Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Danseresje

Re: Het Grote Grandiloze Smit Topic -smittopic 3-

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 14:07

tja, dan kom ik weer op mijn volgende puntje uit....geen geld voor eigen paard! wil ook nog wel een beetje kunnen leven en mijn salaris is nou ook weer niet zo'n grote vetpot, haha :D!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:24

Ja eigen paard is echt goud waard, ik heb er op het moment ook de tijd echt niet voor. Bovendien verschillen Gijs en ik zoveel met rijden dat een paard wat we allebei leuk vinden praktisch gezien onmogelijk is, helaas komt Flappie 3 er voorlopig dus niet..

Ben je van service gewisseld Es? ik dacht dat je zelf uitmeste.

Afwisselende lessen zijn altijd leuk. Ik heb op een manege gereden waar we ook tonnenrace deden, dat was pas echt cool! Als ik zou kunnen kiezen zou ik toch in de priveles van Wil gaan rijden, wie zei er ook al iets over werken?? -O-

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:25

Horsefreak schreef:
antoinetje schreef:
Heeft er iemand trouwens naar mijn huis vol dieren gekeken?? Vreselijk zeg al die dieren in zo'n klein huisje...

Ik heb het gezien! Die Kaaimannen, zoiets verzin je toch niet? Liefde voor de dieren, tja, maar ze hebben ook ruimte nodig en een schoon hok. Heb je het vorige week gezien? Dat vond ik nog ranziger, die mensen leefde werkelijk tussen de katten poep en pis.

Ja vreselijk he.... Vorige week heb ik iet gezien, normaal gesproken kijk ik he programma nooit maar deze aflevering leek me wel leuk!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 17:51

antoinetje schreef:
Ja eigen paard is echt goud waard, ik heb er op het moment ook de tijd echt niet voor. Bovendien verschillen Gijs en ik zoveel met rijden dat een paard wat we allebei leuk vinden praktisch gezien onmogelijk is, helaas komt Flappie 3 er voorlopig dus niet..

Ben je van service gewisseld Es? ik dacht dat je zelf uitmeste.

Afwisselende lessen zijn altijd leuk. Ik heb op een manege gereden waar we ook tonnenrace deden, dat was pas echt cool! Als ik zou kunnen kiezen zou ik toch in de priveles van Wil gaan rijden, wie zei er ook al iets over werken?? -O-

flappie :D! leuke koosnaam voor een paard :') !
Afwisselende lessen zijn zeker leuk! leuk om een tonnenrace te doen tijdens de les, hahaha! op mijn vorige manege was het niet echt heel afwisselend. ben daarom wel benieuwd naar de lessen hier. carroussel lijkt me ook leuk. nog nooit gedaan!
pffff, privéles.....mag er dan wel een dubbele baan op nahouden, of misschien standaard nachten gaan doen.... :x!

Zo, net een 'rondje' gelopen. Ofwel, de duindamseslag af, het strand op en langs de waterlijn richting noordwijk. bij klugt 23 (volgens mij) omgekeerd en weer dezelfde route terug. heb 32min aaneengesloten gelopen en daarmee 4,3km afgelegd *\%/* ! had zondag ook deze les van de podcast gelopen en toen was het niet gelukt, maar vandaag wel. is maar goed ook, want 21 oktober ga ik meedoen aan een loop, 5km! moet ik dat toch wel kunnen volbrengen! haha!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:29

Gefeliciteerd met het behalen van je toets! :) En nog bedankt voor het antwoord op mijn vraag een pagina terug ;)

Je bent goed bezig met hardlopen zeg. Ik heb daarmee altijd hele goede voornemens, maar ik vind het gewoon te saai om het echt vol te houden.

