nou ben vandaag ff bij de tijgeest geweest niks bijzonders hoor heb wel een jas meegenomen die was maar 17.50
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:o, vandaar liquita gefeliciteerd alvastDank je...dank je Hahaha, ik ben al blij als ik in de 170 punten scoor.
ATE schreef:nou ben vandaag ff bij de tijgeest geweest niks bijzonders hoor heb wel een jas meegenomen die was maar 17.50en erg leuk ook nog jo.
MiltonB schreef:o, vandaar liquita gefeliciteerd alvasthahaha, ja gefeliciteerd, maak maar vast een plekje in je prijzenkast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ATE schreef:_sandra schreef:I feel good.................!!!heb je foon?ja...dat zat ik ook te bedenken.
ATE schreef:_sandra schreef:I feel good.................!!!heb je foon?whahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_sandra schreef:ATE schreef:heb je foon?whahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!das toch je ringtone?
_sandra schreef:ik heb nog helemaal geen lekkere recepten zien langs gaan!!! hoe zit dat!!!!recepten???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
_sandra schreef:ik heb nog helemaal geen lekkere recepten zien langs gaan!!! hoe zit dat!!!!http://www.recepten.nl
ATE schreef:_sandra schreef:ik heb nog helemaal geen lekkere recepten zien langs gaan!!! hoe zit dat!!!!recepten???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????ha ha die kan ik niet doormailen hoor.