Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Woogy schreef:Al die vrije mensen, missen jullie chefs je nou nooit?
Als ik vrij wil moet ik dat goed van te voren indienen en dan kijkt de chef of het allemaal gaat en kan en dan is met beetje mazzel m'n vrije dag door...
Cer schreef:Nou buiten de gewone feestdagen heb ik nog niet veel spectaculair vrij gehad. Hier moet dat allemaal geregeld worden met vervanging wat niet erg is, maar de vervangers zijn dames met kinderenEn die kunnen nooit wat...
Gisteren was ik heel op tijd, en van geen kanten gemotiveerd dus ik was snel weer weg. Bij de drogisterij een baklading aan pillen,poeders en sprays gehaald, alles bijna tegelijkertijd ingenomen () en op de bank gaan liggen en ik moet zeggen, ik voel me redelijk vandaag
taverno schreef:Ik wordt echt depressief van dit weer,bah,bah,bah.
jarrah schreef:Hmm bah, ik zal duimen Woogy!
Ik ben trouwens om me heen aan het kijken om van de zomer een paar weken met peerdje de bossen in de gaan als begeleider op een ponykamp! Lijkt me echt geweldig om dat een seizoen te doen! Maar ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen met mijn zoektocht... heeft iemand voor mij een tip van een leuk en goed verzorgt ponykamp waar ze nog leuke begeleiders zoeken?? Let me know
karleylover schreef:Wat een leuk idee zeg!
Zou ik ook wel leuk vinden, maar Tjelle lijkt mij daar de geschikte pony niet voor
Als je niet op ponykamp gaat kunnen we misschien wel een weekendje/weekje weg met de paarden, naar de veluwe ofzo als je dat leuk vindt
Splinter schreef:hallo,
nieuw stalgenootje meld zich! vandaag is mn paardje gekeurd, gelukkig helemaal goed, en nu staat ze ook op de GM.
Ik ga vanavond nog maar even een keer kijken
Splinter schreef:hallo,
nieuw stalgenootje meld zich! vandaag is mn paardje gekeurd, gelukkig helemaal goed, en nu staat ze ook op de GM.
Ik ga vanavond nog maar even een keer kijken