En Fen, ik herken het gevoel. Als ik een groep zie gaat denk ik altijd weer 'ja leuk, ik wil ook weer even'. Maar dat hele manegegedoe trekt me dan ook weer niet zo... hmmm.
Vond het de laatste jaren eigenlijk vooral gezellig met jullie, maar het rijden vond ik niet zo boeiend.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 18:45

kooslover schreef:
Gefeliciteerd met het behalen van je toets! :) En nog bedankt voor het antwoord op mijn vraag een pagina terug ;)

Je bent goed bezig met hardlopen zeg. Ik heb daarmee altijd hele goede voornemens, maar ik vind het gewoon te saai om het echt vol te houden.

En Fen, ik herken het gevoel. Als ik een groep zie gaat denk ik altijd weer 'ja leuk, ik wil ook weer even'. Maar dat hele manegegedoe trekt me dan ook weer niet zo... hmmm.
Vond het de laatste jaren eigenlijk vooral gezellig met jullie, maar het rijden vond ik niet zo boeiend.

Dank je!
En ik hoop dat je wat aan mijn antwoord hebt!
Ik merk nu, nu ik 10 weken bezig ben en echt een half uur aaneengesloten kan rennen, het ook een soort van verslavend gaat worden. Moet nu alleen oppassen dat ik niet in een gat val. Heb opgebouwd met podcasts en ip zondag de laatste aflevering daarvan gedaan (30 lessen). Maar omdat het zondag niet helemaal lekker ging en ik de les niet helemaal volbracht heb, heb ik voor vandaag besloten die les opnieuw te doen. vandaag wel uitgelopen, ondanks dat het zwaar was. dus ga ik hem vrijdag en zondag ook nog lopen. Nu moet ik alleen gaan kijken hoe ik verder ga. wil niet elke keer dat ik ga lopen met dezelfde podcast gaan lopen. Maar heb zelf te weinig geschikte muziek om op te lopen en even weinig centjes om itunes-kaart te kopen en geschikte muziek te downloaden...
dan is er nog wel de podcast voor 5-10km. dus misschien dat ik daarmee maar aan de slag ga. dat ik nog niet meteen veel verder ga opbouwen qua tijd, maar die podcasts wel ga gebruiken.....

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 18:57

kooslover schreef:

Mijn pony wil de komende drie maanden ook wel vermaakt worden op maandag en woensdag hoor ;).

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:27

Is dat leuker lopen milou? Ik deed altijd met een schema'tje, maar hield dan zelf de tijd bij, was best irritant. Maar tegenwoordig heb je ook overal apps voor natuurlijk ;).

Als ik een keer moet helpen moet je het zeggen hoor Es. Ben de komende maanden heeeel veel vrij :+ is Roos al weg?

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 20:31

Ja roos zit al in India :). Maandag en woensdag staat ie nu te niksen omdat ik dan school en yoga heb, dus als je het leuk vind mag je m die dagen wel pesten hoor ;).

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:44

Ik vind het heerlijk lopen met die podcasts! Er wordt gezegd wanneer ik mag rennende wanneer inmat lopen en wanneer ik klaar ben! Ondertussen krijg je af en toe nog motiverende opmerkingen van een Vlaamse! Zelf bijhouden ben ik ook niet zo van...en dan een app op mijn telefoon om afstand en snelheid bij te houden. Als laatste motivator stap ik elke keer in de auto om lekker in bos en duin te gaan rennen en vandaag helemaal 'alleen op de wereld' op het strand! Straks zal ik in de wijk gaan rennen op het moment dat ik dagdiensten heb, maar zolang ik overdagnaar bos en duin kan, ga ik dat ook doen ook! Genieten van de natuur terwijl je je aan het uitsloven bent :D!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 20:44

In oktober kan ik sowieso wel vaak. Heb 2 weken vrij en ook nog een paar keer een maandag of woensdag vrij genomen :)

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:15

Klinkt goed Milou, heb je ook verdomd snel opgebouwd moet ik zeggen. Ik vond die schema's vanaf week 5 altijd een beetje te snel gaan.

