Het centrale Les Chevaux-Topic

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Abaigeal

Re: Het centrale Les Chevaux-Topic

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-07 18:37

Leuk dat je kamp zo leuk was! Haha!

Ik vind het echt jammer dat ik deze zomer niet kan.. eerst leek het er even op maar alles is nu al ongeveer vol helaas. Gelukkig in de herfst wel Lachen

En jullie iniedergeval veel plezier! Lachen Geef Vera meer een knuffel van mij Haha!

Ik had zondag pas de deux wedstrijd. Het was heel leuk Haha! Ik was 1e en 4e geworden Lachen

Wij zouden eigenlijk vannacht naar Londen gaan met school, maar gaat niet door vanwege die aanslagen enz.. echt heel jammer, maar ook wel een beetje logisch. Nu gaan we maybe 14 september.

Alleen gaan we nu als vervanging morgen 2 uur zwemmen met zn 110en in een heel saai zwembad met aleen 1 duikplank ofzo maja we gaan er maar proberen wat van te maken Tong uitsteken

Vandaag gelukkig laatste lesdag gehad Go jij! Go jij!

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 18:52

Hier dan even mijn berichtje voor vandaag. Tong uitsteken

Herfst duurt nog zo laaaang!

Overleef ik het om Vera een knuffel te geven? Tong uitsteken
Dan doe ik het wel. Tong uitsteken

Gefeliciteerd met t winnen van de wedstrijd en balen dat het niet door gaat! Noujaa beter dat, dan dat je daar zit en er komen echt aanslagen en dergelijken. Zwemmen is veel minder leuk. Tong uitsteken

Ik moest vandaag gebeld worden als ik niet over was, niet dat ik twijfelde hoor. Tis dat mijn ouders t zeiden.. Tong uitsteken Eigenlijk klinkt dit wel een beetje arrogant, tuuuurlijk ben ik over. xD Nee maar wist mijn cijfers al.

Tis nog maar 26 dagen voordat k, Esther en Tania op kamp gaan! Ik spreek jullie eigenlijk ook nooit he.. de vorige keer dat ik naar Lc ging kende ik 2 mensen wel echt goed. Tong uitsteken Nouja, we zien elkaar daar wel! In welke kamer gaan jullie? Tong uitsteken Ik wil in de rechterkamer, net als vorige keer. Haha! Hée is er 1 van jullie een held? Ik MOET met iemand op de kamer die niet bang is voor insecten, ik vind al die beesten doodeng, dus ik heb iemand nodig die ze wel durft weg te halen. Tong uitsteken

Ik zit nogsteeds te twijfelen over mijn digitale camera, zal ik hem meenemen of niet? Ik wil het wel iig. Maar ik weet niet of het slim is? Vorige keer had ik zo'n ding met een rolletje bij me. Woow ik zag laatst iemand met zo'n rolletjesding, wist niet dat ze nog bestonden! Tong uitsteken

Okee genoeg gel.u.ld nu weer dacht ik he?
Tot morgen! Haha!

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 20:31

Haha wij zijn in herfst in dat kleine 22 personen gaan overnachten, dus ik zou niet weten hoe dat is in die grote gebouw. We zien wel Knipoog ik ga me daar niet nu al druk over maken.

Ik vind insecten ook doodeng dus aan mij heb je ook niks. (Tania geloof ook niet Tong uitsteken) Ik neem mijn digi misschien wel mee, ik kijk wel Lachen.

Vandaag boeken ingeleverd, alleen nog rapport ophalen en dat was t! Lachen Morgen na 5vn trek ik de stekker eruit want dan wordt je gebeld als je niet over bent Haha! (haha grapje, ik laat de telefoon nog wel aanstaan hoor).
Ik weet zelf nog niet zeker of ik over ben, ik geloof dat ik in de besprekinggevaldinges zit. (Sta 2 onvoldoendes, misschien zelfs 3)

En Taan je moet echt opschieten met dat showen van Bandit's setje!! Je had t beloofd dat t er maandag op zou staan. Nou ik zie nog niks hoor Tong uitsteken...

