Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
spettertjuh schreef:Heb je de verwarming wel bijgevuld Fieke???? Ik heb namelijk eens iemand gekend die dat vergeten was en dat daarom de kachel het niet deed maar ik kan me dat bij jou niet voorstellen eigenlijk dat je dat zou vergeten
CharlyBrown schreef:En ik ben nu helemaal blij want ik heb net een telefoontje gekregen van de arts van het paardenzwembad... Hij heeft chef zijn been gescanned, en alles ziet er rustig en strak uit, aanhechting, de spier zelf en het botvlies...In principe is chef er klaar voor om verder te revalideren/op te bouwen onder het zadel... Wel is het zo dat langer laten zwemmen wel beter is, dan wordt hij alleen maar sterker en is er minder kans op een terug slag... Dat moet ik dus even wat ik in overweging moet weten... Maar dit is dus super goed nieuws!! Joepie!!
Twinklebel schreef:Goed getimed, de verwarming is er hier mee opgehouden, gelukkig is het niet zo'n klein beetje koud........als het goed is komt er zo nog iemand naar kijken....
Serada schreef:Twinklebel schreef:Goed getimed, de verwarming is er hier mee opgehouden, gelukkig is het niet zo'n klein beetje koud........als het goed is komt er zo nog iemand naar kijken....
Tjeetje, dat is zeker een slechte timing zeg! Het is buiten errrug koud en glad trouwens want we gleden al lekker weg op de Oostveen...
ElizeVdS schreef:Laten we hopen dat het morgen iets beter is, maar vrees het ergste dan. Ben ik even blij dat ik vandaag nog winterbanden heb kunnen regelen! Maar ben nog steeds geen held op de weg.. wordt heel langzaam naar stal tuffen voor mij, vrees ik
ElizeVdS schreef:Laten we hopen dat het morgen iets beter is, maar vrees het ergste dan. Ben ik even blij dat ik vandaag nog winterbanden heb kunnen regelen! Maar ben nog steeds geen held op de weg.. wordt heel langzaam naar stal tuffen voor mij, vrees ik
Serada schreef:Ging vanavond heel erg goed met Maestro. Hij was erg braaf en liep als een zonnetje bij Danielle. Ze liet hem op sommige stukken heel mooi strekken...
Serada schreef:Nee hij heeft nergens op gereageerd. Zelfs niet op zijn beruchte hoekje achterin de bak. Amor was daar wel een beetje aan het klieren maar die sprong steeds weg hihi...
spettertjuh schreef:En Fieke, is je kachel al gemaakt???????
Morgen zal het wel geen buitenritje worden voor jullie............ wordt nog wel behoorlijk wat ver