Ja maar twee rijbroeken is dan wel beetje vies als je elke dag gaat rijden. Dekjes vind ik idd ook super leuk! Als ik ooit een eigen paard heb word ik helemaal setjes freak Zelfs als ik Ferro ga rijden zou ik me eigen dekjes kopen
Nou met 2 rijbroeken vind ik het nog wel gaan, maar die oudere vind ik eigenlijk lelijk geworden....dus we gaan gewoon ff kijken...en ik weet nog helemaal niet of ik mag rijden hea, en al helemaal niet of het elke dag mag...
Haha ik ben ook een beetje setjes freak... heb nu bijna alles oranje! En heb zoooo'n mooi dekje van scapa gezien, lichtblauw met wit ... Met korting bij de EJ! Maarja misschien iets voor me verjaardag...
haha je kan noooooooooiiit genoeg dekjes hebben heb er nu 4 (A) Alleen wel 2 witte en 2 oranje ;p en de witte gebruik ik niet meer ;p
Britt_Sisi
Geplaatst: 02-02-11 18:06
EllaBellaah schreef:
Ja maar twee rijbroeken is dan wel beetje vies als je elke dag gaat rijden. Dekjes vind ik idd ook super leuk! Als ik ooit een eigen paard heb word ik helemaal setjes freak Zelfs als ik Ferro ga rijden zou ik me eigen dekjes kopen
ha ik hou ook van dekjes . Tegenwoordig moeten ze bij me rijbroeken passen. Heb nou een blauwe en groene bij Rajah(past bij me grijze broek ) en een bruine(past bij me bruine rijbroeken )
wat een leuke knolliebollie britt!! En schattig dekje!! Weet niet hoe vaak je t gebruikt hebt? Of het nog helemaal smetteloos is of dat je ziet dat t wel gebruikt is??
Ik wil echt graag leren chaps kopen!! Maar moet van mezelf wachten tot volgende maand xD
leren chaps zijn wel mooi, Maar ik heb lekker van die stoofen van de welkoop Zitte ook prima, van die leren zullen toch alleen maar heel vies worden in het bos ;p
omdat die stoffen die ik heb echt bijna uit elkaar vallen xD En ik ook wel fijn vind om zo nu en dan met chaps te rijden (als ik hele dag gelopen heb zijn me benen echt te dik... zit nog steeds te twijfelen of ik dr ritsen in zal laten zetten....) Maar ik gaat eten...