We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 11:59

Dat is ook zeker zo, het is niet dat ik dit voor me lol doen maar het uitmaken is wel het laatste wat ik wilde. Ik wil helemaal niet alleen zonder hem verder leven, ik wil hem bij me hebben, maar ik ben gewoon niet meer in staat om de problemen op te lossen die hij veroorzaakt. Als we nou een manier konden vinden waar we dat mee op konden lossen was het een heel ander verhaal geweest, maarja die heb ik in de afgelopen twee jaar niet kunnen vinden.

En nou krijg ik ook nog een smsje dat ze op zijn werk hadden gezegd dat het beter met hem gaat met deze medicijnen, dat hij rustiger is en zich meer concentreert op dingen voordat hij moeilijk gaat lopen doen enzo..

ElSea

Re: We crossen door het bos, Rc 't Fjordenpaard gaat los VI

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:15

Ella, als ik jou was zou ik het nu laten. Niet aan jezelf gaan twijfelen. Jij hebt deze keus gemaakt, en op je vorige berichtjes is dat een goede keuze.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:27

Zo en toen ging ik ook nog even op Magheu rijden, een pensionpaard! Soort andalusier achtige merrie. Erg leuk paard!! Ik ben zelfs zo brutaal geweest om te vragen of ik niet misschien me proefje zondag op haar mocht starten. Maar Miranda heeft 5 juni examen van de orun en ze wil voor die tijd niemand anders erop hebben, hartstikke logisch natuurlijk. Dus het wordt gewoon me proef op Don.

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 12:30

Ben benieuwd hoe dat er uit zag lin, ik vind haar echt niet prettig rijden op dr.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 13:57

_Lucy schreef:
Veel plezier Kim! En ik hoop met je mee.
Heb je eigenlijk wel eens gezwommen met smurf? Ik zou heel graag eens met faron willen zwemmen, maar hier is niks in de buurt waar je in kan/mag..

Nee nog nooit, lijkt me wel erg gaaf!
Alleen is smurf niet zo'n held in het water... nouja ik krijg haar er gewoon niet in. Hier in de buurt kan het wel dacht ik, zie wel eens mensen daar met hun paard maar smurf krijg ik daar denk ik niet in.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 14:03

EllaBellaah schreef:
Ben benieuwd hoe dat er uit zag lin, ik vind haar echt niet prettig rijden op dr.

Nee klopt, vind ik ook niet. Maar kwam erachter dat Magheu best licht te rijden is, alles wat je teveel doet krijg je terug zegmaar en dan gaat het weer slechter zegmaar. Ik vind dat zij goed aanwijzingen kan geven, maar ze kan het niet heel goed zelf.
Zij gaat met ons mee met de regiofinale.
Maar ze vond het er goed uitzien.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 15:50

Ik ga opeens mee bbqen, lekker!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 15:57

Ik ga ook bbqe en morgen ook haha

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 16:04

@Ella, ik denk dat je de goede keuze gemaakt hebt. Nu niet terug denken van ja maar als dit als dat.
Het moet niet nodig zijn om zwaardere medicijnen te nemen om jullie relatie te redden. Misschien is hij zo rustiger maar dan ga je je toch weer aan de andere dingen ergeren. Het moet goed gaan als jullie allebei jezelf zijn. Als iemand daar voor moet veranderen zit er al iets niet goed. (Heel nmakkelijk gezegd natuurlijk vanaf hier. Maar ik denk dat je er toch zo tegen aan moet proberen te kijken)

Ik snap dat je je nu heel klote voelt. En dat mag ook best even. Maar daarna gewoon weer door proberen te gaan :)

Ben al vanaf 11uur naar de paarden, nu weer naar huis.
Lekker naar buiten geweest en Faron in bad gehad. Nu is ze weer helemaal schoon(hu was dat voetje wit? XD)) en zacht glad glimmend vachtje.
Ze vond het nog lekker ook volgens mij. Beetje gemasseerd worden :P

