meelen schreef:meelen schreef:Nou, ik probeer het niet meer hoor, ik ben nu wel genoeg als dom blondje bezig geweest op Bokt.benookduiker schreef:Wie zegt datmeelen schreef:Haha, dat zeg ik.
Waarom gaat het hier wel goed
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

meelen schreef:meelen schreef:Nou, ik probeer het niet meer hoor, ik ben nu wel genoeg als dom blondje bezig geweest op Bokt.benookduiker schreef:Wie zegt datmeelen schreef:Haha, dat zeg ik.

benookduiker schreef:meelen schreef:Nou, ik probeer het niet meer hoor, ik ben nu wel genoeg als dom blondje bezig geweest op Bokt.benookduiker schreef:Wie zegt datmeelen schreef:Haha, dat zeg ik.
tot

ATE schreef:ik ga er ook vandoortot
benookduiker schreef:meelen schreef:Nou, ik probeer het niet meer hoor, ik ben nu wel genoeg als dom blondje bezig geweest op Bokt.benookduiker schreef:Wie zegt datmeelen schreef:Haha, dat zeg ik.
meelen schreef:Waarom gaat het hier wel goed
benookduiker schreef:Omdat dat maar 2 quote's waren.
meelen schreef:had gezet dan hed je die niet zo gekregen maar zoals ik nu heb gedaan je moet dan wel die boven in staat die [quote="meelen"] weghalenvoor deze zinWaarom gaat het hier wel goed

benookduiker schreef:[/quote]meelen schreef:Nou, ik probeer het niet meer hoor, ik ben nu wel genoeg als dom blondje bezig geweest op Bokt.
Wie zegt dat
meelen schreef:ATE schreef:ik ga er ook vandoortot
meelen schreef:[Morgen werken ATE? Of gewoon moe?
Slaap lekker

ATE schreef:is best wel moeilijk om het zo uit te leggen maar meelen we spreken snel ff af dan kan ik jou voor doen dan begrijp je het wel
meelen schreef:ATE schreef:is best wel moeilijk om het zo uit te leggen maar meelen we spreken snel ff af dan kan ik jou voor doen dan begrijp je het wel
Denk idd, dat dat beter is. Als ik het zie, snap ik wat jullie nou bedoelen. Want in die voorbeelden lukt het ook niet.

ATE schreef:ATE schreef:ik ga er ook vandoortot
Slaap lekker
[/quote]
ATE schreef:ATE schreef:ik ga er ook vandoortot
Slaap lekker
morgen avond pas hoor en je ziet het kan me moeilijk losmaken van hier
meelen schreef:Dan ga ik nu ook maar, nog even tv kijken en dan slapen.
of speelse
doei doei 
meelen schreef:ATE schreef:ik ga er ook vandoortot
Slaap lekker
ATE schreef:morgen avond pas hoor en je ziet het kan me moeilijk losmaken van hier
meelen schreef:Dan ga ik nu ook maar, nog even tv kijken en dan slapen.

ATE schreef:benookduiker werkse verderof speelse
![]()
doei doei

en tot babbels!!!!! ATE schreef:meelen schreef:En daar zijn wij ook weer terug van de manege.
LIQUITA had een stevig lesje geloof ik.
ooh arme liquita

LIQUITA schreef:Hallo...ik kom net thuis van de manege. Net een pittig prive-lesje gehad. Nu roept de douche...dus ik ga maar weer.
Welterusten allemaalen tot babbels!!!!!

. benookduiker schreef:Ja de tam tam heeft al weer geklonken
.