Bokkers die op stal Groenewoude rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

lovefi

Re: Bokkers die op stal Groenewoude rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 10:32

Ik ga niet op maandag. Morgen weer :) !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 10:32

Hmm, misschien een ad, ben ik nog niet over uit.

Blackitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 10:33

O dat s ongezelllig! O:)

Blackitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 10:34

Komt vanzelf wel weer iets op je pad!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 10:34

Sorryyy haha.

waarom zou je het niet doen Nes. Zitten weinig nadelen aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 11:56

Misschien plaats ik wel een ad, heb ik al eens eerder gedaan. Ik ben trouwens rond 5en op stal, misschien zie ik je nog Blackie :D

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 11:57

Oke nice :) Ik zal mijn ogen openhouden voor je

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 12:00

Top! :D

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 13:23

Ik zoek trouwens ook weer een nieuw verzorgpaardje! :) , maar ik ga woensdag met E en C bij K kijken :)

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 13:23

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 14:04

Leuk Lies! Ik had jouw adv al voorbij zien komen. Ik zou als ik jou was het matig gevorderd eruit halen, het voegt niks toe en ik kan me er niet bij bedenken wat voor niveau je dan rijdt.

Blackitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:13

Leuke adv hoor. Heel netjes en ook eerlijk waarnaar je op zoek bent! :) Als ik iets weet voor een van jullie zal ik het melden ;) En mochten jullie iets weten voor mij en rosie let me know graaag :D Ik ben niet zo goed in code taal dus ik heb geen idee wie E en C en K zijn, is dat bij ons op stal?? haha

Dan zie ik je wel Yezzi, ik heb tot 5 de paddock en om half 6 gaat Naat mn poownie temmen ~~}>

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 14:17

Wat zoek je voor Rose Asteer? Iemand die betaald, iemand die rijdt?

Blackitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:19

Jep :) Precies dat haha! Voor 2 a 3 dagen in de week, voornamelijk 2 maar kan soms uit de hand lopen en 3 dagen worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:28

Temmen? Is Rose zo gevaarlijk dan? :+ Ik heb besloten dat ik een advertentie ga maken, als het goed is heb ik de tekst van mijn vorige advertentie nog, dan gebruik ik die met wat aanpassinkjes. Wbt dat niveau, ik zou het er wel in laten, is wel belangrijk. Er zijn daar 5 groepen qua niveau, beginner (1), matig gevorderd (2), half gevorderd (3), gevorderd (4) en vergevorderd (5). Misschien kan je dat er nog inzetten Lies? Dan is het iets duidelijker denk ik. ;)

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 14:31

Ik ga even nadenken Blackie ( wat vind je eigenlijk fijn hoe we je noemen haha), ik heb nog 2 vriendinnen die wat zoeken maar ben bang dat het voor hen te ver weg is.

Oke goed bezig Nes!

Tsja, je kan het er inderdaad bijzetten zodat het duidelijk is wat je rij-ervaring ongeveer is, maar ik moet toegeven dat ik ''zelfs'' vergevorderden van de manege niet altijd zulke sterruiters vind :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:35

Ik was ook vergevorderd, nou zo goed rij ik nou ook weer niet hoor. :+

Blackitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:40

hahah ik vind t wel schattig klinken.. blackie :9 en zo blijf ik lekker anoniem. Thank you voor het meedenken!!

Nee hoor rosie is alleen een beetje druk en brutaal de laatste tijd, dus een paar keer per maand gaat zij er altijd even om haar weer op der plek te zetten, aangezien ik altijd net iets te lief ben :Y)

Ik denk idd, dat het niet zo van belang is hoor om erbij te zetten wat je niveau is...ik reed vroeger ook in de gevorderde les..nou je had me toen echt niet door de bak willen zien gaan hahah..en voel me nog steeds geen gevorderde ruiter! :P

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 14:40

Ach vergevorderd is volgens mij vooral dat je controle hebt in stap draf en galop en dat je figuren enzo kan rijden. Dat was het bij mij vroeger tenminste. En zonder beugels en zonder zadel haha.

Je moet jezelf niet naar beneden praten, dat is nergens voor nodig. Je leert vanzelf meer als je langer rijdt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:44

Vergevorderd was bij ons als je kon wijken, (redelijk hoog) springen, paard nageeflijk kon rijden (Wat daar onder nageeflijk verstaan werd :P) en keertwendingen en schouderbuitenwaarts kon rijden. Dat laatste heb ik niet vaak gedaan, reed niet heel lang in die les en was een beetje klaar met die manege. :')

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 14:48

Hmm ja wijken en al die trucjes zijn geen kunst, maar om dat fatsoenlijk te doen met een paard die netjes over de rug loopt, neeuh dat zie ik niet gebeuren op een manege ( niet ten nadele van jou hoor Nes). Springen vind ik dan wel weer stoer :)

Ik weet nog dat ik vroeger heel trots was dat ik bij de gevorderden reed, als ik nu terug denk haha dan lach ik me rot.

Blackitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:48

Hahah.. nou als ik het zo lees, controle heb ik nog niet echt enne.. zonder zadel laten we dat maar niet eens proberen :P
Ik rijd eigenlijk al heel mn leven maar pas op mn 16e naar de manege gegaan en echt lessen gevolgd, daarvoor altijd lekker buiten gehobbeld /3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:52

Haha nee hoor die paarden waren niet allemaal de beste maar de slechtste ook zeker niet. De meeste paarden werden pas in de hogere lessen ingezet met een ruiter die er enigszins iets van bakte, zo slecht zag het er niet uit hoor. En het nageven was bijna alleen in stilstand. Ohja buitenrijden deden we ook! En parcoursjes springen, ook vet! Meestal moest ik wel op de paarden die er niet overheen wilden, had liever op een lief paard gezeten dat springen geweldig vindt. Zonder zadel is ook leuk! Wij deden het een paar keer tot er een meisje in het ziekenhuis belandde, nu doen ze het niet meer. Wij hadden trouwens wel altijd les in thema's. :)

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-14 14:53

Buiten rijden is ook leuk! :D Ik rijd sinds ik 7 ben op een manege, op mijn 12e kreeg ik mijn eigen paard en die ging op mijn 15e weer weg. Toen nog een tijdje een ander paard gereden en op mijn 16e met Amarcie begonnen(al reed ik die ook al toen die nog van Collin was) en daarna met Daytje.

Nee zonder zadel rijden lijkt me ook niks met Day hahaha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-14 14:54

Leuk man! Ik reed van mijn 6e tot mijn 13e op een manege, daarna dus nog 2 bijrijdpaardjes gehad. :)