DeeDee is het iig ook geworden
,
.
kun je me anders even een pm sturen dan weten we even waar we aan toe zijn
.
Maar ze is er ook niet heel lang geweest. Ze stond altijd in het boxje van Toledo. Bruin paardje.. En supercool!! Ik reed toen nog op Donderdag en stond toen ook achter de bar op de manege, dus is alweer heel lang geleden

Tot morgen!
Foto's komen zo
Haha... nee hoor, het was altijd erg leuk. Alleen op zaterdags soms zo retedruk!! Maar heb er wel veel van geleerd

Maar 't ging goed, het hele rijden ging super

En ik mocht zelf ook een rondje hobbelen
Kan echt merken dat ze vooruit gaat
Lettelijk en figuurlijk
Lied schreef:Het was druk ja, maar ik vond het veeeel minder druk dan vorig jaar... Maar ik vond het ook te druk voor mn brakke kop![]()
Op kai springen is zooooo leuk!!!! Maar ik zou wel voorzichtig doen hoor, met dat soort dingen kan ie zo weer kreupel raken.. Hij moet dan zn slechte been belasten..
Heb de mooiste uitgezocht, zal hier wel een paar plaatsen

) Ja, het was errrrg stoffig en er zaten een paar hele enge bakkabouters op de hindernissen te dansen! Had een klein beetje moeite haar bij mij te houden zo nu en dan, maar verder ging het heel aardig vind ik 
)