Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 15:35

winnitou schreef:
smuidra schreef:
{:) {:) {:) {:) {:) {:) {:) {:) {:) {:) {:) {:) {:) {:) {:)

Ik wens jullie prettige kerstdagen en een goed 2011!!!!!!!!

{x) {x) {x) {x) {x) {x) {x) {x) {x) {x) {x) {x) {x) {x) {x)

(En ik weet niet of jullie het leuk vinden maar ik wou de Bokkers die er zin in hebben
een keer uitnodigen in het nieuwe jaar. Moeten jullie maar een datum prikken)

Tuurlijk heb ik daar zin in.... ha ik weet in iedergeval de weg.... Ik wil wel weer taart maken.........

Leuk, gezellig. Super idee.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 15:38

Wat een gedoe als je auto het niet meer doet }>

Ben meteen afhankelijk van wanneer André thuiskomt, dan kan ik weer ff snel
naar stal. Want daarna moet hij weer weg voor een kerstborrel. {:)

Boodschappen net maar op de fiets gedaan, is ook niet echt aan te raden met
dit weer, en natuurlijk weer teveel gekocht, en dat moet dan toch allemaal mee
in de fietstassen Grrrrrrr.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 16:12

xan schreef:
Wat een gedoe als je auto het niet meer doet }>

Ben meteen afhankelijk van wanneer André thuiskomt, dan kan ik weer ff snel
naar stal. Want daarna moet hij weer weg voor een kerstborrel. {:)

Boodschappen net maar op de fiets gedaan, is ook niet echt aan te raden met
dit weer, en natuurlijk weer teveel gekocht, en dat moet dan toch allemaal mee
in de fietstassen Grrrrrrr.

Vervelend dat je auto er mee stopt. Balen
en dan niet kunnen fietsen over de besneeuwde paden, moet je lopen met je fiets als pakezel. Volgende keer boodschappen met de slee gaan doen. Doen wij hier ook. Fiets blijft deze dagen lekker in de box staan.
Ga zo proberen of ik hier de straat uitkom moet eindelijk de nieuwe inlegzolen voor mijn schoenen halen (zijn in de zomer al gemeten).
Hopen dat dat wat gaat helpen.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 16:21

@ Nicole: Allereerst jij ook alle goeds voor het nieuwe jaar en het lijkt me heel leuk om dan een keer met z'n allen af te spreken! ;)
Verder word ik momenteel alleen maar stijver en stijver, hoeveel ik ook probeer te lopen... Heb net (op 1 kant, andere kant gaat echt niet) op de bank gelegen, want zitten ging op een gegeven moment niet meer. Het doet ook echt pijn en m'n rechterarm (onderarm) is echt stijf, waardoor ik m'n vingers af en toe niet zo lekker kan bewegen. Hoewel... het typen gaat we weer makkelijk!

Voor degene die er niets van snappen: ik ben vanmorgen van Maisie af gevallen. En dit keer echt gevallen, dus niet door een stomme actie door mijzelf, zoals een zadel goed proberen te hupsen. Dat paardje Vanna, of hoe ze ook heet, was weer eens bij haar baasje weggerend en ging als een ongeleid projectiel door de binnenbak. Omdat er nog meer mensen reden (en vooral nog een klein meisje) en ik bang was dat er mensen zouden gaan vallen c.q. dat er brokken zouden komen, wilde ik helpen om Vanna tegen te houden. Net toen ik in de buurt kwam, schoot Vanna er vandoor en daar schrok Maisie van die nou net weer de andere kant op schoot. Heel even kon ik het uitzitten, maar toen ze een haakse bocht in rengalop ging maken niet meer. En toen lag ik er dus naast. Ik viel op m'n linker kant (net boven m'n kont/onderrug) en maakte een smak met m'n rechterarm op de grond. Gelukkig - denk ik - niets gebroken, maar het doet wel verrekte pijn. Meteen er weer op, anders was ik bang dat ik het een volgende keer niet meer zou durven. Ook nog wat gedraafd en gegaloppeerd, maar het deed goed zeer. Dus uiteindelijk maar eraf gegaan, nog zelf gemest en water gehaald (hopelijk zou de stijfheid dan overgaan). Vanavond komt er iemand voor Maisie kijken en ik hoop niet dat ik er dan ook nog op hoef, want daar ben ik momenteel te stijf voor. Ik ging eigenlijk op Maisie rijden, omdat iemand anders het ook een keer wilde proberen maar niet durfde als ik er niet eerst op was geweest. Toen ze had gereden wilde ik nog wel een keertje erop, want voor hetzelfde geld zou het vandaag de laatste keer zijn (als die mensen haar vanavond willen kopen). Hmmmm, volgende keer stap ik wel op een normale manier af en wacht ik tot zulke mensen zelf hun paard hebben gevangen! :+

