Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsefreak schreef:antoinetje schreef:Heeft er iemand trouwens naar mijn huis vol dieren gekeken?? Vreselijk zeg al die dieren in zo'n klein huisje...
Ik heb het gezien! Die Kaaimannen, zoiets verzin je toch niet? Liefde voor de dieren, tja, maar ze hebben ook ruimte nodig en een schoon hok. Heb je het vorige week gezien? Dat vond ik nog ranziger, die mensen leefde werkelijk tussen de katten poep en pis.
antoinetje schreef:Ja eigen paard is echt goud waard, ik heb er op het moment ook de tijd echt niet voor. Bovendien verschillen Gijs en ik zoveel met rijden dat een paard wat we allebei leuk vinden praktisch gezien onmogelijk is, helaas komt Flappie 3 er voorlopig dus niet..
Ben je van service gewisseld Es? ik dacht dat je zelf uitmeste.
Afwisselende lessen zijn altijd leuk. Ik heb op een manege gereden waar we ook tonnenrace deden, dat was pas echt cool! Als ik zou kunnen kiezen zou ik toch in de priveles van Wil gaan rijden, wie zei er ook al iets over werken??
kooslover schreef:Gefeliciteerd met het behalen van je toets!En nog bedankt voor het antwoord op mijn vraag een pagina terug
Je bent goed bezig met hardlopen zeg. Ik heb daarmee altijd hele goede voornemens, maar ik vind het gewoon te saai om het echt vol te houden.
En Fen, ik herken het gevoel. Als ik een groep zie gaat denk ik altijd weer 'ja leuk, ik wil ook weer even'. Maar dat hele manegegedoe trekt me dan ook weer niet zo... hmmm.
Vond het de laatste jaren eigenlijk vooral gezellig met jullie, maar het rijden vond ik niet zo boeiend.
kooslover schreef:Gefeliciteerd met het behalen van je toets!En nog bedankt voor het antwoord op mijn vraag een pagina terug
Je bent goed bezig met hardlopen zeg. Ik heb daarmee altijd hele goede voornemens, maar ik vind het gewoon te saai om het echt vol te houden.
En Fen, ik herken het gevoel. Als ik een groep zie gaat denk ik altijd weer 'ja leuk, ik wil ook weer even'. Maar dat hele manegegedoe trekt me dan ook weer niet zo... hmmm.
Vond het de laatste jaren eigenlijk vooral gezellig met jullie, maar het rijden vond ik niet zo boeiend.
kooslover schreef:Dat is jammer zeg, zeker als je net een fijn paardje hebt getroffen. Ik weet dat het een stevig beest is, maar dat zie je hier inderdaad niet aan af.
Stoere voorpluk heeft hij trouwens. Verder zien zijn manen er echt niet uit