Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Twinklebel

Re: Vrolijk gebok in het Langelaners kippenhok! Deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:09

Goed getimed, de verwarming is er hier mee opgehouden, gelukkig is het niet zo'n klein beetje koud........als het goed is komt er zo nog iemand naar kijken....

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:18

Hè, getver, Fieke, dat is echt slechte timing! Hopelijk komen ze snel! (anders mag je hier wel komen opwarmen hoor)

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 20:26

ElizeVdS schreef:
Hè, getver, Fieke, dat is echt slechte timing! Hopelijk komen ze snel! (anders mag je hier wel komen opwarmen hoor)

Zit nu met een dik vest, fleecedeken en kruik op de bank tv te kijken, dan is het wel uit te houden, maar thanks!

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:39

Heb je de verwarming wel bijgevuld Fieke???? Ik heb namelijk eens iemand gekend die dat vergeten was en dat daarom de kachel het niet deed maar ik kan me dat bij jou niet voorstellen eigenlijk dat je dat zou vergeten

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 21:42

spettertjuh schreef:
Heb je de verwarming wel bijgevuld Fieke???? Ik heb namelijk eens iemand gekend die dat vergeten was en dat daarom de kachel het niet deed maar ik kan me dat bij jou niet voorstellen eigenlijk dat je dat zou vergeten

Dat is niet mijn pakkie an, dat moeten de mensen boven doen. Maar huisbaas heeft er net naar gekeken en die is redelijk technisch, dus heb zo'n vermoeden dat dat het niet is.........dan hoor je ook wel lucht in de leidingen en dat heb ik niet meer gehoord sinds we vorig jaar een nieuwe ketel hebben gekregen.

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:01

CharlyBrown schreef:
En ik ben nu helemaal blij want ik heb net een telefoontje gekregen van de arts van het paardenzwembad... Hij heeft chef zijn been gescanned, en alles ziet er rustig en strak uit, aanhechting, de spier zelf en het botvlies...In principe is chef er klaar voor om verder te revalideren/op te bouwen onder het zadel... Wel is het zo dat langer laten zwemmen wel beter is, dan wordt hij alleen maar sterker en is er minder kans op een terug slag... Dat moet ik dus even wat ik in overweging moet weten... Maar dit is dus super goed nieuws!! Joepie!!

Dat klinkt inderdaad als goed nieuws Louise! Vergoedt de verzekering nog een beetje als je langer blijft of wordt dat voor eigen rekening?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:05

Twinklebel schreef:
Goed getimed, de verwarming is er hier mee opgehouden, gelukkig is het niet zo'n klein beetje koud........als het goed is komt er zo nog iemand naar kijken....

Tjeetje, dat is zeker een slechte timing zeg! Het is buiten errrug koud en glad trouwens want we gleden al lekker weg op de Oostveen... :brr:

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:07

Serada schreef:
Twinklebel schreef:

Tjeetje, dat is zeker een slechte timing zeg! Het is buiten errrug koud en glad trouwens want we gleden al lekker weg op de Oostveen... :brr:

Oh jippie, dat kan er ook nog wel bij...wil morgen eigenlijk een buitenritje maken met Elize, maar dat zal dan wel niks worden......maar goed dat ik vandaag gereden heb dus. Hoe ging Maestro?

ElizeVdS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:10

Laten we hopen dat het morgen iets beter is, maar vrees het ergste dan. Ben ik even blij dat ik vandaag nog winterbanden heb kunnen regelen! Maar ben nog steeds geen held op de weg.. wordt heel langzaam naar stal tuffen voor mij, vrees ik

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:12

ElizeVdS schreef:
Laten we hopen dat het morgen iets beter is, maar vrees het ergste dan. Ben ik even blij dat ik vandaag nog winterbanden heb kunnen regelen! Maar ben nog steeds geen held op de weg.. wordt heel langzaam naar stal tuffen voor mij, vrees ik

Morgen overdag zal het wel te doen zijn, dan is er misschien al gestrooid of in elk geval al flink wat auto's eroverheen gereden....gewoon in net midden rijden, en als je gaat schuiven gas los. Jouw auto is net als de mijne erg licht, je staat al stil dan voor je bij de sloot bent.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:35

Weltrusten allemaal, ik ga mijn warme bedje in, die kapotte verwarming is tco ergens goed voor, ga ik eens op tijd slapen....