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 17:23

Shenavallie schreef:
@ Nicole: Allereerst jij ook alle goeds voor het nieuwe jaar en het lijkt me heel leuk om dan een keer met z'n allen af te spreken! ;)
Verder word ik momenteel alleen maar stijver en stijver, hoeveel ik ook probeer te lopen... Heb net (op 1 kant, andere kant gaat echt niet) op de bank gelegen, want zitten ging op een gegeven moment niet meer. Het doet ook echt pijn en m'n rechterarm (onderarm) is echt stijf, waardoor ik m'n vingers af en toe niet zo lekker kan bewegen. Hoewel... het typen gaat we weer makkelijk!

Voor degene die er niets van snappen: ik ben vanmorgen van Maisie af gevallen. En dit keer echt gevallen, dus niet door een stomme actie door mijzelf, zoals een zadel goed proberen te hupsen. Dat paardje Vanna, of hoe ze ook heet, was weer eens bij haar baasje weggerend en ging als een ongeleid projectiel door de binnenbak. Omdat er nog meer mensen reden (en vooral nog een klein meisje) en ik bang was dat er mensen zouden gaan vallen c.q. dat er brokken zouden komen, wilde ik helpen om Vanna tegen te houden. Net toen ik in de buurt kwam, schoot Vanna er vandoor en daar schrok Maisie van die nou net weer de andere kant op schoot. Heel even kon ik het uitzitten, maar toen ze een haakse bocht in rengalop ging maken niet meer. En toen lag ik er dus naast. Ik viel op m'n linker kant (net boven m'n kont/onderrug) en maakte een smak met m'n rechterarm op de grond. Gelukkig - denk ik - niets gebroken, maar het doet wel verrekte pijn. Meteen er weer op, anders was ik bang dat ik het een volgende keer niet meer zou durven. Ook nog wat gedraafd en gegaloppeerd, maar het deed goed zeer. Dus uiteindelijk maar eraf gegaan, nog zelf gemest en water gehaald (hopelijk zou de stijfheid dan overgaan). Vanavond komt er iemand voor Maisie kijken en ik hoop niet dat ik er dan ook nog op hoef, want daar ben ik momenteel te stijf voor. Ik ging eigenlijk op Maisie rijden, omdat iemand anders het ook een keer wilde proberen maar niet durfde als ik er niet eerst op was geweest. Toen ze had gereden wilde ik nog wel een keertje erop, want voor hetzelfde geld zou het vandaag de laatste keer zijn (als die mensen haar vanavond willen kopen). Hmmmm, volgende keer stap ik wel op een normale manier af en wacht ik tot zulke mensen zelf hun paard hebben gevangen! :+

Dank je wel Shen. {:)

Ja,jee joh!! Je maakte een smakkerd.Je had het waarschijnlijk niet in de gaten natuurlijk.Maar ik kwam ook snel uit de kantine.En Wesley stond naar je te kijken dat je daar lag en Chantal al bij je was.Hij wilde graag naar je toe maar durfde ook niet goed ik zag het aan hem,ik heb hem meegenomen naar je in de bak dat wilde hij erg graag bij je zijn.Hij was best geschrokken dat je daar lag en je bleef liggen.Gelukkig begon je wel snel te lachen nadat Chantal wat tegen je zei.Hoop dat je snel wat beter in je lijf gaat zitten en de spierpijn niet erger word.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 17:26

Ik wou bijna terug gaan lezen Shena, want ik dacht dat ik wat gemist had ;). Maar tjee...dat is ook wat, wil je helpen zodat een ander geen brokken zou maken, val je er zelf af :(:) . Wel goed dat je er toch weer op bent gegaan. Ik hoop het niet voor je, maar waarschijnlijk ben je morgen nog stijver. Ik wens je heel veel beterschap en sterkte voor vanavond. :*

Nicole1995

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 17:30

@Shen,Je had me vanmorgen al verteld over Maisie vanavond (kopers)maar heel veel sterkte en ook wel beetje succes ook al is het zo dubbel.Maar wilde je hier ook nog ff sterkte en succes wensen.

