Nee, veel plezier hooooor!!
OJA WEETJE HET WAS VET GRAPPIG!
Ik kwam op "mn" school & ineens was er een nieuw gebouw aan het gebouw & ik zat echt van HUH & het was echt droog.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

dus andere keer ...
Was wel een mooi moment..
Sterkte..
(F) 
fionaa schreef:benauwd warm.. gaat onweren vandaag als t goed is..
Rijden was ook niet echt te doen.. nja was wel te doen.. maar gewoon warm/benauwd..
En ja.. dr is een ongelukje gebeurt met mister.. die heeft een trap gekregen op zn schouderblad.. kon niet meer lopen..
Echt zielig om te zien.. (had t als enige goed gezien..)
En die trap heeft hij waars. van samber gekregen.. Mister was m telkens aan het opjagen en dan weer wat eten en weer opjagen.. en toen liep ik ff verder, hoorde een trap en wist niet of die raak was. Maar wel dus.. had iej nog even door gerend, maakte een bocht om verder te gaan en toen was t raak.. kon die niet meer lopen.. Dus belde ik naar de manege en g-j kwam dr al aan en nog meer.. en echt lief.. hij ging hinnike naar g-jWas wel een mooi moment..
Nja.. de dierenarst gekeken.. Hoorde van g-j dat toen hij dr zachtjes overheen ging met zn hand hoorde hij t al kraken.. En was dus 1 optie.. en dat was een spuitje..
Na 10 min was t gebeurt..
Ik vind t zielig voor gert jan..Sterkte..
R.I.P Mister(F)
Jezus... wat erg!

mooi topic maaik.... 
Ik hou jullie op de hoogte van mijn vorderingen! 
, ik denk dat ik haar zo nog ff een dikke knuffel geef, het kan zo snel gaan..
). Fiona, jij was er dus de hele tijd bij?! Lijkt me verschrikkelijk om zoiets te zien!
. Zo klote dat je hem gezien hebt wanneer hij zo'n pijn had gehad.

Over 23 minuten hahahaha.. vet eng!!