! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
!
Ik zal mijn ogen openhouden voor je
, maar ik ga woensdag met E en C bij K kijken
Als ik iets weet voor een van jullie zal ik het melden
En mochten jullie iets weten voor mij en rosie let me know graaag
Ik ben niet zo goed in code taal dus ik heb geen idee wie E en C en K zijn, is dat bij ons op stal?? haha
Precies dat haha! Voor 2 a 3 dagen in de week, voornamelijk 2 maar kan soms uit de hand lopen en 3 dagen worden.
Ik heb besloten dat ik een advertentie ga maken, als het goed is heb ik de tekst van mijn vorige advertentie nog, dan gebruik ik die met wat aanpassinkjes. Wbt dat niveau, ik zou het er wel in laten, is wel belangrijk. Er zijn daar 5 groepen qua niveau, beginner (1), matig gevorderd (2), half gevorderd (3), gevorderd (4) en vergevorderd (5). Misschien kan je dat er nog inzetten Lies? Dan is het iets duidelijker denk ik.
en zo blijf ik lekker anoniem. Thank you voor het meedenken!!
) en keertwendingen en schouderbuitenwaarts kon rijden. Dat laatste heb ik niet vaak gedaan, reed niet heel lang in die les en was een beetje klaar met die manege.
Ik rijd sinds ik 7 ben op een manege, op mijn 12e kreeg ik mijn eigen paard en die ging op mijn 15e weer weg. Toen nog een tijdje een ander paard gereden en op mijn 16e met Amarcie begonnen(al reed ik die ook al toen die nog van Collin was) en daarna met Daytje.