stal taams

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bingelding

Re: stal taams

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 18:58

lekker natas dat je huisjes gaat bekijken ben benieuwd!

Ik ben lekker door naar het L2 vandaag met laatste 2 puntjes gehaald

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 19:03

Azzaro schreef:
lekker natas dat je huisjes gaat bekijken ben benieuwd!

Ik ben lekker door naar het L2 vandaag met laatste 2 puntjes gehaald

gefeliciteerd!!!!!!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 19:26

Lekker Naadje dat er al zo snel wat opties zijn om je eigen stekkie te hebben.
Wil ik had je natuurlijk al gezien en wist al dat je t weer super had gedaan!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:43

shirley als mistral naar buiten gaatmoet dat dan met deken??
wanneer gaat het met jouw mams beginnen??

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:49

Zirano schreef:
shirley als mistral naar buiten gaatmoet dat dan met deken??
wanneer gaat het met jouw mams beginnen??

Ja Misje moet altijd een deken op. Hij gaat wat scheef hangen dus..... Is een oude deken vd pony v Laurenze en die was iets groeter hihi. en hij past zijn oude dekensingel niet meer... hoe dat nu komt? Misschien kan ik die nu 2 x om m heen doen whahahaha.
Morgen ga ik met mijn moeder naar t avl dus ik denk dat ze dan beginnen? Anders komen we voor niets dus dat zal wel.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:50

Ik heb wel een fleece voor je liggen.Heel veel sterkte morgen saampjes.Die fleece had ik voor Zirano gekocht maar die was echt een maat te klein

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:54

Te klein voor Zirano is denk ik nog steeds VEEL te groot voor Missie hoor Tong uitsteken hihi

Ik heb een leuke foto van Mistral met Thimo, en zijn mama op Ilion:
Afbeelding
liefff he? Haha! Haha!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:56

Zirano schreef:
Ik heb wel een fleece voor je liggen.Heel veel sterkte morgen saampjes.Die fleece had ik voor Zirano gekocht maar die was echt een maat te klein

hahahaha ik heb al n fleece v irano die je moeder had gekocht, weet je nog?

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 20:58

Stoer Ellen die kleine man op zijn pony!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:00

Hoe ging het met de les? Thimo stapt alleen nog he? En ondeugt Mistral maakt misbruik van de situatie, had ik al gezien, door steeds naar Danielle toe te gaan haha

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:11

Echt niet hij draaft al sinds de 1ste les hoor en als ik mee ren wil Thimo t liefst alleen maar galoperen! dat vindt ie t mooist, hij gaat dan helemaal lechen en roept joepiiiiii Haha! Het gaat ook wel al beter hoor maar hij heeft nog geen 10 lessen gehad, dus.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:18

ik weet echt niet meer om welke dat gaat,de laatste tijd zijn er zoveel dekens langsgekomen.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:19

Lief joh die foto's

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:25

Wat is Misje een kale knikker... Haha!

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:36

Haha die Thimo! volgend jaar rijden jullie samen de pas de deux dan!? Haha! Haha!

Oh Eshter, over pas de deux gesproken.. hoe ging het oefenen vanavond?? gaat het lukken? Haha!

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:42

hoi ellen niet gezien vandaag.De bak is elke avond afgelopen twee dagen om half 8 al leeg.Oefenen jullie stiekum ergens anders

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:52

Nou, ik wilde er zelf niet over beginnen...

Eigenlijk zouden we vanavond pas om 19.00 uur gaan oefenen, want dan is het meestal rustig op stal. Maar Edith kon niet, dus gingen we eerder.

Als je met muziek wil gaan rijden moet je toch rekening houden met mensen die al in de bak rijden. Niet iedereen vindt muziek natuurlijk even prettig. Om 17.00 uur zou Rigi (weet niet of ik haar naam goed schrijf, maar heeft lang rood haar) tot 17.30 uur les krijgen van Marieke. Omdat haar paard nogal druk is hadden we met haar afgesproken dat we dan tot half zes zouden wachten met muziek. Marieke is een aardig mens, maar één heel groot nadeel vind ik dat ze regelmatig veel te laat is voor haar lessen. Dan spreekt ze een tijd af en komt pas 20 minuten later aankakken. Dat gebeurde dus vandaag ook. Heb ook wel eens gehad dat Luc wachtte met zijn les, totdat Marieke klaar zou zijn en omdat ze te laat was waren we dan toch nog met twee lessen in de bak. Dat vind ik heel frustrerend. Ook voor mensen die geen les hebben. Maar goed, dat terzijde.

