Portugal - Zweden ziet er trouwens ook nog wel redelijk goed uit voor een B-team . En Christiano Ronaldo kwam net ook even langs met een sexy knipoog . Maar die zit op de bank...
Ik hoop dat Turkije de tweede helft beter speelt... Het is toch wel mijn tweede favoriete land na Nederland dat mee speelt . En ik wil geen chagerijnige turken als ik op vakantie ga . Maar ja ze zullen helemaal chagerijnig zijn als ze in de finale verliezen van Nederland .
Okeeej grappig . Maar ze hebben wel echt heeeel goed gespeelt!! Als mijn moeder nu nog in Turkije had gezeten had ze de dag dr na geen service gehad.... De vorige keer was de service de dag na de overwinning ook al slecht . Maar nu ze door zijn.....
Ik ben altijd al slecht geweest in het schatten van grote . Ik heb hem 6 cm te veel gegeven .
Vandaag in de trein was echt niet leuk meer . Ik moest staan... En toen bij een station er mensen uit moesten liep ik even naar het midden en toen zag ik Dennis zitten, en hij zag mij ook.... Komt ie gewoon bij me staan... Hij gaf gewoon zijn zitplaats op (zou ik dus nooit doen ). Hij is echt gewoon te lief en te leuk!! Maar helaas nog steeds een vriendin... En ze was jarig geweest en zijn ouders komen ook al op haar verjaardag, dus ze zitten alweer wat verder in de relatie.... Weet niet of dat nog te breken is....