Eevj schreef:Nico is cool trouwens joyce
hahaha ja he

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eevj schreef:Nico is cool trouwens joyce
DJoysDesignz schreef:Eevj schreef:Nico is cool trouwens joyce
hahaha ja he
Jorine_Falco schreef:Als ik vertelde? Hij liep 3/4 van de les nageeflijk? maar laat maar
Ik hoor van velemensen dat ik hem NIET trek, en hij gat uitzichzelf en ik hoor ook dat hij dan gewoon zijn mond open doet. Ik kan geen TA naar hem laten kijken, hoewel ik het hem heel erg gun.
Eevj schreef:Jaaa dat blauwe oog, echt schattig
DJoysDesignz schreef:Jorine_Falco schreef:Als ik vertelde? Hij liep 3/4 van de les nageeflijk? maar laat maar
Ik hoor van velemensen dat ik hem NIET trek, en hij gat uitzichzelf en ik hoor ook dat hij dan gewoon zijn mond open doet. Ik kan geen TA naar hem laten kijken, hoewel ik het hem heel erg gun.
Ineens bericht aangepast... oke... maar volgens mij heb je nu vaak genoeg dat "niet" in hoofdletters geschreven
Stef_Winston schreef:Eevj schreef:Geen enkel paard is stom
Haha Nico bij mij welGaat alleen maar stilstaan en bokken enzo
Net als Falco
Ik vind hem gewoon niet zo leuk
Jorine_Falco schreef:Een paard dat nageeflijk is een paard dat zijn spieren goed gebruikt en ook zijn rug en een net tempo heeft.
DJoysDesignz schreef:Eevj schreef:Jaaa dat blauwe oog, echt schattig
En hij kan super lopenmaar moet je wel een klik met hem hebben
Jorine_Falco schreef:Toch bedankt oor die tips.Ik ga binnenkort Falco een weekje huren, en zal dan ook zéker privélessen gaan nemen.
Jorine_Falco schreef:Haha, goeie opgave!
Ik mag het gelukkig van mijn ouders.
Eevj schreef:Nouja als jij zegt dat je m niet trekt prima, maar wilde je alleen wat tips geven. Hoop alleen wel dat ze dan naar z'n mondje laten kijken
Twinklebel schreef:Eevj schreef:Nouja als jij zegt dat je m niet trekt prima, maar wilde je alleen wat tips geven. Hoop alleen wel dat ze dan naar z'n mondje laten kijken
Paarden worden daar regelmatig na gekeken door de tandarts zover ik weet Eev.
Jorine_Falco schreef:Voor een beginnende ruiter die enigsinds toch wel bang is is Len het meest geschikt toch voor privélessen?
Jorine_Falco schreef:Dat hebik nog niet meegemaaktmaar misschien is dat op zondag oid?Nouja. Misschien dat er ergens een kies toch niet lekker zit ofso.
Jorine_Falco schreef:Oké en heeft iemand dan nog een paard wat misschien een goede keuze is?
Een heel rustig paard, niet al te snel niet bokken etc. Moet goed samen kunnen met Falco.
Jeps dat kan natuurlijk ook.