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 17:33

LIQUITA schreef:
Ik wou bijna terug gaan lezen Shena, want ik dacht dat ik wat gemist had ;). Maar tjee...dat is ook wat, wil je helpen zodat een ander geen brokken zou maken, val je er zelf af :(:) . Wel goed dat je er toch weer op bent gegaan. Ik hoop het niet voor je, maar waarschijnlijk ben je morgen nog stijver. Ik wens je heel veel beterschap en sterkte voor vanavond. :*

Hoi, ja ik dacht ook al.........waar gaat het over, wat is er gebeurd?

Maar potverdikkeme Shena, wat een pech voor je.
Ik weet er alles van om een lelijke smakker te maken, is niet fijn.
Gelukkig heb je niks gebroken meid, sterkte en beterschap hoor. :(:)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 17:33

Afbeelding

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 17:34

LIQUITA schreef:
Afbeelding

hihi Leuk

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 18:26

Ik dachte een leuke avatar, maar het is iets te groot. Dus dan maar op deze manier ;)

smuidra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 18:46

Shenavallie schreef:

Jeehhh!!!! heel veel sterkte

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 19:56

Tjemig Shen, da's een tegenvaller.
En inderdaad soms kun je beter wachten tot mensen zelf hun paard gevangen hebben, en voor
je eigen veiligheid kiezen.

Heel veel beterschap.
Neem lekkere warme douches tegen de spierpijn.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 19:58

@Liquita: heb ik nu goed gehoord dat First in de molen onderuit is gegaan ?
Heeft hij zich bezeerd of valt het achteraf mee ??

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 20:01

Shenavallie wat een pech, en het was niet eens glad.....
Jij dus ook aan de Arnica Montana tabletjes van VSM (te koop bij de DA)
Sterkte met de spierpijn en de kijkers vanavond

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 20:22

hey Nancy

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:33

sterkte shenn.
hoorde dat zeb verkocht is en al opgehaald is.
wou nog iets kwijt maar het is al weer weg.grgr grijze masse werkt niet mee.

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:34

o,ja liquita gefeliciteerd met je nieuwe auto.
en wat mis ik nu met first.. wat is er gebeurd???

mntj

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 21:34

nicol ben je er ook morgen ochtend??

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-10 22:01

xan schreef:

WAT!!! Ik weet van niks!!! M'n hart slaat even 1000x over!!!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 22:26

LIQUITA schreef:
xan schreef:

WAT!!! Ik weet van niks!!! M'n hart slaat even 1000x over!!!

Sorry sorry sorry :o
Maar dat is wat ik te horen kreeg, en vond het eigenlijk al vreemd
(maar dat weet je nu al)
Nu gaan we natuurlijk uitzoeken wie het wel was, en wie mij dit verteld heeft.

(Jakkes, vind het vervelend dat ik dit op bokt heb gezet)(Doe ik ook nooit meer)

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 22:28

mntj schreef:
o,ja liquita gefeliciteerd met je nieuwe auto.
en wat mis ik nu met first.. wat is er gebeurd???

Dit bewijst waarschijnlijk wel dat dit weer een verkeerd verteld verhaal is.
Want als jij er al niets vanaf weet, terwijl je zo'n beetje de hele dag op stal was.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 22:54

mntj schreef:
sterkte shenn.
hoorde dat zeb verkocht is en al opgehaald is.
wou nog iets kwijt maar het is al weer weg.grgr grijze masse werkt niet mee.

Ja hoorde ik ook vanmiddag (van Chantal, dus dat is te geloven) :D
Chantal zette OJ vanmiddag al in de stal van Zeb.
Dus OJ gaat nu ook op "stand" :D

_sandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 22:57

hallo allemaal, net klaar met weer een heel druk dagje ! heb geen zin om terug te lezen, maar begrijp uit de laatste blz dat shenna is gevallen, hopen dat de spierpijn mee valt! en schrik van bericht over first. ik hoop dat het mee valt!
alles goed verder met iedereen. ben al heele week niet op bokt en de manege geweest, dus loop erg achter !
wil jullie allemaal alvast een ontzettende gezellige kerst wensen!!!!!! vlgde week ben ik lekker vrij, dus dan kan ik weer lekker bokken! doegie!!!! x

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 23:01

@Sandra: bericht van first is hoogstwaarschijnlijk niet waar.
Petra weet van niets, dus denk ik dat diegene die dit mij verteld heeft, zich in het paard vergist heeft.