Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Authentic

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:50

Klopt het dat het heel erg onbegaanbaar is op stal? -O-

*Kijkt in Tweetyboekje* zou Tweety ook 4x4 hebben? :')

Ikvoelmenielekkur. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:54

Ik krijg net van Rieneke een sms'je dat je niet veel kan doen op stal ivm de sneeuw.

Haha arme Tweety, mss dat ie wel een Hummer na wil doen :)) Heb je een sneeuwdipje?

KimLittle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 14:57

Tot morgen ladies!! Ik ga nu lekker kerstborrelen (op z'n kims dus alleen cola... heel veel cola).

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:19

-O-

Geen sneeuwdipje maar snotverkouden en een best wel heftige lezing gehad zojuist. Ik denk dat ik nooit meer ga zwemmen. :=

Met Tweety geraak ik dus nooit dat heuveltje weer op he. -O- Rotsneeuw *gaat Rammstein-vlammewerper zoeken*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:23

Aah beterschapjes :(:) Hopelijk heb je je wel een klein beetje kunnen concentreren op de lezing?

Gisteren zijn Kim en Tessa ook weggekomen met hun Panda en Micra, dus denk dat Tweet het ook wel aan kan. Maar ik wil Stace vanavond ook wel ff wat wortels geven hoor mocht je liever niet het risico willen nemen ;)

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 15:27

AI Suusje, dus je gaat niet naar stal? Ik heb nl drekt een kerstborrel en raak dus vandaag ook niet naar stal
Zou er misschien een penny zijn die onze supershets, die gisteren wit waren omdat ze de schuilstal niet inwilde :( , water wil geven vanaaf?

Ik had gisteren de aanhanger achter de auto en was best aan het gummen om de helling op te komen, moest hem even terug laten glijden om vervolgens met véél te véél gas omhoog te gaan en bovenop de helling meteen weer gas los te laten, zodat ik niet glijdend de andere kant van de helling af zou gaan.
Maar ik heb er maar 10 minuten langer over gedaan om gisteren naar huis te komen. (:)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:31

Nouja meestal heb ik er de ballen wel voor maar hij sloeg laatst bij die ene hobbel af op 't moment dat ik die 80 km weg op draaide. Dus zonder sneeuw zit ik daar al met m'n hart in m'n keel. -O-

Ik háát sneeuw. :(

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 15:35

Ja maaaaaar ga je wel of niet? Anders moeten echt de penny's even lief aan kijken voor watergeefpraktijken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:36

Mocht Suus niet gaan wil ik dat wel ff doen ;)

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:36

Als iemand mij kan garanderen dat er geen sneeuw of ijs op dat heuveltje ligt dan ga ik. :') En anders ook echt niet want ik glij gegarandeerd achteruit een sloot in ofzo. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:40

Dat kan ik niet garanderen, sorry := Mss dat Rieneke zo nog online komt, dan kan ze even uitgebreid verslag doen van de situatie daar :+

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-09 15:47

Ik moet zo douchen, en om half 5 op de zaak zijn, fijn gezellie zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 15:59

Veel plezier op de kerstborrel! :wave:

Pfff nog een half uur en dan is het vakantie, het is toch m'n laatste werkdag dus ik ga lekker een uur eerder weg :Y)

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 18:31

San1978 schreef:
Geen sad face, maar een bedenkelijk gezicht: ik ben even afwezig en het gaat gelijk weer over elektrische dingen in je onderbroek :D !

hahahah ja je hoort ons ook in toom te houden!!! hahahahaha

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 18:34

Authentic schreef:
Nouja meestal heb ik er de ballen wel voor maar hij sloeg laatst bij die ene hobbel af op 't moment dat ik die 80 km weg op draaide. Dus zonder sneeuw zit ik daar al met m'n hart in m'n keel. -O-

ja en ik was getuige!!!

B_a_b_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 18:35

@suus: het is echt niet leuk daar, het dijkje was vanmiddag nog wel te doen maar toen scheen het zonnetje nog. Denk dat de zooi nu wel bevroren is!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 10:03

-O- Sjit

De winter met soms sneeuw houdt voorlopig aan en vooral zaterdag wordt een zeer koude dag. In de nacht naar zaterdag vriest het op een aantal plaatsen meer dan 10 graden en lokaal is meer dan 15 graden vorst mogelijk. Zeer strenge vorst noemen de meteorologen dat. Zaterdag overdag blijft het matig vriezen, dat wil zeggen tussen -5 en -10 graden. In combinatie met de wind leidt dat tot zeer lage gevoelstemperaturen.

Is de weg naar de binnenbak wel begaanbaar? Misschien kan ik iemand vinden met een toettoet die 't wel zou redden. -O-

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-09 10:17

Ik kan ook geen wortels halen deze week, de weg is niet veilig voor Berlingo's met een aanhanger vol met wortels!
Vervelend, maar ik ga mijn leven niet wagen. De hele bups word een week doorgeschoven, mits het dan wel begaanbaar zijn.

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 10:23

Maar ik hoor net weer dat er gestrooid wordt op dijkje naar Starnmeer... Dus ik ben even inlichtingen aan het ophalen bij ooggetuigen van gisteravond. :')
EDIT: Inlichtingen waren positief, ik waag het erop 8-)

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 12:49

ik ben ook gewoon vandaag en gisteren geweest met mijn smart hoor...

en heb om half tien al gelest vanmorgen bij Henk...

Met een giga kater... wowzurs...

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:41

Tss ik mag van mijn mams de weg niet op want de ANWB zegt dat. :roll:

Hoe was BBQ?

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:44

ik mag ook de weg niet op.. trouwens ik krijg mijn auto de parkeerplaats niet af...

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 10:50

BBQ was gezellig, maar wel kkkkkkkkoud!
Mijn ouders zijn net vertrokken, gaan proberen naar Belgie te komen, mocht dat niet lukken komen ze weer terug, maar we hebben in onze periode dat we in Duitsland woonden erger meegemaakt.
En ik ga vandaag wel een poging wagen om naar stal te gaan, heb nieuwe banden, voorwielaandrijving en de weg hier voor de deur is vrij. Moet te doen zijn....of ik op stal uiteindelijk wat met de paarden kan doen is plan twee...

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:13

Volgens eef kan er ook niets in de molen, er ligt 30 cm.. alles heeft half voer gehad en ze hebben huis arrest ;-)

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-09 11:19

Terecht dat ze huisarrest hebben, Stace krijgt nu vervroegd vakantie, ik hoop dat ze ervan geniet :D