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 21:21

Judith gefeliciteerd Lachen !

Ik had van Esther gehoord dat we waarsch. in een ander kampgebouw zitten voor 55 personen want in de herfst zaten we in die van 22 maar omdat er meer mensen zouden zijn ofzo misschien wel logisch ? Maar ik ken dat gebouw niet dus weet ook niet welke kamer je bedoelt Manon Tong uitsteken. Insecten vind ik niet zo erg maar muizen ieeewl !

Morgen moet ik boeken inleveren. Volgende week donderdag is rapportuitreiking, eigenlijk zou ik niet gaan (geen zin dus laten opsturen) maar weet niet zeker of ik over ben (denk het wel, heb "alleen" twee 5'en) dus ik ga maar wel.

Sorry Es je zult nog ff moeten wachten Bloos. Maandag was ik wel bij Bandit, maar de eigenares kwam wat later en ik wilde het als zij er was pas aan haar geven en ik wilde buitenrijden dus had ik op haar gewacht en alvast opgezadeld toen ze er nog niet was met een ander dekje. Het halster hadden we ook pas gepast toen zij er was en het past, alleen bij z'n neus iets te wijd (Ban ook met z'n kleine neusje Lovers) dus daar laat ze gaatjes bij maken.
Donderdag zal ik echt foto's maken Knipoog. Ze vonden het setje trouwens heeel erg leuk ze waren echt super enthousiast echt leuk Haha! dat dochtertje ook helemaal blij.
We gingen buitenrijden, heenweg alles goed, poonie braaf. Terugweg ook, iets meer dribbelig maar ging goed. Na een tijdje hoort meneer opeens wat ofzo en schiet er echt keihard in galop vandoor (andere paard waar eigenares op zat schrok toen ook en wilde mee maar gelukkig kon de eigenares hem nog houden). We reden op de dijk met die lange fietspad bij die weilanden weet je wel. Het eerste waar ik aan dacht was dat ik z'n hoofd omhoog moest houden want als die ging bokken lag ik er naast. De rem was helemaal weg en hij stopte maar niet Scheve mond.
Er kwam een omhoog lopend stuk aan wat in een helling naar beneden liep en als hij daar in harde galop over heen gaat vliegen we over de kop dus ik wilde hem voor die heuvel stil krijgen. Gelukkig lukte het (vraag me niet hoe). Zoo ik schrok wel =\ gelukkig ben ik niet gevallen zeg.

Weet niet waarom die dat deed maar de eigenares zei misschien omdat ie onweer hoorde of omdat het voertijd was (Bandit die weet dat gelijk en denkt zeker dat ie niks krijgt als die er niet is ofzo, gekke pony) Rolleyes.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 21:32

Hahahah. Nagelbijten / Gniffelen Arme Bandit (en jij natuurlijk ook Haha!)
Ik vond t echt stom dat die halster+dekje maar in maat pony hadden, want anders had ik m ook wel gekocht! Lachen

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-07 23:33

jaaaaaaaaa goed zo leven Haha!

he ik zou zeker je digi meenemen is hartsikke leuk en veel handiger.
ja de rechter kamer is fijne kamer... ik heb ze allemaal al eens gehad maar de laatste paard keren rechts.

zo spannend verhaal vanny, gelukkig maar dat je bent blijven zitten
ik verheug me op de foto's
en tot morgen/vanmiddag doei doeii

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:25

kon je niet slapen annika? (kijkt naar de tijd van posten)

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 00:09

haha nee erg he?
nu alweer niet!!
ik word er gek van! gelukkig kan ik uitslapen.
als ik straks bijv bij jullie ben heb ik weer een ritme en slaap ik ook wel weer maar dit is zo vreemd.

ik heb op een heeel leuk paard gereden en ik ben blij
maar toch wel een beetje moe gelukkig
doeiii

Abaigeal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-07 09:49

Tuurlijk overleef je het om Vera een knuffel te geven Haha!
Als je maar zacthjes doet haha Knipoog

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 10:10

Nog een weekje Hyper!
DAN ZIE IK ØLLE WEEEEEEER Haha!

