Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liisette_ schreef:Patty, Astor, Jozele, Worlino, Twingo.. Volgens mij was er nog eentje.. Frans is volgens mij ook druk bezig om de zadels goed op de ruggen te laten liggen. Er komt geregeld een zadelmaker langs.Worlino had al een probeer/leenzadel volgens mij!
Liisette_ schreef:Patty, Astor, Jozele, Worlino, Twingo.. Volgens mij was er nog eentje.. Frans is volgens mij ook druk bezig om de zadels goed op de ruggen te laten liggen. Er komt geregeld een zadelmaker langs.Worlino had al een probeer/leenzadel volgens mij!
Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Nou ja, een goed passend zadel helpt wel tegen drukplekken natuurlijk.
Jaa dat zeker, maar het behandeld niet de blokkeringen die er al zaten.
Broccoli schreef:Nee, maar je moet die ook niet ineens gaan weghalen. De paardjes lopen erop zeg maar. Ze vinden allemaal hun manier om het zo gemakkelijk mogelijk te maken voor zichzelf. Daar moet je niet ineens iets aan willen veranderen. Worden ze vaak slechter van ipv beter.
Kirsten_S schreef:Jaa zeker Liset, dat is dweilen met de kraan open. Alleen vind ik het zo jammer dat het zo moet gaan.
Je houdt het natuurlijk nooit tegen, ook pensionpaarden hebben dat. Maar het verschil in humeur en
uiterlijk is zo groot.

Pebbs schreef:voorgerecht : carpaccio, daar ben ik zo gek op
Hoofdgerecht : chileense lamshaasjes! met een hele lekkere saus, salade en frietjes, echt jammie!
en als nagerecht had ik een wafel met warme kersen en slagroom![]()
![]()

Astor schreef:Jaa mag met mijn schoon familie mee

Broccoli schreef:Vind het nogal wat hoor dat ze nog gaan fokken met Aglona.
Kan link zijn op die leeftijd. Maar goed, ze laten haar onderzoeken toch? Hopelijk gaat het allemaal goed en hebben we er straks een mini Aglona bij 
Romana01 schreef:

en vanavond lekker home alone!! 
Astor schreef:Vind deze merrie echt mooi: [ITP] Glimworm Zya weer eens ITP + nieuw halster