manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 21:28

Anne_87 schreef:
Neehoor Clown

*ja dus. Al een jaar of 10, hoezo?

Ik ga daar wedstrijd rijden begin maart een keer en begin april... volgens mij 3 maart en 5 april ofzo!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 21:29

Gefeliciteerd Bianz met je 7! Super goed! Ik wist t wel Knipoog

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:20

Goed gedaan bianz!

Ik wordt erg nieuwschierig van jullie... wat gaan jullie zaterdag doen dan...?

Zo heb net de babykamer geschilderd, gister het plafond gewit en vandaag de muren knal groen, vanmiddag om 4 uur kan ik de tweede laag op de muren verven.
En dan nog een vloerbedekkingje uitzoeken en inrichten maar!

Eindelijk...................

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 13:41

Wauw, hij is dus echt al bijna af die babykamer Lachen En je onderschrift: je hebt nog niemand kunnen vinden?!
We gaan naar de springwedstrijd op Indoor, ik heb nog wel een megafoon op mn werk liggen, dus denk dat we dan wel genoeg actie zien Clown

Allemaal de storm overleefd gister? Nous stond lekker binnen, anders was ze weggewaait op de paddock! Toen ik terugkwam van dr had ik zo zin om in bad te gaan, dat ik lekker bij de buren ben geweest (je moet er toch van profiteren he als ze op vakantie zijn) Maar de volgende bad-sessie is bij jou in je nieuwe huis hoor Bianz Knipoog Op naar t klussen!

Enne, leden van de verdorven verstand club, wanneer hebben we weer een uitje? Haha!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 13:53

Uhm.. *denkt*
Pling Zéér binnenkort! Ja goed plan?

Oeh, kamer bijna klaar Nel! Toppie OK dan! Kan je daarna lekkr gaan inrichten!

Jups, ik leef nog hoor Lachen *heb van de hele storm ook niet zo héél veel meegemaakt. 's Morgens waaide t wel flink, maar nog niet egt op "weer-alarm" sterkte hierzo. (alleen t kanaal over fietsen is dan ff wat minder grappig..)
Vervolgens heb ik van 1 tot 4 uur in de kelder achter de computers gezeten op school (tussenuren uitzitten voor een les die je uiteindelijk tog niet blijkt te hebben! Koe Ideaal!) Maargoed, dus ook niet egt veel van het weer meegekregen. Toen we om 5 uur de school uitstapten, waaide t wel flink Ja Maarja, egt last.. die 15 meter van school naar de metro moet te overleven zijn Clown

Haha, wat dacht je Thirz. Ik heb de storm ook overleefd, dat verdiend een heerlijk warm bad bij de buren! Maar je hebt wel gelijk, heerlijk zo'n bad. *ben ook heel blij dat wij die dus ook lekkr thuis hebben Vork

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 15:58

ejj anne ga jij mee op turnen :p

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-07 16:00

Watte? Clown

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 17:58

Zo... ik ben gelukkig ook niet weggewaaid! Was net op de manege en Rianne dr dochtertje rijdt altijd op vrijdag middag. Kheb Rianne aangeboden om een keer op Sharon te rijden. Dus dat gaat volgende week vrijdag gebeuren!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:14

Hallo allemaal, ben ook weer in het 'ahum' zonnige zeeland.
Het waait hier wel harder dan in Leeuwarden hoor!
Fijn dat het lekker opschiet met de babykamer Nel, nou moeten we gauw weer komen kijken haha.
Anne en Denice gaan samen gezellig op turnen zie ik, dat wordt dolle pret. En thirz ligt een beetje bij de buren in bad. En bianz haalt goede cijfers en heeft een mooi huis, het gaat goed met iedereen lees ik zo. Oja en Bar gaat natuurlijk L1 debuteren binnenkort! Dan moeten we maar eens een fanclub op gaan richten ofzo Tong uitsteken
Met mij gaat alles prima, ben een beetje gaar dus ga nu maar lekker naar mijn bedje.
Oja bar, doe rianne de groeten als je dr vrijdag spreekt.
Liefs cis

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-07 13:58

Citaat:
Anne en Denice gaan samen gezellig op turnen zie ik, dat wordt dolle pret.

Neehoor, je loopt achter Cis: Die Anne is vervangen door de tog al turnende Michelle Knipoog

Trouwens Cis; heb jij nou veel last/profijt van die nieuwe dienstregeling? Hoor hier en daar verhalen van mensen die nu bij het overstappen áltijd hun trein missen en meer van dat soort ongein. Hoe zit dat bij jou?

