volgens mij komtie op de plek van tiara en dan gaat tiara naar nieuwe box, dan als zam en peppermill veulens eraf moeten gaan die naar onze stal, zam naast sun, en pepper op container denk ik. en dan kan rosaly weer terug ff..
Heb je weer een nieuwe knol erbie.. en dan komt er volgende week weer een monster bij.. gaat dat snel he. Edie ziet het helemaal zitten, hoop dat het haar ook meevalt. Jongens, ga de boel afsluiten, ga een dagje naar m'n vriendin in Rotterdam, samen met hondjelief.. toedeledokie!!!!
Ff bokken vanaf stal. Paardjes staan binnen en heb Roon algedaan. Weet niet of t nog de bedoeling was dat ze later op de middag nog naar buiten gaan? Wei is nogal nat en ik laat Roon lekker binnen want ga naar mn ouders in Vlissingen. Maar goed mochten ze toch later op de dag nog naar buitn gaan wil iemand mdan alsnog binnenzetten? Tnx
Nee, niet om te shoppen, lekker gewandeld in het bos bij manege hilligersberg, en daar op terras gezeten.. joh, eigenlijk hou ik niet van winkelen.. echt niet, is echt een verplichting.
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst: 23-10-09 17:47
Hey! Nou heb weer een pechdag achter de rug. Gs gemist, 3,4 voor een gym examen gehaald (omg ik ben kansloos ) en vanmiddag van Flame afgedonderd. Wou ff zonder zadel rondhobbelen, en met touwtje om de nek om te sturen. Nouja wou ik galopje doen, jahoor rug bol kop tussen de knieën twee bokken en daar ging cis. Deed gelukkig geen pijn, hihi ik kan heel goed vallen. Oefening baart kunst zullen we maar zeggen.
Ik heb er over nagedacht, en ik denk dat het gewoon karma is. Pas als jow d'r been weer normaal is stopt mijn pech.
Dus jow, hoe is het ermee?
Edit: Marion die foto is idd echt leuk hahaha, dat beentje!
En jow was rosaly braaf? Kun je d'r door carla laten leasen.
irise456
Geplaatst: 23-10-09 18:30
cissie je hebt dus lekker vliegles gehad je was zeker je paraschut vergeten of hoe je dat ook typt
simpel, parachute... maar gelukkig gebruiken jullie geen msn taal, dát vind ik zo erg.. Enne Karma.. joh, neem gewoon een stuk kristal en stop die bij je, dan komt het goed. Gvd, morgen Edie wedstrijd, is haar draad, stiekjes en naald kwijt.. zucht. Leuk en Marie is dan ook nog dicht.. heb ik weer.