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 17:14

@Lieke waar woon je eigenlijk?
ik hoorde net iemand die nog een bijrijder zoekt

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 17:19

donderdag hureeenn :)

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 17:22

hihi zondag huren :):)

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 17:45

maandag huren hahaha

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 18:00

Over 35 dagen huren :(
In leusden.
Waar was diegene?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 18:08

in loppersum (oost groningen) dus dat word m niet denk ik :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 18:33

Linda (van die fries) heeft een goed woordje voor me gedaan omdat Miranda (van Magheu) misschien nog een nieuwe bijrijder zoekt. Ik wil me er niet vast aan pinnen omdat ik natuurlijk niet weet wanneer ik naar Spanje ga, maar ik zou Magheu best af en toe willen rijden.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 21:48

Succes lieke met een verzorgpaard zoeken. Had nog even voor je gekeken op het endurance forum maar voor dat paard hadden ze al iemand gevonden en was 15 km van jou weg...
Ik dnek dat het best moeilijk word om iets te vinden in de buurt waar je ook nog eens mee mag starten....
Je woont vlakbij de utrechtse heuvelrug! Haha je bent gek dat je dressuur wilt starten en waarschijnlijk ook in de bak traint met zo'n achtertuin! :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 22:12

Je kan misschien ook op manege de vier hoeven vragen Lieke? Daar staan ook een aantal pensionpaarden.

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 22:17

Ja weet ik..
Thanks Kim! Ik ben ook wel van plan af en toe nara buiten te gaan hoor!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 22:26

ik heb nu met faron ook steeds geen zin meer om in het land te gaan rijden :P
als ik niet zo veel tijd heb doen we lekker klein rondje buiten. in ongeveer 30/40min als we rustig aan doen dus precies goed :)
heeerlijk chil jog drafje met lang teugeltje. (eerst ging ze steeds achter om kijken met lange teugel, maar doet ze nu gelukkig niet meer)

vandaag zijn we eens ergens anders heen gegaan waar ik het helemaal niet ken :P (faron kent het nog wel denk ik) ging super goed, zelfs over 2 bruggetjes en onder een viaduct door geweest! alleen moesten we wat meer over asfalt en zag ik thuis dat haar voor hoeven beetje afgesleten waren (niet zo mooi).. dus dat doen we maar niet al te vaak..

volgende keer denk ik richting noordlaarderbos ofzo, volgens mij kan je dan overal wel in de berm rijden waar je langs de weg moet dus dat komt wel goed uit :)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-12 23:32

.
Laatst bijgewerkt door EllaBellaah op 13-09-24 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 00:01

Poee ella het is allemaal nogal wat wat ik lees. hoop voor je dat het lukt deze keer.

lucy jij hebt het voor een hoop paarden te kiezen dit jaar.
geef mij maar de gekke drukke snelle paArden. dat vind ik altijd leuk.

lieke klinkt leuk alles wat jij vraagt heb ik net gevonden! misschien mag ik hem ook wel op kamp meenemen geen flauw idee.

Ik heb er een paardje bij om terijden. alex gaat volgende maand de les in.dit vind ik heeeeel erg onwennig en word er ook welbeetje jaloers enz van maarja. Ik ga waarschijnlijk haflinger armando rijden. een haflinger die sinds vandaag startgerechtig is. en die ik mag gaan bijrijden en als het goed gaat mee mag gaan starten.

kim345

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 08:10

Waar staat die halfinger? naam komt me bekend voor maar er zijn vast meer haflingers die zo heten :P

Oke ella, hoop dat het deze keer wel lukt.
Hoe ga je dat nou doen met die andere jongen dan? Waar je de heel tijd mee smst?

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 08:47

De haflinger staat in de wilp op stal het brieschend paard

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-12 08:49

Ow en het was m2 startgerechtig mij lijkt het wel leuk om er springen mee te gaan starten