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-12 21:18

Heb 3 verschillende podcasts, twee in 10 weken en 1 in 6 weken. Als je in mijn berichten zoekt, ik heb recentelijk de drie verschillende in een schema neergezet. Mocht je evt toch willen beginnen en interesse in een van de schema's hebben, kan je me pb'en.
Vond het schema wat ik nu gevolgd heb, evy 2011, erg goed te doen en voor mijn gevoel niet te snel opbouwen!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-12 22:39

kooslover schreef:
In oktober kan ik sowieso wel vaak. Heb 2 weken vrij en ook nog een paar keer een maandag of woensdag vrij genomen :)

Ik hoor het al, jij kan pony vermaken!

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 14:33

Haha, hoe ga je het aan pony vertellen?

Vanochtend even naar de bank om mijn rekening om te zetten. Men dat duurt lang :O

Milou, als ik weer moed heb om te beginnen, laat ik het wel weten :')

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:59

Haha, dan kun je lang wachten zeker!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 19:54

saskia, is goed hoor! vaak is de beste stap om maar gewoon te gaan beginnen ;)!
pfff, ik baal hier wel hoor! vandaag dagtocht. gister nog lekker hardgelopen en nergens last van. vanochtend toch last van mijn rechter onderbeen. wel gaan rijden, want vaak voel ik het bij het rijden niet. nou, vandaag dus wel. knie en onderbeen pijnlijk en ik voelde al dat ik geen hele dag zou moeten gaan rijden. gelukkig kon dochter van wil voor mij terugrijden, maar ik baalde wel zeg! en dat terwijl ik al weer het genoegen had om op mijn grote vriend te zitten! zal even kijken of ik foto van telefoon kan uploaden, dan kan ik hem plaatsen!

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:14

Adje in zijn sexy zweetvlekken (was eigenlijk te klein!):
Afbeelding
moet ook wel bekennen dat zijn tankgehalte hier niet zo goed uitkomt!

En hout is natuurlijk superlekker en supervoedzaam! Haha :Y)
Afbeelding

Saskia89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:40

Dat is jammer zeg, zeker als je net een fijn paardje hebt getroffen. Ik weet dat het een stevig beest is, maar dat zie je hier inderdaad niet aan af.

Stoere voorpluk heeft hij trouwens. Verder zien zijn manen er echt niet uit :o

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 20:44

kooslover schreef:
Dat is jammer zeg, zeker als je net een fijn paardje hebt getroffen. Ik weet dat het een stevig beest is, maar dat zie je hier inderdaad niet aan af.

Stoere voorpluk heeft hij trouwens. Verder zien zijn manen er echt niet uit :o

Nee hè, zijn sexy strakke zweetdekentje kleedt hem netjes af, haha ;) !
Mbt de voorpluk: de eerste keer dat ik hem ging poetsen en op hem ging rijden was ik daar al verliefd op! Hahahahahaha!
Zijn manen, daar laat ik me maar niet over uit. Ik hoop dat ze mogen verder groeien, maar ze zitten nu op zo'n onmogelijke lengte. Wat er wel voor zorgde afgelopen dinsdag met de wind en regen dat ie echt een punker was, hahahaha! Geweldig beest :D!

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 07:30

Manen verder groeien?? Reken er maar niet op!

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-12 07:37

Macho, Nanka en Lover mochten hun lange manen wel altijd houden :P. En Bowie ook maar daar kon die weinig over zeggen :').

Horsefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 08:57

Wel jammer, toch een stuk makkelijker die lange manen, hoef je weinig aan te doen. Bram had ook altijd korte maantjes, maar de ander haflingers hadden wel lange manen ja.

antoinetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 17:29

Guus heeft zijn manen, en ronnie volgens mij ook.. Oh en Alex maar die heeft bijna niets..

Danseresje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-12 17:33

Nee, bij een van de twee is het recentelijk weer gekortwiekt. Dus Guus of Ronnie heeft zijn manen, tsjimme mag ze houden en Adèle ook. That's it volgens mij.....Alex weet ik niet, ondanks dat ik hem gister uit de paddock in de stal heb gezet. Begint al vroeg met mijn kortetermijngeheugen!