Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

JuuLePuuL

Re: Leeuwarder Manege stopt met (losse) lessen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 17:59

Je moet ff een plaatje bij je naam doen Kiet, een cavia misschien? Vork

Storm was echt een leuk, aansprekend paard! Lekker compact, stevig gebouwd! Zag er altijd superleuk uit met jou erop, in de les altijd eerst even galopperen om de energie er even uit te krijgen! Jammer dat ze gingen verhuizen!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:10

Waarvoor reed je dan een jaar Madammeke? Of was dat niet op de manege? Ik was haar helemaal vergeten, ik vond dat zo'n tof paard!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:35

Aiiiii Juul!! Pijnlijk!!! En net nu je morgen naar Vlie gaat.... Is het nu al wat beter met je handen??

Kiet is er ook jeeeeej!! Weer een Kai fan erbij Tong uitsteken

Madammeke was idd leeeuk!!! Ze is nu ook alweer een tijdje weg trouwens... Maar madam was eerst eigen paard en toen reed Kiet haar. Ze is pas later manege paard geworden.

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:37

Jaaa gaat al weer beter, het tintelen is gelukkig weg! Dus het valt nu weer mee Lachen maar het deed vanmiddag echt ff zeer, gewoon echt brandblaar!

Madammeke was eerst eigen paard geweest idd... ze is nu fokmerrie in Frankrijk. Toch Kiet?

Nou fijne vakantie iedereen! Ik ga morgen naar Vlieland dus een weekje weg!

Kiet, ik spreek je nog! Pas goed op Black Mamba en hou je goed aan zn trainingschema Knipoog Zal een knuffel aan Henco voor je geven lied! En blossom en mango zijn weer thuis op stal!

Doei, doei
Laatst bijgewerkt door JuuLePuuL op 27-04-07 18:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:40

Ik dacht dat Madam naar Frankrijk ging om daar draagmoeder te zijn voor sportpaarden en lekker in honderden hectare wei mocht lopen Haha!

Gelukkig gaat het weer beter Juul!! Anders kon je met je rolstoel niet naar vlie he Tong uitsteken Daar willen ze geen rolstoelen, streng verboden!! Anders wordt Henco bang..

JuuLePuuL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-07 18:43

haha jaaa dan wordt henco bang... een fokmerrie is hetzelfde toch als wat jij nu beschrijft Tong uitsteken maar ze mag vast in duizenden hectare land lopen/grazen!

We hebben voor een tijdje een logee op stal deze week, een fries, ben benieuwd hoe die is/rijdt! Even uitproberen dus maar! Haha!

aii ik zit vast met mn rolstoel...strax mis ik de boot nog!!

Kiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 10:16

Je Madam is inderdaad als draagmerrie naar Frankrijk gegaan. Zo kunnen de sportpaarden alsnog een veulen krijgen zonder dat ze daar te lang drachtig voor hoeven te zijn!
Helaas is Madammie weg! Was zo'n fijn paard, en Storm en Indira Boos! boehoeeeeeee

Maar nu heb ik Wietze de Boer Ach gut

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 11:20

Vond het jammer dat ze weg was! En Lady die bonte, was er ook nog. Die was ook snel weer weg, en Gijsje.. Vond het jammer dat ik nooit op ze heb gereden.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 15:28

Draagmerrie is wel wat anders dan fokmerrie he juul:P Bij de eerste draagt de merrie het veulen van een andere merrie (in madam haar geval een sportpaard) en een fokmerrie geeft zelf veulentjes.

Arme Kiet... maarja anders had je nooit je grote liefde Wietze de Boer ontmoet! Tong uitsteken

Madammeke was idd leuk! Lady vond ik maar niks... kon niet met haar overweg. Maar Gijsje was natuurlijk het allergeweldigste paard!!!!!! Haha! Hoe vaak ik daar wel niet op heb gereden.. Is niet te tellen Tong uitsteken Was een beetje een Kai type vond ik. Maar ze was angstig in de mond en had moeite met galop. Ik heb een keer een hele bokles op haar gehad Tong uitsteken Zooo jammer dat ze weg ging... Boos! Buuuh.. Maar ik geloof dat Gijs fokmerrie is geworden Lachen Dus luxer leventje dan een manegepaard zijn Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 17:35

Zo raar, maar ik kan me helemaal geen Gijsje herinneren.. M'n bijrijdster had het er ook al over, maar nee.. er daagt niets Verdrietig

Lady was stoer Haha! Daar kon ik wel redelijk mee overweg, zelfs nog een keer mee gesprongen Pling
En Madammeke natuurlijk, pracht paard was dat.

