Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Astor schreef:Ik zit nu btw lekker met mijn voet in de soda want ben gisteren in glas gestapt.
Ik had gisteren een bedrijfsuitje naar Bob's Party Palace in Uitgeest, was er gezellig!
In de bus kregen alle dames een roze boa en op de terug reis kreeg iedereen een mp4 haha.
Was daar wel super groot zeg, kwamen ook verschillende artiesten zoals Lee towers en wolter kroes etc.
Maar die heb ik niet echt gezien want ik was in een zaal ergens boven want daar was de muziek veel leuker!
Je kon ook allemaal leuk dingen doen zoals tattoo laten zetten, foto's maken en laten bewerken en ga zo maar door!
Was in ieder geval erg gezelligEn Maaike nog bedant voor het thuis brengen
Kirsten_S schreef:Ikkeeeee wel!! Dan kan ik me echtgenote helemaal in me eentje bekijken en helemaal actief meedoen
![]()
Ik raak er ook helemaal opgefockt van en wil er zelf ook aan mee doen!![]()

Astor schreef:Ik zit nu btw lekker met mijn voet in de soda want ben gisteren in glas gestapt.
Ik had gisteren een bedrijfsuitje naar Bob's Party Palace in Uitgeest, was er gezellig!
In de bus kregen alle dames een roze boa en op de terug reis kreeg iedereen een mp4 haha.
Was daar wel super groot zeg, kwamen ook verschillende artiesten zoals Lee towers en wolter kroes etc.
Maar die heb ik niet echt gezien want ik was in een zaal ergens boven want daar was de muziek veel leuker!
Je kon ook allemaal leuk dingen doen zoals tattoo laten zetten, foto's maken en laten bewerken en ga zo maar door!
Was in ieder geval erg gezelligEn Maaike nog bedant voor het thuis brengen
fryskhynders schreef:oke... maar het is toch een gevangenis serie??
geen enge horor
(grapje damess _O_)) boy dood gaat!
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Ikkeeeee wel!! Dan kan ik me echtgenote helemaal in me eentje bekijken en helemaal actief meedoen
![]()
Ik raak er ook helemaal opgefockt van en wil er zelf ook aan mee doen!![]()
Nou ik raar er ook helemaal opgefokt van, en ik wordt er zóóó bang van hè..
, wel soms bij spannende scenessss, oeeeeeh! dan scheit ik hem dood dat er wat met hem gebeurd
(hij is zóó leuk!!
)
(hij is zóó leuk!!
)
(hij is zóó leuk!!
)
(hij is zóó leuk!!
)
(hij is zóó leuk!!
)
(hij is zóó leuk!!
)
(hij is zóó leuk!!
)
(hij is zóó leuk!!
)
(hij is zóó leuk!!
)
(hij is zóó leuk!!
)
Iriis_ schreef:fryskhynders schreef:oke... maar het is toch een gevangenis serie??
geen enge horor
Maar ik ben iedere keer zoooooooo bang dat die lekkere (homo(grapje damess _O_)) boy dood gaat!

? Kirsten_S schreef:Las ik nou ergens dat je aan een of andere outfit gaat beginnen iris?
hahaa
Maar ik heb er écht zin in!!
Iriis_ schreef:Kirsten_S schreef:Las ik nou ergens dat je aan een of andere outfit gaat beginnen iris?
Gheheh, wat leuk dat je erop reageert!hahaa
SorryMaar ik heb er écht zin in!!