Wij hadden netjes gewacht en om 17.20 was ze er nog niet. Kwam dus pas om 17.25 aanzetten. Niet alleen voor Rigi heel vervelend, wiens paard ontzettend druk was, waardoor zij in de stress schoot en een aanvaring met Edith en Monique en later ook met mij kreeg. Maar ook vervelend voor ons, omdat wij ook proberen rekening te houden met iemand anders, maar als de les dan te laat begint... Ik ga echt geen 1 1/2 uur op mijn paard zitten. Kortom, we hebben niet kunnen oefenen met muziek en er heerste een behoorlijke spanning in de bak.

Ik denk dat Willemijn dat ook wel heeft gemerkt. Die was ook in de bak omdat er mensen voor Orissa kwamen kijken. Daar hielden we ook allemaal rekening mee, dus dat ging goed. Ik en Yvette hebben het later ook wel met Rigi uitgesproken, want ik hou echt altijd rekening met andere mensen. Omdat haar paard zo druk was ben ik op de binnenhoefslag gaan draven, zodat zij haar paard kon laten galopperen. Maar Monique had dat niet door en stapte op de hoefslag en Edith ging er ook net op. Dat scheen dus al vaker gebeurt te zijn, waardoor Rigi heftig reageerde. Te heftig naar mijn mening, waardoor haar paard nog drukker werd. Toen ik even later vroeg waar Marieke bleef, kreeg ik een snauw. Sorry, maar dat pik ik dus niet. Ik hou rekening met iedereen en probeer aardig te zijn, maar laat me niet afsnauwen. Dus heb ik gezegd dat ze niet zo als een stresskip moest reageren en gewoon normaal kon antwoorden. Maar goed, het is uitgesproken en van mijn kant dus ook weer opgelost. Was dus een heftig middagje op stal...

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 21:52

Kortom, we moeten nog heeeeeeeeeel veeeeeeel oefenen......

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:00

Dabo schreef:
Haha die Thimo! volgend jaar rijden jullie samen de pas de deux dan!? Haha! Haha!

Oh Eshter, over pas de deux gesproken.. hoe ging het oefenen vanavond?? gaat het lukken? Haha!

Goed idee Ellen!

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:01

Gieltje2002 schreef:
Wat is Misje een kale knikker... Haha!

Vind t altijd wel lollig hahahah hij heeft een hele andere kleur nu wat grijsachtig. Wel mooi.

Zirano

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:03

jammer jongens dat het zo moet gaan want het moet uiteindelijk wel leuk zijn voor iedereen.Maar ja morgen weer een dag.

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:08

Ja dat is idd vervelend dan Esther. Het was vorig jaar ook echt een hele toestand met die muziek in de bak. Misschien is dit beter voor in de zomer dan kan je over 2 rijbakken beschikken en kan iemand altijd uitwijken naar de andere bak als t paard of ruiter niet tegen de muziek kan. Het kan ook zo gebeuren dat er 2 groepes zijn die op de zelfd tijd willen rijden met hun muziek....
Misschien een handig idee voor nu al is een lijst ophangen met de tijden wanneer wie gaat oefenen? dan heb je t kenbaar gemaakt en kan iedereen er rekening mee houden? Ik begrijp beide partijen wel, maar ik denk dat er n oplossing moet zijn te vinden. Dus miss is zo'n lijst handig?
Laatst bijgewerkt door ShirleyA op 05-11-06 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:11

Nog een paar foto's die Ellen gemaakt heeft vanmiddag van Thimo en mij

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gieltje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:16

Leuke foto's! Ik ga voorlopig gewoon met mijn mp3 speler oefenen en ik vind het idee van een lijst op het bord inderdaad wel handig. Maar dat doen we dan wel als we weer met zijn vieren gaan oefenen. We willen eerst even kijken of het allemaal lukt...

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-06 22:20

Zirano schreef:
hoi ellen niet gezien vandaag.De bak is elke avond afgelopen twee dagen om half 8 al leeg.Oefenen jullie stiekum ergens anders
Wij hebben nog helemaal niet geoefend. Zouden we gister doen, maar was ook erg druk in de bak. (alhoewel.. viel wel mee, we waren 'maar' met z'n zessen..) Ben wel een paar keer tegen Raisa aangeplakt, maar Irmgard leek wat nerveus te worden hahaha dus... Hopelijk kunnen we van de week eens op een avond laat ofzo.

Balen Eshter, dat het zo gelopen is. Jullie zijn toch met z'n vieren, dus een moment kiezen dat jullie allemaal kunnen oefenen is al lastiger dan met z'n 2en Verdrietig

Leuke foto's he Shirley, die met die handjes.... lieff! Haha! Haha!