Judith gefeliciteerd
!
Ik had van Esther gehoord dat we waarsch. in een ander kampgebouw zitten voor 55 personen want in de herfst zaten we in die van 22 maar omdat er meer mensen zouden zijn ofzo misschien wel logisch ? Maar ik ken dat gebouw niet dus weet ook niet welke kamer je bedoelt Manon
. Insecten vind ik niet zo erg maar muizen ieeewl !
Morgen moet ik boeken inleveren. Volgende week donderdag is rapportuitreiking, eigenlijk zou ik niet gaan (geen zin dus laten opsturen) maar weet niet zeker of ik over ben (denk het wel, heb "alleen" twee 5'en) dus ik ga maar wel.
Sorry Es je zult nog ff moeten wachten
. Maandag was ik wel bij Bandit, maar de eigenares kwam wat later en ik wilde het als zij er was pas aan haar geven en ik wilde buitenrijden dus had ik op haar gewacht en alvast opgezadeld toen ze er nog niet was met een ander dekje. Het halster hadden we ook pas gepast toen zij er was en het past, alleen bij z'n neus iets te wijd (Ban ook met z'n kleine neusje
) dus daar laat ze gaatjes bij maken.
Donderdag zal ik echt foto's maken
. Ze vonden het setje trouwens heeel erg leuk ze waren echt super enthousiast echt leuk
dat dochtertje ook helemaal blij.
We gingen buitenrijden, heenweg alles goed, poonie braaf. Terugweg ook, iets meer dribbelig maar ging goed. Na een tijdje hoort meneer opeens wat ofzo en schiet er echt keihard in galop vandoor (andere paard waar eigenares op zat schrok toen ook en wilde mee maar gelukkig kon de eigenares hem nog houden). We reden op de dijk met die lange fietspad bij die weilanden weet je wel. Het eerste waar ik aan dacht was dat ik z'n hoofd omhoog moest houden want als die ging bokken lag ik er naast. De rem was helemaal weg en hij stopte maar niet
.
Er kwam een omhoog lopend stuk aan wat in een helling naar beneden liep en als hij daar in harde galop over heen gaat vliegen we over de kop dus ik wilde hem voor die heuvel stil krijgen. Gelukkig lukte het (vraag me niet hoe). Zoo ik schrok wel =\ gelukkig ben ik niet gevallen zeg.
Weet niet waarom die dat deed maar de eigenares zei misschien omdat ie onweer hoorde of omdat het voertijd was (Bandit die weet dat gelijk en denkt zeker dat ie niks krijgt als die er niet is ofzo, gekke pony)
.