Ik hoorde dat linda ook voor het eerst gaat leiden. Dat vertelde ze mij! ze zou eigenlijk vorig jaar al gaan leiden maar toen was niet niet helemaal oké! dus josé had haar gebeld! dus nu komt ze tussen week 4 en 7 ! dus ben benieuwd haha
haha ik ken der net zo goed als dat ik jou kon voordat ik je gezien had haha ! nee heb dus nog nooit in dezelfde week als haar gezeten! maar ook via me site enzo!
Nog een linda...ha ha. Naast linda van 't fjordenpaard is er alnog 1 andere linda, vriendin van Rianne. Die zat met d'r been in 't gips, die heeft wel blonde krullen en is niet al te lang. Maar zij is wel geweest van de zomer. Ik ga alleen de mei-vakantie.
Bij meisje van m'n werk was ook zoiets l*lligs.. Keek ze op internet op funda, ziet ze ineens dat de stal etc waar zij met haar paarden gestald staat te koop staat
(Marissa) Hey iedereen! Ben nu bij Iris Zwemmen was leuk, maar wel koud En de Mac was lekker Trouwens Kiek; toen ik onderweg naar Iris was reden we langs jou! Ik zag Tivara en Nanoe in de wei staan; die herkende ik meteen