JorisDy schreef:Mooie springset
Heb een blesure in mijn bovenbeen, heb er al een keer doorheen gelopen en het is nu dus terug. Als ik zou doorrijden rij ik het helemaal kapot.
Ga vandaag wel op wedstrijd, en dan is het eventjes klaar
Balen!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ladyisabelle schreef:Mooie set hoor!
Had vandaag mijn L(SGW)-debuut.
Dressuur ging fijn, had 208 en daarmee hoogste van de baan.
Springen was ze erg heet en daardoor een balkje, wel tevreden mee.
Hartslag van 60 dus dat was prima.
Toen cross, ging ook super fijn.
Achter hindernis 2 liep de EHBO vrouw er nog even heel langzaam achter langs, ging ook allemaal net goed
Verder alles foutloos, bleek wel te traag te zijn geweest, voor mn gevoel toch best doorgereden.
En na de cross een hartslag van 48
Ze was echt weer super rustig
Volgens mij had ze alles donders goed door wat er ging gebeuren allemaal
Door veel tijdfouten 4e geworden met 3 prijzen.
Toch heel tevreden over deze dag, de eerste 2 wp's zijn binnen, ze liep niet kreupel of wat dan ook dus goed dagje voor ons!
Wat een heerlijk poon heb ik toch, ben trots op m'n topper!![]()
Foto's volgen
xShanty schreef:Mooi dat je debuut zo goed ging!
pffft, Ik heb even 1x een vrindin van mij mn pony laten rijden, ze had woensdag dag vrij, donderdag longeertraining en ik kon gister niet omdat ik evenement had op school (vandaag ook en morgen ook nog) (was pas om 8 uur thuis, school begon om half 9) en heb het meteen even geweten.. mevrouw was meteen vervelend, zocht al de grens op met poetsen/opzadelen en ging er met instappen overheen, wilde haar achteruit zetten maar daar was ze het tot 3x toe niet mee eens en kwam ipv daarvan omhoog.. Ben toen toch wel even goed boos geworden.
Daarna ging de knop om en ging ze ineens hard werken voor me