zo ik voel me weer een beetje mens. heb alleen nog een heel vervelend hoestje. kan zo het dolfinarium in tussen de zeehonden en walrussen. valt qua geluid niet op geloof ik. morgen maar proberen te werken.
Zo.... mijn kies is weer gerepareerd! Was nog een verrassing want er was een stuk vulling van de ene kies af en die had de wand van de andere kies meegenomen, dus ik heb 1,5 met mijn smoellie open gelegen, maar goed.........
Vanavond weer rijden, jammer Joyce dat je nog ziek ben.
denk niet dat ik vanavond al kom aman, ik ga zo een poging doen om naar kruitvat te gaan. (waarom regent het?) morgen weer werken. misschien dat ik dan savonds nog even kom, maar ligt er aan hoe moe ik ben. moet nu niet ineens gaan overhaasten.
aatjuh12
Geplaatst: 06-01-11 12:59
ik wil eigenlijk morgenmiddag naar stal.. of vroeg in de avond (zodat ik op tijd thuis ben voor tvoh )
lovefi
Geplaatst: 06-01-11 13:05
Ik heb zin om te springen vanavond
Monica24
Geplaatst: 06-01-11 14:07
Ik heb toevallig ook net een afspraak gemaakt bij de tandarts. Gelukkig kon hij pas half februari haha.
Ik begreep van JW dat Kelvin na dat incident met Romeo nu echt niet meer in de lessen komt overigens.
Fijn dat de zieken zich weer een beetje beter voelen!
Wel jammer voor jullie van Kelvin. Maar verder had hij niet zoveel fans. Hij gedroeg zich op de wedstrijden wel uitzonderlijk goed. Maar hij is ook echt niet geschikt voor de manegelessen, is ook voor hem niet leuk.