ikweeetniet wat k moet doen. ik kan t vast wel aan en anders ga ik daar op een bankje vriendennmaken maar dan ben k morgen zo moe. en doof en schor en koppijn
Nou.... We hadden op school tussenuren(dúh is normaal op onze school, 3 tussenuren ofzo en dan nog uurtje les ) en toen gingen een vriendin en ik "pinnen" naja toen hadden we honger en naast de pinautomaat zat een soort restaurantje "tacos" dus wij daar heen en toen we daar kwamen was er een vriend van mijn vriendin aan t werk daar Toen we wegliepen vroeg ik aan vriendin hoe oud ie was... naja zij gelijk van aah je vind m leuk en blabla naja ik gezegt van NEE ik wou gewoon weten... naja zei ze de hele tijd dat ze met muziekrepetie men nummer wel even aan m zou geven Ik dacht dat ze dat toch niet zou doen DUS WEL! kreeg k ineens sms: Hee zin om es naar bios te gaan? X Tacoboy ! Dus ik gewacht met terug smsen tot de volgende dag dat k die vriendin zag en maar terug gesmst dat k t wel wou en dat we dan maar moesten kijken wanneer... Naja van t een kwma et ander... nu smsen we al vrij veel En ik wil zondag naar de stad want hij moet werken! maar niemand wil mee (A) maja nou moet ie eigenlijk even op msn komen, is wat makkelijker!