Haha enne logisch dat je gaar bent Knipoog wat doe je dan ook om kwart over 11 op Bokt Tong uitsteken

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 16:05

tja anne :p

hannes

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 23:20

its saai op bokt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 12:12

haha, tja dat heb je soms hè Denice Tong uitsteken

Phoe, alweer een een uurtje of 2 wakker Verward Egt hoor; heb je weekend, kán je uitslapen, ben je wakker om 9 uur! En ja Thirz, doordeweeks idd niet mn bed uit te slaan nee Clown Ach, opsich valt die 9 uur ook best nog wel mee tog? (anders dan de kids die al om 6 uur naast der bed staan Tong uitsteken)

"Ik wil Bolletje!"
Maarja.. helaas was iemand anders mij al voor *hè verdikkie!*
Zeg Thirz hoe is t nou met je Wout-Jannetje? Clown nóg meer leuke kadootjes toegeworpen gekregen? Knipoog

Owja; Denice, je zus heeft nog een nieuwe kandidaat gevonden voor je Ja
Ik stel aan je voor; Abdel, en nog een keer
*moet zeggen.. op zn paard, vanaf de tribune laat hij net een andere indruk achter Clown

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:52

Nou, wie had dat gedacht dat ik nog eens thuis zo komen met een bloemetje van een springruiter! (En nee, heb niets meer van hem gehoord, hij is gewoon zonder mij weggegaan Huilen )

Het was iig een geslaagde avond met al ie ruiters. Helaas ook niets meer vernomen van mn toffe type Mark... al was ie als springruiter nou niet meteen hét succes Clown Gelukkig hadden we Maikel van der Vleuten nog die de Nederlandse eer had gered! En dat Abdel nou niet zo fotogeniek is, kan hij niets aan doen, hij kan wel springen! Ben je al fan Denice? Knipoog

Jij ook nog een leuk dagje in Gent gehad Bianz? En wat cool dat Rianne op Shaar gaat, maak je foto's Bar? Nou, zo maar eens douchen en aan t werk! Jammer dat ik niet ga paardrijden vandaag, echt heerlijk weer!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:52

ohhh ik ben verliefd op Abdel Clown
Hij is zoooo knap Nagelbijten / Gniffelen
Ik had vanmorgen mijn wekker maar eens gezet om 9 uur, want ik heb nog het een en ander te doen voor school. Maar eerst gingen we ontbijten, dat doen we op zondag altijd met het hele gezin.
En meestal ben ik 's ochtends nooit zo in de mood voor de slappe lach. Maar toen mijn vader voor ging doen hoe de kapper (lees hij is model voor de vrouw van een collega die kapster wil worden) zijn haar had geknipt, kon ik mijn melk echt niet meer binnenhouden. Koffie (of thee)! Dus dat ging weer lekker vanmorgen. Nu zit ik een verslag te typen over onderzoek naar rupsen en een begrippenlijst te maken over allerlei dierentuin termen. Ach je moet toch wat he.

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:53

Haha thirz, tegelijk!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 12:55

Cis, ik had hem eigenlijk voor Denice uitgezocht...maargoed, misschien kunnen jullie hem delen? Clown
En tja, zie het al voor me met die melk die er uitspuit bij jou. Melk, kroketten....jij hebt gewoon een beetje moeite met het binnenhouden van dingen, geeft niets hoor Ach gut Succes iig met je verslag he, vergeet niet te vermelden dat rupsen vlinder worden Tong uitsteken

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 14:09

Hoihoi!
Als ik dat allemaal zo lees heb ik weer heel veel gemist; knappe springruiters, bloemen, Thirz die tof type Mark tegen komt... Zoals ik van Marieke begreep was het dus zeker leuk! Ik ga ook mee hoor naar Horses by the Sea!
Tsja, mijn plannen liepen een beetje in de soep! Uiteindelijk om 1 uur thuis, ipv rond 21 uur bij Indoor Clown Maar heb het ook heel leuk gehad! 's Middags in Gent met Annemarie lekker gewinkeld, daarna in een klein cafeetje met een wijntje lekker bijgekletst, broer Jelle opgepikt (wat is die gozer grappig zeg, ik pieste echt de hele avond bijna in mijn broek van het lachen Haha! ) en toen na een enorme zwerftocht door nachtelijk Gent eindelijk een restaurant gevonden waar we nog konden eten. Een beetje minder omdat het toen al over half 9 was, maar aan de andere kant is Gent by night echt heel mooi, dus ook nog een beetje cultuur gesnoven Knipoog Na het eten teruggewandeld naar het studentenhuis van Jelle en toen later weer naar huis gereden. Thuis lekker in bed gedoken! Jullie trouwens nog lang in Natio geweest?
Heb gisterenochtend trouwens nog heerlijk op Nero gereden! Nadat hij even mocht scheuren kon ik hem verzamelen en kreeg ik hem eindelijk weer eens lekker naar beneden; was helemaal blij! Nero ontspannen, ik ontspannen; top gereden dus.
Nou dit was het weer even; ga maar eens een begin voor mijn scriptie maken. Tot laters!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:17

Nathalie stuurde me nog foto's van mij en Nero gisteren, hierbij even de paar leukste!