Maar euhm,.. het lijkt wel alsof iedere merrie die vertrokken is van de manege fokmerrie geworden is (of draagmoeder dan Tong uitsteken).. DeeDee is het iig ook geworden *LOL*

Sandra91

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-07 19:57

@ Lupi Haha!,

Komen de hoofdstellen nog?, ik weet niet zeker of wij het hoofdstel nog wel willen hebben of gebruiken.
Bijna iedereen van het leasegroepje heeft een eigen hoofdstel of gebruikt trouw die van de manege Schijnheilig.
Sowieso heb ik mijn eigen en weet ik niet zeker of ik het hoofdstel veel ga gebruiken Tong uitsteken kun je me anders even een pm sturen dan weten we even waar we aan toe zijn Haha!.

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 12:43

Heb helaas geen foto van Gijsje... Boos! Maar ze is er ook niet heel lang geweest. Ze stond altijd in het boxje van Toledo. Bruin paardje.. En supercool!! Ik reed toen nog op Donderdag en stond toen ook achter de bar op de manege, dus is alweer heel lang geleden Tong uitsteken

Heeft iemand nog een foto van Gijsje???

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 17:26

Kan me nog wel herinneren dat jij achter de bar stond Knipoog

Morgen even een fotoshoot van Judith en Aranka doen!! En natuurlijk ook wapper en de andere paardjes even op de foto zetten Haha!

@Lupi, heel erg bedankt voor je hulp, het was echt super! Foto's zijn erg leuk geworden Haha! Tot morgen!

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 17:39

Trouwens, het kalfje is geboren!! Jippie, nu al anderhalve dag oud Haha! Foto's komen zo Knipoog

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 19:45

Jaaaaa, was ik niet een geweldige barvrouw Knipoog

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-07 20:07

Je bracht de sfeer in de kantine Lied!
Hahah, nee hoor, je was erg gezellig achter de bar Haha!

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-07 12:24

Mmm bespeur ik daar sarcasme??? Tong uitsteken Haha... nee hoor, het was altijd erg leuk. Alleen op zaterdags soms zo retedruk!! Maar heb er wel veel van geleerd Lachen

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 10:13

Hey dames!
Dit topic wordt een beetje verwaarloosd he Tong uitsteken
Hebben jullie allemaal een leuke koninginnenacht/dag gehad??? Waar is iedereen geweest?
Ik zal vandaag weer naar Utrecht toe, heb helemaal geen zin Boos!
Knuffels aan jullie paardjes!

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 13:55

Ik heb het wel leuk gehad, alleen ik vond het véélste druk. Vandaag weer gereden, heb voor het eerst een sprongetje geprobeert met Kai! Haha, het was heel komisch, want hij springt zo apart Clown Maar 't ging goed, het hele rijden ging super Ja

Lied

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 17:31

Het was druk ja, maar ik vond het veeeel minder druk dan vorig jaar... Maar ik vond het ook te druk voor mn brakke kop Tong uitsteken

Op kai springen is zooooo leuk!!!! Maar ik zou wel voorzichtig doen hoor, met dat soort dingen kan ie zo weer kreupel raken.. Hij moet dan zn slechte been belasten..

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 17:37

Hey,
Mijn koninginnedag was wel gezellig, ben de hele dag bij paarden geweest Tong uitsteken
Nog even een fotoshoot van Judith en Aranka gedaan Haha! En ik mocht zelf ook een rondje hobbelen Haha! Kan echt merken dat ze vooruit gaat Tong uitsteken Lettelijk en figuurlijk Tong uitsteken

Sence

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 18:19

Lied schreef:
Het was druk ja, maar ik vond het veeeel minder druk dan vorig jaar... Maar ik vond het ook te druk voor mn brakke kop Tong uitsteken

Op kai springen is zooooo leuk!!!! Maar ik zou wel voorzichtig doen hoor, met dat soort dingen kan ie zo weer kreupel raken.. Hij moet dan zn slechte been belasten..

Ik weet het, daarom wou ik het eerst ook niet doen. Maar de balkjes lagen zowat op de grond, dus hij stapte er eigenlijk gewoon overheen. Één x sprong hij half Clown

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 20:48

Als hij er morgen is zal ik even met KP (die man van de hoofstellen) overleggen, hij was er vandag niet.

Ben nu bezig de rijfoto's te uploaden Rianne Haha! Heb de mooiste uitgezocht, zal hier wel een paar plaatsen Knipoog

Caeruleus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-07 20:56

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-07 07:14

Hhaha, wat een leuke foto's! Wat heb je een goede fotograaf al zeg ik het zelf Tong uitsteken

Nee, ze zijn leuk geworden. En nog steeds verliefd op het achterbeentje?