Serada

Ging vanavond heel erg goed met Maestro. Hij was erg braaf en liep als een zonnetje bij Danielle. Ze liet hem op sommige stukken heel mooi strekken... :D

Serada

Twinklebel schreef:
Weltrusten allemaal, ik ga mijn warme bedje in, die kapotte verwarming is tco ergens goed voor, ga ik eens op tijd slapen....

Truste Fiek en hopelijk vries je niet aan je bed vast... :D

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:36

ElizeVdS schreef:

Nou doe maar voorzichtig want een glijer is zo gemaakt en al helemaal op die binnenwegen.

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:37

Serada schreef:
Ging vanavond heel erg goed met Maestro. Hij was erg braaf en liep als een zonnetje bij Danielle. Ze liet hem op sommige stukken heel mooi strekken... :D

Super! Liep die niet te mutsen om die omgezaagde boom en die rol kabel? Yes vond dat echt heel spannend, vooral rechtsom. maar die was helemaal lekker druk, vooral toen ik stukjes ging galoperen. Maar ik had er wel super stukjes tussen! Zou eigenlijk weer eens les met haar moeten hebben.....

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:39

Nee hij heeft nergens op gereageerd. Zelfs niet op zijn beruchte hoekje achterin de bak. Amor was daar wel een beetje aan het klieren maar die sprong steeds weg hihi... :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:39

En Fieke, is je kachel al gemaakt???????

Morgen zal het wel geen buitenritje worden voor jullie............ wordt nog wel behoorlijk wat ver

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:41

Wel goed Linda dat Maestro het allemaal zo goed oppakt nu.............. mag zo lekker naar huis .......

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:41

Serada schreef:
Nee hij heeft nergens op gereageerd. Zelfs niet op zijn beruchte hoekje achterin de bak. Amor was daar wel een beetje aan het klieren maar die sprong steeds weg hihi... :D

Ja, die is geloof ik ook lekker bezig op het moment.....van de week was die ook al aan het stuiteren. :D

spettertjuh schreef:
En Fieke, is je kachel al gemaakt???????

Morgen zal het wel geen buitenritje worden voor jullie............ wordt nog wel behoorlijk wat ver

Nope, nog niemand geweest, en heb zo'n vermoeden dat dat vandaag ook niet meer gaat gebeuren. Zowel hoop ik dat ze niet teveel herrie maken, ik haat het om wakker gemaakt te worden als ik net slaap...

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:42

spettertjuh schreef:
Wel goed Linda dat Maestro het allemaal zo goed oppakt nu.............. mag zo lekker naar huis .......

Doe je voorzichtig als het glad is Kaar?

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 22:50

Ik denk dat jullie morgen best een buitenritje kunnen doen als ik het weersbericht zo lees:

Morgen
Dinsdag overdag schijnt de zon volop, het blijft droog en bij een matige oost- tot noordoostenwind wordt het niet warmer dan -2 graden in het zuidwesten -4 graden in het noordoosten van het land. In de ochtend kan de gevoelstemperatuur in het noordoosten rond -15 uitkomen.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:11

Ik heb geen gladheid gemerkt op de Oostveen.......

Zo, lekker de paardjes gedaan en nu voldaan op de bank.
Louise, geweldig dat Chefke zo goed gaat, dat ie naar huis mag!

Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:20

Jetta schreef:
Ik heb geen gladheid gemerkt op de Oostveen.......

Nou wij wel! Dave ging even een sliptestje doen en we gleden na een steving rempartijtje mooi door. Gelukkig hebben we winterbanden dus meer grip op de weg... :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-12 23:33

Ja, Dave weer! Effe slippen! Dat mot ie ook nie doen!

Esther28

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-12 11:52