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 13:54

leuk Haha! wel echt super leuk helemaal omdat je eerst dacht dat je niet meer mocht...

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 14:22

Jaaa Lovers
Misschien is een paard wel wat beter vanwege mn lengte
maar op Ølle was i khelemaal verliefd. Lovers

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 10:18

Goeie morgen allemaal!
Heb eindelijk lekker kunnen uitslapen vandaag. hahah!
Ik ga zo met Sophie (eigenaar van Rica) naar de divoza, gaan we nieuwe dekjes etc voor dr kopen Lachen xxx

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 15:46

wat olle in de hoogte niet heeft, komt ie in de breedte niks tekort aan Clown

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:30

El, je mag dan wel lang zijn maar zwaar ben je niet. Haha!
Misschien is het voor het plaatje minder mooi maar je kan vast nog wel op Olle . *LOL*

Ik ben dan wel iets minder lang geloof ik, maar zou qua plaatje ook beter op een paard/grote pony passen, en werd ook eerst op Stylo en toen op Obelix gezet. Knipoog

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 16:33

Misschien kan het nog omdat Olle denk ik best een stevig paardje is ?

Mijn vzpony is een welsh A en ik weet zelf ook dat ik waarschijnlijk wel te groot ben. Alleen ik kan niet van mezelf foto's maken als ik erop rij , ik heb nog nooit gezien hoe het eruit ziet als ik op hem zit. De eigenaren zeggen nooit iets over dat ik te groot ben ofzo dan neem ik aan dat het nog goed is. M'n instructrice zei ook dat we gewoon een goede combinatie zijn.
Het ziet er dan niet mooi uit voor het plaatje maar zolang ik vooral niet te zwaar ben hoop ik dat ik nog een tijdje met hem kan rijden. Niet dat ik zo lang als ik wil door ga omdat ik per se moet rijden want wil niet dat die er later last van krijgt.

& Es nog wat leuks gekocht voor Ricá ? Ik ga trouwens misschien toch in sept met Bandit een proefje doen zonder galop als ik niet met dat andere paard mee doe. Wordt veeel oefenen Nagelbijten / Gniffelen.

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-07 22:49

Nee, Sop belde me uur van te voren nog op dat ze niet kon en we gaan gewoon morgen Lachen

Wanneer komt die beloofde feuteuw van Ban en zn setje nou!? x

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 11:35

Ja ik wil wel je setje zien joh =)

Ik kijk volgende week wel gewoon joh, misschien is er wel een paard dat is super leuk vind en Ølle helemaal niet meer bij me in de smaak valt Bloos

Vanny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 15:24

Ja Elja je moet maar gewoon ff kijken het is natuurlijk wat je zelf wil Lachen.

En foto's komen weeetniet wanneer. Want of ik vergeet het steeds of het komt er niet van maar ik zet ze hier wel een keertje op als het eindelijk is gelukt.

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 19:06

Nog drie weken!!!

En ik reageer zometeen even op alles wat ik gemist heb, heb me niet gehouden aan t elke dag posten.. Tong uitsteken Kheb zo'n druk leven Nagelbijten / Gniffelen

fryskhynders

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:56

elke dag een berichtje dus hier mijn berichtje voor vandaag,
ik ga een tijdje weg nu eerst een ponykampleiden(niet eens op lc maar ergens anders, ook een leuk ponykamp maar kan niet aan lc tippen hoor)
en dan naar zwitserland
jullie wel blijven posten he
doeii

xManon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:27

Veel plezier!
Hopelijk lees je het nog, weet niet hoelaat je weg gaat. Knipoog

rink

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:00

de drukte is losgebarsten.. dus t is weer beregezellig! en slecht weer Clown

xEsther

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 18:37

Haha, ja heel slecht weer. Clown Hopelijk klaart t wel weer een beetje op, want ik heb echt geen gevoel dat t zomervakantie is Verdrietig (alhoewel, geen huiswerk enz is al een grote verbetering Haha!)

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:13

Vandaag Sabina tegengekomen Hyper!
Volgende week, dus de week dat ik er ben, is zij leiding.
Heb er zin in Party!!