Afbeelding
Joehooee! Kijk dat vrolijke hoofdje van de knuffelbeer!

Afbeelding
Nog een lief hoofdje op zijn kant

Afbeelding
Na het uitrazen een lekker rustig drafje op de volte

Afbeelding
En uiteindelijk een stukje nagefelijk; alweer een goed begin, nu nog de achterhand er meer onder!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:24

Wat fijn Bianz dat je eindelijk weer op Nero kunt rijden nu! Het rijden ziet er ook zeker niet verkeerd uit...
Ik was gisteren ook nog in Natio, maar ik ben jullie helemaal misgelopen denk ik, want kheb jullie helemaal niet gezien Boos!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:35

Thanx Bar! Vind het ook echt fijn dat ik weer lekker kan rijden.
Weet niet of de anderen nog lang in Natio zijn geweest: ik was er niet! Heel tof trouwens dat Rianne komt rijden; doe je ze ook de groetjes van mij? En een fotootje maken? Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:37

Ja ik zal een foto maken als bewijs...
Tsja had al een aantal keer met Rianne staan praten, omdat ik meestal op Sharon rijd voordat de les begint waar haar dochtertje in rijdt. En ze vertelde me dat ze het paardrijden toch wel erg mist. Dusja, heb ik dr aangeboden een keer op Shaar te klimmen. Ook omdat Sharon in de binnenbak zich wel gedraagd en dat is natuurlijk voor haar wel belangrijk.

Mn duim bloedt Boos!! Mijn cavia had me vanochtend echt hard gebeten toen ik de nagels aan het knippen was... grrr stom beest!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:40

Tof dat ze dan nu de kans weer krijgt om weer eens te rijden; zeker als Shaar lekker betrouwbaar is in de binnenbak, dan hoeft ze zich ook geen zorgen te maken. Hoe lang rijdt Naomi trouwens al dan?
Fijn dat je cavia het zo waardeert dat je z'n nagels knipt Knipoog

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 18:41

Euhm hoe lang rijdt ze al... iets van 3 maanden ofzo?

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 18:41

Agossie Thirz Ach gut Helemaal niets meer van zich laten horen? En t was zo’n ideaal, tof bolletje (mét leuk paardje onder zn zadel Knipoog Ik bedoel; wat wil je nog meer!)
Mwah, toffe type mark…Dat was weer een heel ander verhaal dan de Abdel Said. Deze leek op een afstandje, lopend op de grond, best wel oke tot hij op zn paard stapte Haha! (hoe oud zou die nou zijn Thirz?)

Maar hij kon zéker niet verkeerd springen die kleine Abdel! *Goed gedaan Jong! Vork *
*Owja, Cis voordat je hem van Denice af wil gaan pakken; egt groot is ie niet hoor Clown

Tja, nu bolletje niets meer van zich heeft laten horen, moeten we tog maar overschakelen naar onze Pieter-Martijn de Bruin denk je niet Thirz? Die heeft ook paarden zat, dus die kunnen we best delen Clown

Citaat:
Tsja, mijn plannen liepen een beetje in de soep! Uiteindelijk om 1 uur thuis, ipv rond 21 uur bij Indoor

Beetje in de soep? Tong uitsteken Tis maar een beetje later gworden Knipoog Nouja t was iig wel gezellie dan tog? Haha!
Balen van t restaurant, maar gelukkig is t dus uiteindelijk nog allemaal goedgekomen.
En zo heel lang hebben we niet meer in Natio gestaan, was niet heel denderend daarzo. Ik denk dat ik om kwart voor 2 thuis was? Verward En daar is dus de reis met Kim terug naar huis én t kroketje bij Martino’s bij inbegrepen Tong uitsteken
Wowie! Super hoor Nero weer lekkr @work. Wordt weer tijd voor wat foto’s hè Bianz (nu nog ergens een fotograaf vandaan plukken) Maar het gaat dus weer allemaal goed met hem? Geen zere voetjes, losse ijzertjes of zieke buikjes? OK dan! toppie!

haha, nou ik had vandaag mn dag hoor Tong uitsteken Kom aan op de manege; "Annemijn, neem jij Trendy over?" Prima, leuk beestje, hier en daar wat eigenwijs; leuk dus Lachen
Half 1 komt mn lesgenootje binnen; "Karin? op wie mag ik?"
"ga eens naast elkaar staan?" "ow dat scheelt niet zo veel hè. Nou Annemijn pak jij Beau, en dan gaat S een keertje op Trendy" Clown Nog nóóit op die Beau gereden (is een eigenwijze, stoute half-fjord) Maar was wel weer leuk een "nieuw" paardje (pony). Hij liep ook lekkr door ipv wat k nogal eens zie in de kinderlesjes; Rodeo, afgewisseld met stilstaan op t midden. Dus mag daar volgende week weer op Vork